LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Direct adsl
Direct adsl
We kregen net een krantje van KPN Breedbander. Zo te lezen lijkt het mij wel wat. Wie heeft hier al ervaring mee? Zowel positief als negatief. Zit nu nog, met UPC classic, maar vind het eigenlijk te duur en wil ook van UPC af!
Re: Direct adsl
is zeker een leuke aanbieding met dat draadloos modem.
maar let wel, dat is bij een abo vanaf 29,95.
verder zeker interessant.
maar let wel, dat is bij een abo vanaf 29,95.
verder zeker interessant.
Re: Direct adsl
Ja, dat had ik begrepen, maar voor mij scheelt het wel € 20 per maand. Ik denk dat ik morgen maar even naar de Primafoon ga voor verdere info.
Re: Direct adsl
Beste Wieske,
Wij hebben inmiddels 1 jaar adsl van KPN en we zijn meer dan tevreden. Je betaalt minder voor meer. Nooit storingen of vertragingen en alles doet het gewoon perfect.Zeker aan te raden.
Wij hebben inmiddels 1 jaar adsl van KPN en we zijn meer dan tevreden. Je betaalt minder voor meer. Nooit storingen of vertragingen en alles doet het gewoon perfect.Zeker aan te raden.
Re: Direct adsl
Tot zover alvast heel erg bedankt voor jullie reactie. Ik blijf het forum wel even volgen om te zien, of er nog meer mensen ervaringen willen vertellen. Ik laat ook wel even weten, wat of ik ga doen.
Re: Direct adsl
Houd er rekening mee dat op deze abonnementen een datalimiet zit.
Geen FUP dus . Er zijn genoeg ADSL providers die het nooit toepassen maar dat ligt aan het abonement.
Vergelijk maar zelf :
http://www.internetten.nl/nieuws.asp?id=13144&taal=nl
http://www.bellen.com/frameset.html?htt ... al=nl&fr=1
Geen FUP dus . Er zijn genoeg ADSL providers die het nooit toepassen maar dat ligt aan het abonement.
Vergelijk maar zelf :
http://www.internetten.nl/nieuws.asp?id=13144&taal=nl
http://www.bellen.com/frameset.html?htt ... al=nl&fr=1
Re: Direct adsl
Half november had mijn adsl (bij Versatel) moeten werken op mijn nieuwe adres (verhuizing). Op 10 februari werkte het nog steeds niet. Dus heb ik opgezegd en adsl bij KPN aangevraagd. Binnen een week kreeg ik modem en splitter. Geinstalleerd en klaar! Hulde aan KPN.
Ze hebben wel een datalimiet, maar voorlopig doen ze nog niks als je hem overschrijdt. Als ze dat wel gaan doen, sturen ze je daar twee maanden van tevoren een brief over. Nog een groot voordeel: helpdesk is maar tien cent per minuut.
Ze hebben wel een datalimiet, maar voorlopig doen ze nog niks als je hem overschrijdt. Als ze dat wel gaan doen, sturen ze je daar twee maanden van tevoren een brief over. Nog een groot voordeel: helpdesk is maar tien cent per minuut.
Re: Direct adsl
Sinds een paar maanden heb ik direct-adsl bij KPN via draadloos modem en ben zeer tevreden. Na zelf-installatie één keer een incident moeten voorleggen bij KPN helpdesk. Snelle en goede service gehad.