![Confused :?](./../images/smilies/icon_confused.gif)
Ik krijg geen verbindin met internet zowel niet via de kabel als draadloos
![Sad :-(](./../images/smilies/icon_sad.gif)
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
Ook wel logisch.Voor degene die een nieuwe pc kopen met windows Vista of overstappen op Vista en je hebt @home en problemen helaas zei ondersteunen het niet en zeggen zoek het zelf maar uit
Ik krijg geen verbindin met internet zowel niet via de kabel als draadloos
Ik heb dus een neiuwe pc en ik kan dus zowel niet draadloos internetten als internetten via een utp kabel, updaten graag maar eerst maar eens internet kunnen ontvangen
Welk besturingssysteem heb ik nodig voor internet van @Home?
Om gebruik te kunnen maken van internet van @Home, moet uw computer zijn voorzien van een van de volgende besturingssystemen:
Windows 98
Windows ME
NT4 Workstation*
Windows 2000 Professional
Windows XP
Mac OS 8.5 of hoger
* Als u een computer met NT Workstation gebruikt, moet hierin een Ethernet-kaart zijn geïnstalleerd.
Heeft u een ander besturingssysteem dan de hierboven genoemde, dan kunt u internet van @Home wel bestellen en gebruiken, maar kunt u geen gebruik maken van ondersteuning.
bron: hetnet.nlPentium of gelijkwaardige processor van minimaal 466 Mhz
Windows 98SE, Windows ME, Windows 2000 of Windows XP
Gebruikt u Windows XP, controleer dan of Service Pack 2 (SP2) is geïnstalleerd
CD-rom of DVD speler
64 Mb RAM geheugen of meer
Minimaal 30 Mb vrije ruimte op de hard disk
Een vrije USB-aansluiting
Let op: De Gigaset USB adapter 108 ondersteunt de USB 2.0 standaard. Om optimaal gebruik te kunnen maken van de diensten via Surfen & Bellen kunt u de Gigaset USB adapter 108 het beste aansluiten op een USB 2.0 aansluiting op uw PC. Indien uw PC geen (vrije) USB 2.0 aansluiting heeft, kunt u deze mogelijk toevoegen door een extra USB 2.0 kaart in uw computer te plaatsen. Deze USB 2.0 kaart is te koop in vrijwel elke computerwinkel.
Een geïnstalleerde ethernet-netwerkkaart (indien u geen gebruik wilt maken van Wi-Fi)
Browser: Microsoft Internet Explorer 5.5 of hoger