LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] @home:extreem traag budget abonnement om duurder te verkopen

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
surfje

@home:extreem traag budget abonnement om duurder te verkopen

Ongelezen bericht door surfje »

Ik heb een budget abonnement kabel van @home
TRAAG TRAGER HET TRAAGST ondanks alle maatregelen, updates en het op daluren bezoeken van de sites.
Dit budget abonnement kost €17,95 per maand dat leek destijds voordelig, is het nu lang niet meer. ADSL is voor die prijs zelfs een optie
Het wordt steeds trager, en ik krijg email met acties om een duurdere snellere verbinding te nemen.
Riekt dat niet naar een vooropgezet spel???? :twisted: :roll:

CHELLO KOM OOK NAAR OVERIJSSEL DAN STAP IK METEEN OVER :lol:

bertina

Re: @home:extreem traag budget abonnement om duurder te verkopen

Ongelezen bericht door bertina »

Als alles goed gaat,worden de up en download
snelheid binnenkort verdubbeld.
Essent(@home)is hier druk mee bezig.
Dus even geduld en alles gaat weer sneller.

haha

Ongelezen bericht door haha »

de snelheid is al aangepast, de upload is al verdubbelt
dit heeft al invloed met surfen op het net ,voor alles wat je download of laad zoals een website wordt er data niet alleen gedownload maar ook geupload
hoe sneller data upload hoe sneller data download
als je nog geen (klein)verschil gemerkt hebt kun je probeeren om je modem even 5 min. zonder stroom te zetten,meeetsal help dat al

het eenigste wat @slome op het moment aan het doen is,is dat ze nieuwe newsserver aan het testen zijn maar een snelheidverhooging zit er volgens mijn het eerste jaar nog niet in
je kunt ook de link volgen daar zit heel veel info over @slome
http://www.troublesathome.nl/index.php? ... nce#vraag4

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

hahaha surfje dacht je dat chello beter is, al die kabelmaarschappijen zijn 1 pot nat, chello heeft zelfs een half jaar nodig om een bestandje naar je modem te sturen, dus denk dat je snelheid nog wel meevalt ;-)

@ray

Ongelezen bericht door @ray »

Nou ik heb ook dat **** trage @home budget :twisted:
vorig jaar leek het idd prachtig , maar nu kan ik zelfs voor minder geld een snellere ADSL verbinding krijgen , zelf WANADOO cable is 4x sneller dan dit kk @home en dat voor het zelfde geld , nu gaat @home alle abbo's in snelheid verhogen BEHAVLE budget :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:

Een tip voor iedereen die @home budget heeft ,,,, hou het lekker bij @home voor gezien en ga naar een adsl provider ,., bij voorbeeld Quicknet , daar heb je voor het zelfde bedrag een 256/256 verbinding :D

Gesloten