LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Answer e-mail Thuiswerk aangeboden via internet

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
de.raaf

Answer e-mail Thuiswerk aangeboden via internet

Ongelezen bericht door de.raaf »

http://www.answer-email.nl

Is iemand bekend met dit bedrijf.
Ben op zoek naar thuiswerk, maar veel negatieve dingen.

Als iemand hier ervaring mee heeft hoor ik dit graag.

Paul Gevers
[email protected]

D1RK

Re: Answer e-mail Thuiswerk aangeboden via internet

Ongelezen bericht door D1RK »

Beste Paul,

Verwijder jou E mail adres ter voorkoming spam, verder zou ik het allang gedaan hebben als het goed was, maar het enige thuiswerk wat ik ooit vond en betrouwbaar was, betaalde zeer slecht.

Als Puber van 16 heb je moeite het minium jeugdloon te behalen, dus zwaar onderbetaald.

90% van alle aangeboden is soms wel werk maar geen geld, of alleen maar inschrijfkosten!

Dus als je een goede vind, alleen als het echt niet anders kan, een krantenwijk leverde meer op, en is betrouwbaarder met betalen!
Veel Thuiswerk is nu naar Oost Europa gebracht, daar werken ze nog voordeliger, en ondanks de hoge transportkosten is dat gemiddeld toch nog 40% goedkoper, en zal er dus in de toekomst alleen spoed klussen overblijven, of fouten corrigeren, dus tijdelijk erg veel en dan maanden weer niets!

Omdat ze nu het startpakket van E25,- voor E10,- aanbieden, maar eerst betalen om te verdienen?
Als er teveel mensen aanmelden blijft er tekort over om iets terug te verdienen!
Meestal zijn het dit soort goed opgezette site's die er professioneel uitzien, veel beloven, en later spoorloos verdwenen zijn.
Accepteer alleen thuiswerk zonder te betalen, als het werkelijk zo goed was hadden ze het toch ook met de eerste betaling kunnen verrekenen?
Dit is voor mij dus 99,9% Fraude, maar dat is pas bewijsbaar na enkele maanden als iedereen al betaald heeft!

Gesloten