LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] @home kl*te service

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
ilze swarts

@home kl*te service

Ongelezen bericht door ilze swarts »

beste lezers
wij gaan nou onze 3de maand in met geen of slechte internet verbinding het is gewoon schandalig hoe @home met zijn mensen om gaat we hebben verschillende keren gebeld over dit probleem maar ja dan krijg je een callcenter medewerker aan de telefoon die van niks weet ! en we hebben ook al verschillende keren mailtjes gestuurd maar ja zo als verwacht krijg je daar gewoon geen antwoordt op en het ergste komt nog van de 3 maanden waar we geen internet verbinding op gehad hebben krijgen we ons geld waarschijnlijk ook niet terug ik vraag me af waar @home mee bezig is ?? (klanten weg jagen mischien?) nou ik kan je wel vertellen gaat dit zo nogt een maand door dan doen ze dr werk goed dan hebben ze mijn al weggejaagd !!!!maar mijn vraag was eigenlijk kunnen ze dit zomaar doen !!! dat is toch contrakt breuk???

groetjes ilze

Jacco

Re: @home kl*te service

Ongelezen bericht door Jacco »

Het is inderdaad zwaar kl***!! We hebben @home aangevraagd, gekregen, en dan doet het modem het niet, ze schrijven in een brief dat het wachtwoord telefonisch is doorgegeven, wat absoluut niet het geval is. Dan ben je naar de klantenservice, krijg je een of andere buitenlander aan de telefoon die het Nederlands niet beheerst, en het uiteindelijk ook niet meer weet: "ik denk dat u alles maar even opnieuw moet installeren. Dat kunt u het beste zelf doen. Goedenmiddag". Daar kun je het dan mee doen. Uiteindelijk ben je 35 euro (!!!!) verder aan telefoonkosten, en dan krijg je eidelijk iemand die het wel weet.

Uiteindelijk doet alles het, maar hoelang zal het nu weer goed gaan.

Succes!!

groeten jacco

Eric van der Putten

Ongelezen bericht door Eric van der Putten »

Ik sluit me hier volledig bij aan. In onze regio is de verbinding ook k met p. En wat ik ook probeer, wie ik ook bel, geen oplossing. Terwijl het bedrag maandelijks toch wel mooi van mijn rekening wordt afgeschreven.

Dit moet echt stoppen. Geen service is geen geld.
Ik hoop dat we met zijn allen we sterk staan tegen Essent die ons allemaal maar al domme abonnees ziet.

J.Heutinck

Ongelezen bericht door J.Heutinck »

Beste Ilse,
De problemen die jij schetst bestaan bij ons vanaf 23 augustus jl. Vanaf die dag zou er gedurende 3 weken 'onderhoud' gepleegd worden . Dit werd netjes per email medegedeeld. Heel netjes van @Home niet waar? Alleen het onderhoud was na 6 weken nog steeds bezig en i.p.v. af en toe geen internet hadden we he.....el af en toe wel een ontzettend trage internetverbinding. Na herhaalde telefoontjes naar de helpdesk waar je inderdaad niet rijker aan wordt qua kennis en oplossingen maar wel armer aan euro's hebben we @Home eind september via email aangekondigd te zullen vertrekken indien we op 5 oktober geen deugdelijke internetverbinding zouden hebben waar we tenslotte voor betalen. Naast de slechte internetverbinding werkt ook de email_server niet en is er bij mij ook mail verdwenen of nooit aangekomen.
Zoals je aan het emailadres kunt zien vertrek ik bij @Home per 1 december. Ik heb liever een iets langzamere altijd werkende (ADSL) internetverbinding dan een 'zeer snelle @Home verbinding' die veelal niet werkt.
Groetjes Jos.

Dries

Ongelezen bericht door Dries »

Ik ondervind al meerdere maanden duidelijke problemen met @home. Pingtijden van rond de 450, dl-snelheden van max 3-12, soms helemaal niks, dan weer boven de 400.
Maar de laatste maand is het helemaal een verschrikking:

Resultaten van http://www.speedtest.nl
(Overgenomen op Wed Nov 27 2002 om 10:29:16 UTC+0100)

Download : 11.5 KByte/sec
Connection : 28.0 Conn/min
Ping test Nederland : 1,456.0 ms

En dan wordt je niet eens fatsoenlijk te woord gestaan, als je belt...

