
Wij hebben een ADSL abonnement aangevraagd bij Hetnet.
Op zaterdag 10 januari komt eindelijk het verwachte pakket binnen

Nog even naar de KPN winkel extra kabel halen tot midden in de nacht bezig geweest kreeg geen verbinding. Het lampje op de modem bleef maar knipperen geen contact buitenlijn,

Zondagmorgen Helpdesk KPN bellen gaven allerlei tips die toegepast
Geen verbinding

begrijp wel wat dit gekost heeft zo'n 0900-nummer

technische dienst werd ingeschakeld. Belde netjes maandag terug
weer allerlei handelingen Het lag aan de Modem nieuwe modem inclusief internet kaart halen bij de KPN en een nieuwe kabel
Hup weer geld uit je portemonnee.

Weer alles aansluiten nog niets weer bellen, computer expert erbij
Ligt niet aan de computer de buitenlijn doet het gewwon niet.Krijg geen verbinding Weer bellen en ga zo maar door.

Dinsdag


Hup die bellen weer 0900- weer hoop geld Nee ligt niet aan ons bij ons is alles geregeld ligt bij KPN. Het werd dus een heen en weer bootje.
Onderling vertikte ze het om uit te zoeken.
Weet KPN bellen tot overmaat van ramp




gooide deze persoon de hoorn erop. Dat deed de das om alles ingepakt en terug gebracht naar de KPN winkel.
Wij willen zowel met KPn als met Hetnet niets meer te maken hebben.
Ik heb gelijk bij beiden het abonnement opgezegd.
Ben benieuwd wat ze gaan zeggen,want volgens Hetnet Moet je binnen
7 dagen opzeggen nadat de KPn brief binnen is.
Maar hier nemen wij gwwn genoegen mee.
Wij zijn een hop geld kwijt aan bellen enextra spullen en hebben nog steeds geen ADSL