Gewoon nu het verschil met de snelheden zo groot is .
Dat het voor aantrekkelijk om ziggo alles in 1 te nemen .
Maar hoe stabiel is de verbinding bij ziggo
wie heeft daar ervaringen mee
Redydo



LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
Nothing is perfect.6 Juli '09 Ziggo is vanaf 4 juli jl. gestart met het verhogen van de snelheden van haar internetabonnementen. De abonnementsprijzen blijven daarbij ongewijzigd. In eerste instantie gaat de download snelheid omhoog tot maximaal 50 Mb en de upload snelheid tot maximaal 5 Mb. Later dit jaar wordt dat maximum 80 Mb. De verhogingen vinden gespreid over een aantal weken plaats. Nieuwe klanten die een Z3- of Alles-in-1 Extra abonnement nemen, krijgen de hogere snelheden per direct.
Om de snelheid van 50 Mb te kunnen halen heeft men een nieuw EuroDocsis 3.0 modem nodig. De abonnees van Alles-in-1 Extra ontvangen dit modem verspreid over een periode van 8 weken. In dit najaar gaat de maximale snelheid omhoog naar 80Mb en krijgen de inwoners van Amersfoort, Enschede, Meppel, Maastricht, Tilburg en Heerhugowaard zelfs al 120 Mb.
Bron: Persbericht Ziggo
De opzeggingen stromen jammer genoeg ook binnen.haha, overstappen naar Ziggo
je bent niet de enige hoor.
de nieuwe klanten stromen binnen
Ellenlange wachttijden bij de klantenservice,
Dit is nooit een probleem geweest bij ons. Nu de volledige snelheid en eigenlijk ook niet anders gewend.de geadverteerde snelheden worden niet gehaald
Dat is helaas standaard bij bedrijven van deze grootte. Helaas word er flink langs elkaar heengewerkt.en de administratie is een zooitje.
Ik denk dat het wel meevalt en niet veel anders is dan bij een upc o.i.d. Maar zodra je een probleem hebt, maakt volgens mij nog niet eens zoveel uit bij welke provider, ben je de sjaak.Je zou beter moeten weten dan je nu (op dit moment) aan te melden bij Ziggo, de kans is groot dat je er spijt van krijgt.
Dat een enkeling de snelheid wel zegt te halen neemt niet weg dat de snelheid vaak niet gehaald wordt.Dit is nooit een probleem geweest bij ons. Nu de volledige snelheid en eigenlijk ook niet anders gewend.
Nou als je Ziggo daarmee gaat vergelijken. UPC is wat dat betreft inderdaad berucht en al meerdere malen negatief in het nieuws geweest.Ik denk dat het wel meevalt en niet veel anders is dan bij een upc o.i.d.
Dat is dan echt verwonderlijk, want dat maak je dus normaal niet mee...Ik moet zeggen dat ik 4 x in totaal heb moeten bellen (informatie, aanvragen, probleem, activeren smartcards) en 1 keer 10 minuten heb moeten wachten. De overige 3 keer ben ik binnen 5 minuten geholpen.