En dit gewoon overdag, juist als ik het nodig heb.
Op het forum van www.mordax.nl zijn tientallen, zoniet honderden ontevreden gebruikers van @home te vinden.
Misschien wordt het tijd dat een consumentenprogramma als Radar aandacht besteed aan deze problemen en loze beloftes...

jane doe

Ongelezen bericht door jane doe »

Download
326.5 KByte/sec
Upload
14.9 KByte/sec
Connection
556.0 Conn/min
Ping test Nederland
33.0 ms

Je snapt dat ik erg blij ben met @home.
Ik woon ook in een buurt waar bijna niemand @home heeft ( oudere mensen ) Ikke blij dus.
Het ligt echt aan de hoeveelheid aansluitingen.
De service desk is een lachertje...echt mensen die er geen verstand van hebben.
@home neem een andere call centre in de arm!!!
Het bedrijf dat jullie nu gebruiken deugt niet.

Mark Hendrikx

Ongelezen bericht door Mark Hendrikx »

Nou ik heb nu 3 maanden @home en in het begin was het hier ook hommeles idd.
Ze zijn 2 X een nieuwe modem komen plaatsen in die 3 maanden tijd.
En downloaden is in die 3 maanden ook steeds trager geworden.
Het ergste is nog wel dat ze gewoon elke maand keurig het abobedrag afschrijven ook in de periodes(2X bij mij) dat ik ruim 2 weken zonder @home zat doordat hun modems niet goed genoeg zijn.
Bovenal ben je dan weer aangewezen op je 56k modempje bij HET NET en daar word je ook niet vrolijker van...

Gerrit Blom

Ongelezen bericht door Gerrit Blom »

Ik ben inmiddels ongeveer 3,5 jaar abonnee van @home... en ik heb al heel wat ups en downs meegemaakt. Maar de laatste 4 maanden slaat echt alles: de verbinding is heeeel instabiel (ieder uur raak je meerdere malen de verbinding kwijt), downloadsnelheid is vaak maar 1% van wat het zou moeten zijn, emailen is bijna onmogelijk geworden, nieuwsgroepen zijn nauwelijks bereikbaar, gamen is niet meer te doen (ping varieert van 30-1000+).

Problemen oke, maar geen 4 maanden... en het ergste vind ik nog dat @home alles blijft ontkennen en alles afschuift op de onkunde van haar klanten (die een belangrijk deel van hun salaris betalen). Voorbeeld:

Zondag 26 januari lag @home de gehele dag plat... een paar dagen later stond hierover een artikel in het Brabants Dagblad. @home's reaktie was dat de mensen die daarna nog steeds problemen hadden aan hun instellingen hebben lopen rommelen en alle problemen aan hunzelf te danken hebben. Dit is echt te belachelijk voor woorden. Heel de regio Den Bosch (inclusief Nuland en Vught) kampen al maanden met bovengenoemde problemen en dat is na 26 januari nog steeds zo...

De helpdesk bellen heeft geen enkele zin: de mensen op de helpdesk zijn totaal ongeschikt (ik heb 1x moeten aanhoren dat als de nieuwsgroepen niet te bereiken zijn dan komt dat omdat je niet Outlook Express gebruikt). Zelf heb ik al vele euro's aan telefoonkosten (€0.10 per minuut) betaald zonder er ook maar iets mee op te schieten. En ik ben een van velen... :(

Op de site http://www.troublesathome.nl/ staan ook nog het een en ander van duizenden wanhopige gebruikers (helaas weet niet ieder @homer die site te vinden).

Probleem met kabel is dat je afhankelijk bent van 1 provider, en daar maakt @home flink misbruik van: wel het geld incasseren maar daar niets (meer) tegenover stellen. De algemene voorwaarden dekt alles af: alleen als je kan bewijzen dat je 3 dagen ONAFGEBROKEN geen verbinding met het intenet hebt gehad dan heb je recht op een DEEL van je geld terug. Heb je in 3 dagen 1 minuut wel verbinding gehad (dat kunnen zij blijkbaar bewijzen) dan heb je dus GEEN recht op geldteruggave!

Ik hoop echt dat Tros Radar hier eens dieper in kan duiken. Im weet zeker dat ze daar 10 duizenden "gebruikers" blij mee maken.

