LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] automatische afschrijving Versatel

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
amsterdamse

automatische afschrijving Versatel

Ongelezen bericht door amsterdamse »

Sinds Zonnet is overgenomen door Versatel niets dan ellende, ik heb zelfs een bevestiging van Yahoo dat ze 30 emails niet hebben kunnen sturen omdat de provider onbereikbaar was. Enz Enz.

Dus ik heb mijn abonnement schriftelijk opgezegd en nadrukkelijk vermeld dat er geen geld meer van mijn rekening mag worden afgeschreven. Ik ontdek dus nu dat er zelfs zonder vooraf een melding dat er een rekening word geind, zomaar geld is afgeschreven en ik ben helaas 1 dag te laat bij de bank om het nog terug te laten boeken. Zijn er nog andere mogelijkheden behalve een peperdure rechtszaak om dit aan te pakken?

Bedankt voor uw reaktie!

met vriendelijke groet,

Anne

shyana
Berichten: 14
Lid geworden op: 05 sep 2004 20:17

Re: automatische afschrijving Versatel

Ongelezen bericht door shyana »

Ten eerste: Zonnet is niet overgenomen door Versatel. De naam Zonnet is gewijzigd in Versatel; er is dus alleen sprake geweest van een naamswijziging.

Je kunt niet zomaar je abonnement eenzijdig opzeggen. Daarnaast zijn er ook voorwaarden verbonden aan je abonnement. Heb je al een bevestiging gehad van je opzegging?

Gast

Re: automatische afschrijving Versatel

Ongelezen bericht door Gast »

Je kan op die gronden niet zomaar je contract opzeggen.
Met de naam Zonnet zit het anders.
Versatel is al jaren de naam van het moederbedrijf van Zonnet.
Bij diverse andere produkten wordt de naam Versatel al jaren gebruikt .

Het enigste wat nu is gebeurd dat ze die naam aan ook hun dochter Zonnet hebben gegeven.

Schytana

Re: automatische afschrijving Versatel

Ongelezen bericht door Schytana »

Als het niet in het straatje van de zeikende consument past, hoef je de persoon niet meteen af te kraken... Jij bent echt de zieligste consument die ik het gezien op dit forum!
Dat zou ik ook zeggen als ik door de meeste mensen hier op de vingers getikt wordt voor mijn beledigende uitspraken.
Jullie hebben elkaar waarschijnlijk gevonden, sterker nog, jullie zijn dezelfde persoon.

Gast

Re: automatische afschrijving Versatel

Ongelezen bericht door Gast »

Dat zou ik ook zeggen als ik door de meeste mensen hier op de vingers getikt wordt voor mijn beledigende uitspraken.
Jullie hebben elkaar waarschijnlijk gevonden, sterker nog, jullie zijn dezelfde persoon.
Bij deze kan ik dat ontkrachten, ken ze allebei persoonlijk. En ga jezelf een verdiepen in de kunst van het discussiëren in plaats van loos te gaan schelden, dat komt de effectiviteit van een discussie niet ten goede... 8)

Gesloten