LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] @home Gateway= Unreachable

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
keelips

@home Gateway= Unreachable

Ongelezen bericht door keelips »

Sinds 17 november 2005 hebben wij internet verbindings problemen met de breedband verbinding van @home. De Gateway = Unreachable .
Hebben hier over sinds 18 november contact met @home maar zonder enig succes, tot op heden is de verbinding belabberd. Ik moet de geleverde modem ( Motorola) van @home 20 tot 30 x per dag ressetten, of mijn router ( U.S.Robotics 8003), om weer even verbinding te krijgen. Mijn PC en router zijn j.l. week bij twee bedrijven geweest voor controle om te zien of niet iets aan mijn zijde problemen kunnen veroorzaken, dit bleek niet het geval. Alle experts geven aan wanneer je een GATEWAY = Unreachable probleem hebt dit een probleem is van de aanbieder van het Ineternet ( Server - Provider ) hier dus te noemen @home. Intussen heb ik Juridisch advies aangevraagd en heb per mail, brief en aangetekend schrijven @home in gebreken gesteld, en aansprakelijk gesteld... nu afwachten, en in het schrijven @home nogmaals een redelijke termijn van vijf werkdagen gegeven om de verbinding weer in orde te stellen.

J.L donderdag bleek hier in Almelo dat ik dus niet het enigste probleem geval was en dat ik op deze dag zelf een winkel Micro Computers ook dit probleem had, en iemand hier een paar strate verder op ook al sinds of omstreeks 17 november 2005 dit probleem onder vindt....

@home heeft hier op de kabel een sleutel positie , want volgens diverse postcode controles kan hier geen andere provider als alléén @home. Dus een ontbinding van mijn contract komt niet in vragen, en staat ook niet ter discusie... ik wil gewoon verbinding zoals het hoord.

joze

Re: @home Gateway= Unreachable

Ongelezen bericht door joze »

hallo

over @home.
dit is een grote ellende waar geen einde aan komt
3 weken lang bijna geen verbinding.
service is gewoon slecht !!!!
steeds maar weer modem resetten etc.
nu na 2 maanden is het nog steeds slecht.
verbinding is ontzettend traag geworden.
nemen het probleem niet serieus.
zeggen : het signaal is niet stabiel, en daarmee is de kous af.
heb het abonnement opgezegd ( zonder problemen)
per 1 februarie opgezegd, maar wilden me al per 1 januari afsluiten ( ben zeker een lastige klant)
ben blij als ik van @home af ben !!!!

Gesloten