Peter

Ongelezen bericht door Peter »

Ik hoor ze nog zeggen
De prijsverhoging is nodig om de kwatiteit te behouden en uit te breiden
NOU het is er alleen slechter op geworden
Hier loopt E-Mail vanaf gisteravond niet meer, zoals laatste tijd VAAK het geval is !
Klagen ???? hoe, waar en wat, ze reageren toch niet
En in de krant geven ze de klanten de schult
Je bedrijf zou toch via @home werken, heb je in elk geval tijd zat om koffie te drinken

Peter

Rachel Rijsdijk

Ongelezen bericht door Rachel Rijsdijk »

Wij zitten in Waalwijk, wat volgens mij regio Tilburg is, maar wij hebben de afgelopen weken ook niks als gezeik met de email.
Mijn vriend blijft maar zeggen dat @Home echt de snelste provider bij ons in de buurt is, maarja, je kunt nog zo'n mooie Ferari hebben, als ie het niet doet, heb je er niks aan.
In ieder geval...Ik heb al een paar weken het idee, dat ik mailtjes niet ontvang. Mailtjes die wel binnenkomen, zijn soms al dagen eerder verstuurd.
Vaak krijg ik tegenwoordig ook dagen later nog eens hetzelfde mailtje binnen.
Uitgaande mail, gaat maar niet weg, tenminste zo ziet het eruit. Hij staat nog steeds in Postvak UIT en ik krijg telkens een melding dat de SMTP server al 60 seconden niet gereageerd heeft, dus dan klik ik maar weer op STOP en
probeer het maar weer opnieuw te verzenden. Uiteindelijk geef ik het dan na een keer of 7 maar op, om het een tijdje later of de volgende dag nog maar eens te proberen. Uiteindelijk blijkt dat mailtje dan wel verzonden te zijn en vaak door de ontvanger wel zo'n 3-4 keer te zijn ontvangen. En dit terwijl de mail, bij mij nog steeds niet bij de Verzonden Items staat.
Ik word hier echt stapelgek van, je betaald toch goed geld en wat krijg ik daar dan voor? Een hoop frustratie. Je belt naar de helpdeks, maar die kost wel 10 cent per minuut! Ik vind dat dat gewoon een service van @Home moet zijn, is toch belachelijk...we batalen al zoveel! Maar dan moet je al die instellingen weer nakijken...alsof het daaraan ligt!!
Ik haal nu zoveel mogelijk mijn mail op mijn werk op en wel via www.mail2web.com . Dan heb ik tenminste geen gezeik met allerlei meldingen.
En nou is dan laatst op de 26e januari wel die storing geweest, maar het is al vaker voorgekomen dat we helemaal het net niet op konden en dat gebeurt dan ALTIJD IN HET WEEKEND! Net als je eindelijk rustig de tijd hebt om je post/mail af te handelen en te surfen. Zitten die mensen daar te slapen ofzo?

Hein

Ongelezen bericht door Hein »

Goed om even mijn ideen te spuien haak ik in op voorgaande berichten. @home was tot drie weken geleden top internet. Let wel tot drie weken geleden want toen begon de ellende hier in Den Bosch. Heb voor de gein eens een programma geinstalleerd genaamd Link Monitor en die de verbinding met de Gateway server waar ik op zit in de gaten laten houden. Lig er gemiddeld per 5 minuten zo'n 10 keer uit met 5 tot 15 secs per keer.

Naar mijn beste weten dient zon verbinding continue te zijn. En dan bel je de helpdesk een keer.. krijg je te horen dat er 'ruis' op de lijn zat. Ruis.. ja vast.. Radar duik er aub eens bovenop net als met UPC destijds.. Dank!

Dick

Ongelezen bericht door Dick »

Beste Radar redactie en andere lezers.

Ik moet mij helaas aansluiten in de steeds langer wordende rij klagende internet gebruikers van @Home.
Daarom vraag ik. smeek ik bijna, aan de consumenten organisaties "Doe hier aub iets aan"

Het maakt tegenwoordig niet meer uit waar je woont in de door @Home bestreken gebieden. In de raegio Vught, Tilburg, Den Bosch (Noord), Maastricht of Noord Nederland; overal komen nu dezelfde geluiden vandaan.
De reacties (als er al reactie komt) van @Home zijn ronduit arrogant te noemen. "Het probleem ligt bij de ondeskundigheid van de gebruikers" Nou vraag ik u.!?! Wie verkoopt het gebruik van deze infrasructuur? Mag die voor die € 44,95 per maand dan beschikbaar zijn? Een enkele storing zal u ons niet over horen. Maar 'flik' dit niet bij TV-kijkend en Radio-luisterend Nederland want is de beer pas echt los. Bij internet zijn de belangen kennelijk nog niet zo groot of er is (helaas) geen alternatief.

