25 augustus 2006 had ik IPB aangevraagd. 30 september een brief met inlogcodes en de melding dat mijn doe-het-zelf pakket onderweg was. Vorige week maar eens gebeld dat ik nog niks ontvangen had. Gebeld met klantenservice...die wist te melden dat ik het pakket allang had moeten ontvangen via TNT. Uiteindelijk door een fout de modem niet goed was geprogrammeerd en ze zouden alsnog met spoed alles verzenden. Inmiddels een week verder...nog niks binnen. Weer gebeld. Dame van de klantenservice snapte er niks van en zou weer kontakt openem met de afdeling plannen (ofziets) en dat alsnog het pakket zal krijgen. Heb ook netjes gezegd dat dit al eerder beloofd was. Terugbellen hebben ze niet meer gedaan. Helaas loopt volgende week mijn abbo van casema af.
Uiteindelijk mijn IPB aanvraag geannuleerd op zaterdag 28 oktober, omdat in het systeem nog steeds niet bekend was waar mijn modem blijft/bleef. Inmiddels paar weken later maar nog steeds geen brief of mail met de annulerings bevesting. Dit betekent dat ik nog geen nieuwe provider kan aanvragen omdat de lijn niet is vrijgegegen. Vorige week zaterdag al een keer gebeld. Was nog inbandeling terwijl eerste keer gezegd was dat binnen 3 dagen alles geregeld zou moeten zijn. Nu is het weer een drama om een medewerker aan de lijn krijgen wat de gehele sta je gewoon uren in de wacht bij KPN. Zowel de klantenservice als de annuleringslijn.
Wat een stelletje prutsers daarzo bij KPN. Hebben meer mensen deze slechte ervaring.
Zou het al mogelijk moeten zijn om een nieuwe proverder aan te vragen of moet je echt op de annulering wachten?
Afgelopen vrijdgavond eindelijk iemand te pakken gekregen bij KPN (via de optie vragen over nieuw produkt IPB). Mijn verhaal gedaan. Nu blijkt dus voor annuleren 3 tot 4 weken staat. En tot die tijd kan ik geen andere provider aanvragen omdat KPN de lijn moet vrij geven. Nu gaf ik aan dat door een FOUT van KPN ik nog steeds geen internet verbinding heb en het dus belachelijk vind dat ik zolang op een annulering moet wachten en ook steeds verkeerd geinformeerd wordt door de diverse desken van KPN. Nu blijkt dus ook dat bij een annulering de desbetreffende desk alleen maar een mailtje stuurd naar een andere desk. De desk die dus de uiteindelijke annulering in behandeling neemt is telefonisch niet bereikbaar en blijkbaar kan men ook vanuit de klantenservice geen maitje gestuurd worden voor spoed en/of status nagvraagd worden bij deze desk. Dus het blijft hopen dat ooit die annulering goed gaat. Hoe KPN omgaat met klanten is ronduit belammerd.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Annuleren aanvraag InternetPlusBellen KPN
Re: Annuleren aanvraag InternetPlusBellen KPN
Dit lijkt heel veel op mijn verhaal (zie de andere topica van Het Net).
Ik heb inmiddels twee brieven de deur uitgedaan. Een naar de directie van Het Net en een naar de directie van KPN met de mededeling dat er een kopie naar mijn rechtsbijstandverzkering gaat.
Ik hoop dat dat helpt. Nog geen antwoord hierop gekregen.
Ik heb inmiddels twee brieven de deur uitgedaan. Een naar de directie van Het Net en een naar de directie van KPN met de mededeling dat er een kopie naar mijn rechtsbijstandverzkering gaat.
Ik hoop dat dat helpt. Nog geen antwoord hierop gekregen.
Re: Annuleren aanvraag InternetPlusBellen KPN
Vanochtend om 9:00 uur eindelijk een medewerker van de afdeling annuleringen aan de telefoon gekregen. Nu wist zij mij te melden tot door de wel bekende "enorme drukte" de afdeling die de lijnen vrij moet geven door KPN-medewerkers niet bereikbaar is en dus alleen per mail benaderd kan worden.
Ik ben enorm uit m'n dak gegaan en op een nette manier mijn ongenoege richting KPN ge-uit. Ik heb ook aangegeven dat ik het zeer belachelijk vind dat ik zo lang moet wachten op vrijgeven van mijn lijn dit ondanks nooit de experiabox en installatie pakket heb ontvangen en daardoor geen gebruik heb kunnen maken va IPB. Het blijkt zo te zijn dat na de standaard 7 dagen opzegtermijn (na aanvraag IPB) de annulering in behandeling wordt genomen door een andere afdeling (die door KPN mederwerkers door drukte niet telefonisch bereikbaar is...ronduit belachelijk dus).
Na een hoop gal spuwen en de medewerkster flink voor het blok zetten gaat ze nu eindelijk proberen middels "mail" om de teammanger te benaderen voor status en voortgang en dat er spoed achter gezet moet worden.
Ik heb ook gezegd als ik binnen 3 a 4 dagen niks hoor dat ik een officele klachtbrief richting KPN ga sturen met de daarbij behorende kosten die voor de rekening van KPN zullen.
Ik ben enorm uit m'n dak gegaan en op een nette manier mijn ongenoege richting KPN ge-uit. Ik heb ook aangegeven dat ik het zeer belachelijk vind dat ik zo lang moet wachten op vrijgeven van mijn lijn dit ondanks nooit de experiabox en installatie pakket heb ontvangen en daardoor geen gebruik heb kunnen maken va IPB. Het blijkt zo te zijn dat na de standaard 7 dagen opzegtermijn (na aanvraag IPB) de annulering in behandeling wordt genomen door een andere afdeling (die door KPN mederwerkers door drukte niet telefonisch bereikbaar is...ronduit belachelijk dus).
Na een hoop gal spuwen en de medewerkster flink voor het blok zetten gaat ze nu eindelijk proberen middels "mail" om de teammanger te benaderen voor status en voortgang en dat er spoed achter gezet moet worden.
Ik heb ook gezegd als ik binnen 3 a 4 dagen niks hoor dat ik een officele klachtbrief richting KPN ga sturen met de daarbij behorende kosten die voor de rekening van KPN zullen.