In Mei 2005 hebben wij een proefpakket genomen van @home voor internet.
Dit was voor 2 maanden en voor een vast bedrag.
Na die 2 maanden hebben we het weer opgezegd en hebben we het installatiepakket terug gestuurd zoals ons dat was verteld door een medewerker van @home.
Nu hebben ze vanaf 2005 een bedrag van onze rekening afgeschreven van 47.95 per maand en met kleine lettertjes stond daarbij abonnement internet.
Ok misschien een beetje dom van mij dat ik daar nu pas achterkom maar toch vind ik dat wij het recht hebben om ons geld terug te krijgen.
Ik ben nu al vanaf April bezig met bellen en mailtjes naar @home en elke keer wordt er weer wat anders gezegd.
De een zegt dat ze kunnen zien dat wij geen internet van @home hebben en de ander zegt dat we een brief moeten sturen naar @home en dat hebben wij dan ook gedaan,maar inmiddels zijn we een half jaar verder en hebben we nog steeds niiets gehoord,maar om nou voor iets te gaan betalen wat we niet hebben lijkt mij ook niet helemaal de bedoeling en als je dan tegen een medewerker van @home zegt dat we hogerop gaan dan brengen ze een mooi verhaaltje dat het allemaal goed gaat komen en dat wanneer ik die broef heb gestuurd en dat blijkt dat ze ons installatiepakket hebben ontvangendat wij dan zo snel mogelijk ons geld terug krijgen met terugwerkende kracht.
Kortom we hebben nog steeds niets gehoord en nog steeds ons geld niet terug.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] @home opzeggen
Re: @home opzeggen
je moet natuurlijk wel binnen die 2 maanden het abo opzeggen en niet na de 2 maanden.
-
ST
Precies, en de 47,95 is voor het duurste internet abonnement geloof ik.
Je hebt altijd een opzegtermijn, dat zal wel ergens in de voorwaarden staan dat als je voor een bepaalde datum niet hebt opgezegd, dat je dan vast zit aan het abonnement.
Je hebt altijd een opzegtermijn, dat zal wel ergens in de voorwaarden staan dat als je voor een bepaalde datum niet hebt opgezegd, dat je dan vast zit aan het abonnement.
Dus nu betaal je al meer dan 2 jaar maandelijks bijna 50 euro, en daar kom je nu pas achter?
Kijk je dan nooit naar je bankafschriften?
Kijk je dan nooit naar je bankafschriften?