Zie hieronder mijn brief aan Essent @Home, zoals verwacht zonder een enkele reactie

Essent@Home Nederland
15-12-2002, Begin bericht
26-01-2003, definitief bericht

Kopieën zullen worden verzonden aan consumenten-organisatie’s en –tv-progamma’s
Hiernaast zal waar mogelijk in vereniging van andere gedupeerden worden gehandeld.

Eigenlijk begin ik me ernstig te storen aan het feit dat de internet verbinding met provider @Home steeds slechter wordt.

De ene keer is deze verbinding, uren tot dagenlang gewoon niet beschikbaar, een volgende keer wordt deze spontaan afgebroken en vervolgens komen beide verschijnselen achtereenvolgens, en/of bijna tegelijkertijd voor.
Bovendien geldt dit ook voor de verbindingen met de mail- en de nieuws-servers. En dit alles meermalen per dag gedurende 7 dagen per week.

Maandenlang heb ik gedacht, en op informatie van @Home geloofd, dat dit lag aan het vernieuwen van de infrastuctuur en servers en dat het dus daarom op termijn wel opgelost zou zijn. Maar de euvels zijn nu al maandenlang aan de gang en er komt eerder verslechtering in dan verbetering.
Nu, 26 januari 2003 is het al weer 2 dagen niet mogelijk verbinding te maken.

Ik ben van mening dat je voor de bijna 45 Euro per maand toch wel een stuk kwaliteit, maar in elk geval continuïteit mag verwachten.
Stel je voor wat er zou gebeuren wanneer Essent ons het radio of TV signaal dagenlang zou onthouden of met net zoveel storing zou doorgeven. Dit is voor een lager maandbedrag eenvoudig niet denkbaar. Wat een consumenten revolutie zou dit teweeg brengen. Met het doorgeven van internet kan dit kennelijk wel ongestraft plaatsvinden.

Daarbij komt dat ik een deel van mijn werktijd via het internet, op het bedrijfsnetwerk mijn werkzaamheden moet ervullen en kan ik mij niet permitteren dat de verbinding door dit soort storingen eigenlijk onbruikbaar wordt.

Wanneer er in de nabije toekomst hierin geen verbetering komt noodzaakt dit mij om naar een alternatieve Internet provider om te zien. Als dit onverhoopt werkelijkheid word zal ik niet schromen om mijn "tevredenheid" over @Home niet onder stoelen of banken te steken.

Bovendien zij gezegd dat ik mij daar waar mogelijk zal organiseren met andere gedupeerden en ook zal ik de nodige consumenten-organisatie’s en –tv-progamma’s informeren over deze in mijn visie ontstane wantoestanden.

Last but not least, met het voortduren van deze wantoestanden zal ik mijn bank opdracht geven alle aan @Home automatisch over te maken gelden terstond terug te storten waarna ik dan het bedrag naar rato, het aantal dagen dat ik verbinding kon maken en het deel dat daarna nagenoeg storingsvrij verliep, alsnog over te maken aan @Home.

Net belangstelling uw reactie tegemoetziende,

Om privacy redenen naam, adres en woonplaats verwijderd

Bertina

Ongelezen bericht door Bertina »

Ik zit helaas in hetzelfde schuitje..
Sinds September 2001 heb ik een abo bij @home, sindsdien eigenlijk niets anders dan problemen.
Servers die niet te bereiken zijn of vreselijk traag werken.
Het wordt idd hoog tijd dat hier iets aan gedaan wordt, ik vraag me dan ook af wanneer een programma als Radar ed hier zendtijd aan gaan besteden. Daar zou ik iig erg blij mee zijn... Openbaar maken hoe belabbert de service van @home is..!

Groets..
Bertina.

petra m

Ongelezen bericht door petra m »

Ook ik ben vanaf juli 2001 klant bij @home niks dan problemen.Ik heb al meegemaakt dat we 1 halve maand eruit lagen dit was alleen in maastricht.
Ook ik vind de prijsverhoging absurd en onterecht dan werkt msn niet of kom je niet in het postvak dan outlook dan bepaalde sites die niet werken.Terwijl ze bij de helpdesk zeggen dat alles normaal werkt vreemd voor de verandering lag ik er welliswaar meer uit maar de sites kon ik wel bezoeken nu lijkt het wel of de sites niet meer werken.
Verder vind ik dat die helpdesk beter afgeschaft kan worden want helpen doen ze je niet ,De enige die ze helpen is de kpn want door het lange wachten kost het je enorme rekeningen.Ik zou wel eens willen weten wie de beste kabel heeft voor minder of het zelfde geld.

