Ben benaderd door Alice, om hun internet en bellen eens te proberen aardig toch even mijn gegevens doorgeven en krijg een kastje, een maand proberen bevald het niet prima gewoon terug sturen en klaar.
krijg 2 dagen later een mail... Ubent lid rest volgd?
oeps,,, even gebeld dat was niet de bedoeling.
ja jammer dan alles gaat gewoon door,, nee wil ik niet dus wel.
krijg een brief van orange,,, Uw internetaansluiting is overgenomen door Alice,, ik boos gebeld te stoppen met die onzin,,ok
krijg een week later een brief Kpn Uw lijn is overgenomen door Alice,,, nu ik heel boos, na 10 keer bellen en 12 mails ben ik nog geen stap verder,, hoewel,,, mijn kpn is weg mijn orange internet plus bellen is weg, kan niet meer in mijn mailbox en die troep van alice werkt ook niet.
nu mag ik alles weer opnieuw aanvragen kpn en een goede internet provider,, maar welke,, ik weeet het niet meer. het liefst parkeer ik mijn auto bij Alice in zijn kantoor, maar denk dat ze het dan nog niet doorhebben waar ze mee bezig zijn.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] ALICE PAS OP ALICE PAS OP ALICE
-
Re: ALICE PAS OP ALICE PAS OP ALICE
Welkom bij Alice.........
Dat is toch wél de bedoeling? Dat je, weliswaar voor maar 1 maand, lid wordt van ze? Het lijkt me niet mogelijk om te internetten en te bellen zonder lid te zijn.krijg 2 dagen later een mail... Ubent lid rest volgd?
(Overigens zeg ik hiermee niet dat wat daarna gebeurde goed is.)
Mag ik vragen wat voor constructie je in gedachten had waarbij je Alice uitprobeert, maar je lijn niet mag worden overgenomen?
-
Zo simpel is het om aan Alice te komen ja.Ben benaderd door Alice, om hun internet en bellen eens te proberen aardig toch even mijn gegevens doorgeven en krijg een kastje, een maand proberen bevald het niet prima gewoon terug sturen en klaar.
Hoe had je het dan verwacht?krijg 2 dagen later een mail... Ubent lid rest volgd?
Dus je wilt het niet, maar wilt het dus wel? Naja, geen probleem dus?ja jammer dan alles gaat gewoon door,, nee wil ik niet dus wel.
Ohhhh, Orange heeft iets verkeerd gedaan?krijg een brief van orange,,, Uw internetaansluiting is overgenomen door Alice,, ik boos gebeld te stoppen met die onzin,,
Oh, wat Orange gedaan had was wel goed?ok
Oh, dus KPN heeft het nu verkeerd gedaan?krijg een week later een brief Kpn Uw lijn is overgenomen door Alice,,, nu ik heel boos,
Het is 'haar' kantoor want Alice is een vrouw, en het bedrijf is eveneens vrouwelijk daar het bedrijf erg verwijfd is en men er zoals de vrouw 'Alice' inderdaad wel heel erg blond en dus dom is. Niet dat blond per definitie dom is, maar Alice doet 'blond' en 'dom' wel eer aan.na 10 keer bellen en 12 mails ben ik nog geen stap verder,, hoewel,,, mijn kpn is weg mijn orange internet plus bellen is weg, kan niet meer in mijn mailbox en die troep van alice werkt ook niet.
nu mag ik alles weer opnieuw aanvragen kpn en een goede internet provider,, maar welke,, ik weeet het niet meer. het liefst parkeer ik mijn auto bij Alice in zijn kantoor, maar denk dat ze het dan nog niet doorhebben waar ze mee bezig zijn.
Echt duidelijk is je bericht, probleem, klacht of oplossing overigens niet... Dan is KPN ineens niet goed, dan weer wel, dan Orange niet en weer wel dus wat je doelstelling nu precies is weet ik ook niet echt.
Hoe denk je een maand te kunnen internetten en bellen zonder dat Alice de lijn overneemt?Ben benaderd door Alice, om hun internet en bellen eens te proberen aardig toch even mijn gegevens doorgeven en krijg een kastje, een maand proberen bevald het niet prima gewoon terug sturen en klaar.