LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Direct adsl

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
wieske

Direct adsl

Ongelezen bericht door wieske »

We kregen net een krantje van KPN Breedbander. Zo te lezen lijkt het mij wel wat. Wie heeft hier al ervaring mee? Zowel positief als negatief. Zit nu nog, met UPC classic, maar vind het eigenlijk te duur en wil ook van UPC af!

Gast

Re: Direct adsl

Ongelezen bericht door Gast »

is zeker een leuke aanbieding met dat draadloos modem.
maar let wel, dat is bij een abo vanaf 29,95.
verder zeker interessant.

Wieske

Re: Direct adsl

Ongelezen bericht door Wieske »

Ja, dat had ik begrepen, maar voor mij scheelt het wel € 20 per maand. Ik denk dat ik morgen maar even naar de Primafoon ga voor verdere info.

Pascal18

Re: Direct adsl

Ongelezen bericht door Pascal18 »

Beste Wieske,

Wij hebben inmiddels 1 jaar adsl van KPN en we zijn meer dan tevreden. Je betaalt minder voor meer. Nooit storingen of vertragingen en alles doet het gewoon perfect.Zeker aan te raden.

Wieske

Re: Direct adsl

Ongelezen bericht door Wieske »

Tot zover alvast heel erg bedankt voor jullie reactie. Ik blijf het forum wel even volgen om te zien, of er nog meer mensen ervaringen willen vertellen. Ik laat ook wel even weten, wat of ik ga doen.

Gast

Re: Direct adsl

Ongelezen bericht door Gast »

Houd er rekening mee dat op deze abonnementen een datalimiet zit.
Geen FUP dus . Er zijn genoeg ADSL providers die het nooit toepassen maar dat ligt aan het abonement.

Vergelijk maar zelf :

http://www.internetten.nl/nieuws.asp?id=13144&taal=nl
http://www.bellen.com/frameset.html?htt ... al=nl&fr=1


Bron

Re: Direct adsl

Ongelezen bericht door Bron »

Half november had mijn adsl (bij Versatel) moeten werken op mijn nieuwe adres (verhuizing). Op 10 februari werkte het nog steeds niet. Dus heb ik opgezegd en adsl bij KPN aangevraagd. Binnen een week kreeg ik modem en splitter. Geinstalleerd en klaar! Hulde aan KPN.

Ze hebben wel een datalimiet, maar voorlopig doen ze nog niks als je hem overschrijdt. Als ze dat wel gaan doen, sturen ze je daar twee maanden van tevoren een brief over. Nog een groot voordeel: helpdesk is maar tien cent per minuut.

Ernie

Re: Direct adsl

Ongelezen bericht door Ernie »

Wij heb nu zo'n half jaar direct-adsl van KPN. :D PERFEKT :D

ajé

Re: Direct adsl

Ongelezen bericht door ajé »

:D Sinds een paar maanden heb ik direct-adsl bij KPN via draadloos modem en ben zeer tevreden. Na zelf-installatie één keer een incident moeten voorleggen bij KPN helpdesk. Snelle en goede service gehad.

Gesloten