LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] @home
-
- Berichten: 414
- Lid geworden op: 27 jun 2006 00:35
Re: @home
nou onderbouwing is toch algemeen bekend?
- vaak meer geen dan wel internet.
- Klçte mail servers.
- slechte ondersteuning.
- trage verbindingen.
- slechte behandeling van klanten.
moet ik nog even door gaan?
- vaak meer geen dan wel internet.
- Klçte mail servers.
- slechte ondersteuning.
- trage verbindingen.
- slechte behandeling van klanten.
moet ik nog even door gaan?
Re: @home
Hieronder mijn ervaring:- vaak meer geen dan wel internet.
- Klçte mail servers.
- slechte ondersteuning.
- trage verbindingen.
- slechte behandeling van klanten.
- vaker wel dan geen internet
- redelijke mail servers
- redelijke ondersteuning
- snelle verbinding (ik heb internet regelmatig 4000/600 en haal een snelheid van ca. 3960/525)
Over de klantenservice kan ik eigenlijk niet praten, want ik heb ze het laatste jaar niet nodig gehad.
Het is dus niet bij iedereen even slecht
p.s. vanochtend had ik geen internet en telefoon, maar dat is inmiddels alweer verholpen. Deze storing was ook bekend op 0800-0760
(dit is de eerste keer in 1 jaar tijd dat ik wat merk van een storing)
groet pvd
[/quote]
-
- Berichten: 414
- Lid geworden op: 27 jun 2006 00:35
Re: @home
zie de onderwerpen lijst.. er zijn er vandaag weer 2 nieuwe bij gekomen van @home is misschien niet bij iedereen maar wel bij veel mensen
Re: @home
Ik heb nu @HOME en had KPN...
Als er een verbinding triest is, is dat Internet + Bellen van KPN...
Over @home helemaal geen klagen op mijn adres...
Maar das niet bij iedereen zo daar kun je van uitgaan...
Op het ene adres levert KPN betera dan op het andere ...
Maar de wijze van behandelen door de providers is vaak schofterig te noemen....
Anyway ... geef mij maar @home.. daar zullen vele net zo over denken evenals vele KNP of wat anders beter vinden
Groeten
Als er een verbinding triest is, is dat Internet + Bellen van KPN...
Over @home helemaal geen klagen op mijn adres...
Maar das niet bij iedereen zo daar kun je van uitgaan...
Op het ene adres levert KPN betera dan op het andere ...
Maar de wijze van behandelen door de providers is vaak schofterig te noemen....
Anyway ... geef mij maar @home.. daar zullen vele net zo over denken evenals vele KNP of wat anders beter vinden
Groeten
-
- Berichten: 414
- Lid geworden op: 27 jun 2006 00:35
Re: @home
Internet + bellen is een ellende maar gewoon alleen internetten via bv planet ofzo geeft geen problemen (en das ook kpn)
Internet bellen is nog lang niet stabiel maar jah... toch zijn er altijd mensen die het aanvragen zo hoop ik als ik over 7 jaar een internet bellen abbonement neem zonder problemen te kunnen overstappen bedankt alvast proefkonijntjes
Internet bellen is nog lang niet stabiel maar jah... toch zijn er altijd mensen die het aanvragen zo hoop ik als ik over 7 jaar een internet bellen abbonement neem zonder problemen te kunnen overstappen bedankt alvast proefkonijntjes
Re: @home
al 5 jaar @home, in het begin was het super maar na 3 defecte modems, 1 keer account om dubieuse wijze verwijderd, traag, vaak geen verbinding enz.
Ik heb hele slechte ervaring met @ Home, en zal het niemand aanraden.
Ik ben aan het zoeken naar een goede aanbieding van een provider (via BBNED aangezien KPN niet kan ivm glasvezel), heb ik een ga ik over.
Ik heb hele slechte ervaring met @ Home, en zal het niemand aanraden.
Ik ben aan het zoeken naar een goede aanbieding van een provider (via BBNED aangezien KPN niet kan ivm glasvezel), heb ik een ga ik over.