Maastricht

Ongelezen bericht door Maastricht »

Ik heb nog een leuke voor jullie...
Ook de reclame gehoord dat je voor €29,00 kunt internetten via de breedband internetkabel van @home?
Ja mooi niet dus!!
De tarieven zijn dus onlangs (weer) verhoogd naar €49.95 per maand. Ik heb hierop een mail gestuurd naar @home om te vragen hoe dit kan. Ik kreeg hier keurig een email op terug met de melding dat dit een normale tariefsverhoging was en dat de reclame van €29,00 bedoeld was voor een BASIS abonnement. Bij deze abonnementsvorm heb je maar 1 email adres en een lager up/download snelheid. Aangezien de snelheid niet veel lager ligt dan dat ik normaal van @home gewend ben had ik hier wel intresse in. Ik deed dan ook een verzoek om mijn abonnement om te zetten naar een basis. Twee weken later kreeg ik een mail terug met de mededeling dat dit niet mogelijk was in Maastricht. Reden???????
Ik kan ook niet overstappen op een andere breedband internet provider omdat die niet in het zuiden zitten dus ik zit opgescheept met een (te duur) abonnement. Ik ben nu serieus aan het denken over een ADSL abo want hier is wel veel meer keuze in.

zwolle

Ongelezen bericht door zwolle »

Ik kan niet anders zeggen dan dat ik zeer tevreden ben over mijn @home verbinding. Ligt het misschien aan de regio. Ik lees veel verhalen over mensen woonachtig in het zuiden des land.
Wat mij derhalve wel stoort is dat de abb. prijs omhoog is gegaan maar de snelheid niet terwijl het Basisabb. in snelheid is vooruit gegaan en de prijs niet. Raarrr, ik betaal meer dus verwacht ook meer... Is dat gek??

Groeten uit Zwolle

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Ik lees dus dat @home al erg lang slecht is
HAD IK DAT MAAR EERDER GEWETEN
Ik woon ook in het noorden en het is abominabel slecht
echt heel erg slecht
de verbinding (extreem traag, 'kan server niet vinden')
de klantenservice
de helpdesk (duur of geautomatiseerde reacties die geen antwoord zijn)(
de voorlichting (lees : misleiding)
de emailontvangst (niet of in veelvoud) :oops: :oops:

A. Hermse

Ongelezen bericht door A. Hermse »

Praat me niet van @home. Wij noemen het hier op het Groningse land al @slome of Not@Home. Vaker Not@Home dan @slome trouwens.
Het einde van het vorig jaar tot aan maart of april was het een en al ellende. Niet online kunnen komen, een helpdesk die het presteert om alle instellingen op zo'n dusdanige manier overhoop te halen dat een format C nodig was om het arme ding weer normaal te kunnen laten functioneren.
Over die helpdek gesproken ; ik weet niet wat voor mensen daar hun hulp aanbieden ( er zullen ook ongetwijfeld goeien tussen zitten...), maar hier volgt een voorbeelde van een gesprek tussen Helpdeskmedewerker en mijzelf, een vrouw...
"Goedemiddag, u spreekt met huppel van de huppel".
"Goedemiddag, u spreekt mevrouw Hermse. Ik krijg met geen mogelijkheid verbinding met het internet".
"Oh. Wat is precies het probleem?" "
Lachsalvo van mijn kant.
"Dan gaan wij even de instellingen van uw pc doornemen mevrouw. Als u even in het menu start, wat links onderin uw beeldscherm zit, het woord configuratiescherm wilt opzoeken?" .....
Het lachen vergaat me enigzins en ik vertel de beste jongeman dat ik erg goed weet waar wat zich bevind in mijn pc. Ik vertel hem ook dat Windows XP zelf de instellingen zoekt en dat daar helemaal niets mis mee is.
Antwoord van de jongenman : "Ja maar ik wil tóch even dat u linksonderin uw beeldscherm...."

Na 3 keer opwaarderen ( 3 x 20 euro ) komt men tot de conclusie dat wij wel signalen van hen ontvangen maar zij niet van ons en dat we opnieuw moeten worden aangemeld. Stekker uit het modem, na 20 minuten er weer in doen en dan moet alles goed zijn. En inderdaad! We zijn online! Voor wel een week...

Dit is 2 keer gebeurd en dan heb ik het nog niet eens over het feit dat de verbinding continu óf traag ( kan net zo goed via een gewone telefoonlijn gaan internetten, is sneller ) óf helemaal weg.
Omdat ik niet van plan ben om wéér 60 euro aan telefoonkosten te gaan betalen, diverse emailtjes gestuurd met als antwoord dat ik moet bellen anders kan men mij niet te woord staan...

Een reden waarom wij vaak van internet afliggen ligt volgens @home aan het feit dat er in onze wijk te weinig capaciteit is voor het aantal abonnees. Dit zeiden ze al in 2001, we zijn nu 2 jaar verder en de toestand is nog hetzelfde.

Dat wij een email kregen vorig jaar dat het abonnementsgeld verhoogt zou worden naar 47.50 opdat dat de kwaliteit ten goede zou komen gaf ons hoop! Maar nee....

Nu zitten wij al ruim een week te kl*ten met de email. Emails verdwijnen of komen dagen later aan ( wat in een enkel geval erg lullige situaties heeft gegeven ) of er wordt geen verbinding gemaakt.
Ook zoiets raars dat vaak voorkomt is het feit dat ik geen pagina kan openen, email het ook af laat weten, maar wel gewoon via msn met m'n vriendin kan kleppen!
Toen ik hierover een helpdeskmederwerker sprak zei hij : "dat is onmogelijk, u hebt geen verbinding". Mijn reactie : "Dat is erg vreemd meneer, want op dit moment ben ik over u aan het kletsen via msn met mijn zuster!" Waarop de niet-meer-zo-vriendelijke-helpdeskmedewerker antwoordde : Ik zeg dat het onmogelijk is en ik weet meer van computers dan u". Waarop ik weer zei : "Dan wordt het tijd voor een goede bril meneer" waarop hij ophing.

Helaas is @home de enige provider voor kabelinternet in onze regio en internetten via de telefoonlijnen is voor ons niet te doen. Wij zitten regelmatig achter de pc als gezin en niemand hier zou het gemak van kabelinternet willen missen. Wat zeg ik....gemak?

Ik en velen met mij denk ik, kunnen alleen maar hopen dat er meer providers worden toegelaten hier, zodat wij niet meer afhankelijk zijn van @home. En @home dan wellicht wel eens wat doet aan de te kleine capaciteit hier.

vr.gr.
A. Hermse

mechelina

Ongelezen bericht door mechelina »

Wij hebben in de regio Zeeland en Schaijk N-Br wel heel veel problemen met home. Hebben drie weken echt heel veel last gehad met steeds er niet op kunnen en geen mail ontvangen. Tot op een gegeven moment dat wij vier adgen achter elkaar er echt de halve dag er af lagen. En dan echt massal door heel deze twee dorpen. Belde je naar het helpdesk dan werd er beweerd dat het aan je eigen pc lag. Terwijl ik altijd eerst verspreid door het dorp personen gebeld had, en die konde er geen van alle op.
Wij hebben nu een forum op het grote net om die klachten te verzamelen. En heb ook conrtact gehad met de consumentenbond. Je kunt het forum vinden onder:http://www.ikwilinter.net
Groetjes Mechelina

muurman

Ongelezen bericht door muurman »

Ik ben sinds 2 maand overgestapt van Chello naar @home. betaal nu 29,95 i.p.v. 49,75 euro. Ben tevreden over de snelheid ( friesland ) . Veel beter als Chello/UPC. Alleen Email werkt regelmatig niet goed. dit is op dit moment ook een bekend probleem.

De @home helpdesk is slecht. ik werk in de it, we hebben in de regio groningen ik denk tegen de 200 privegebruikers met @home.
Regelmatig heb ik een privegebruiker aan de telefoon die eerst @home gebeld had maar daar niet mee verder kwam. @home meld de gebruiker dan vaak ligt aan je pc, installeer deze overnieuw en meer van dit soort gel.. . blijkt vaak dat bv. er alleen maar een vinkje staat bij de optie om altijd verbinding te maken via een inbel verbinding enz. komt zelfs voor dat ze alleen de kabel erin hoeven te doen die er perongeluk uit is gegaan/gehaald.

Gesloten