LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] automatische mobiele betalingen door whatsapp.reactomobi.com

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
Henk9999

automatische mobiele betalingen door whatsapp.reactomobi.com

Ongelezen bericht door Henk9999 »

:oops: Er worden automatische mobiele door whatsapp.reactomobi.com FTMSC betalingen verricht op mijn mobiele nummer zonder dat ik hier weet van heb. Er is geen abonnement afgesloten (payinfo). Deze afschrijvingen zijn niet transparant, zonder goedkeuring en worden op de achtergrond afgeschreven. Achteraf wordt je geconfronteerd met een veel hogere rekening.

Er zijn meerdere mensen die hier last van hebben en hun geld terug willen.

Gebruikskosten details voor datum 26.05.14 voor gebruiker 0636136880 (Diensten mobiel internet)

Datum Starttijd Type Bestemming Duur/Volume Uit bundel* Kosten
21.04.14 19:45 FTMSC Mobiele betaling 4,13
28.04.14 19:45 FTMSC Mobiele betaling 4,13
05.05.14 19:40 FTMSC Mobiele betaling 4,13
12.05.14 19:45 FTMSC Mobiele betaling 4,13

dhc

Re: automatische mobiele betalingen door whatsapp.reactomobi.com

Ongelezen bericht door dhc »

Bedankt voor deze info...had u nog een vraag?
Er zijn meerdere mensen die hier last van hebben en hun geld terug willen.
Waar haalt u dat vandaan?

Henk9999

1) Hoe kun je dit stop zetten? De provider garandeert hier geen 100% maar kan sms blokkades plaatsen.
2) Hoe loop je zoiets op?
3) Hoe kan ik het geld terugvorderen?

Teunbosseman
Contacteer:

Ongelezen bericht door Teunbosseman »

Henk9999 schreef:1) Hoe kun je dit stop zetten? De provider garandeert hier geen 100% maar kan sms blokkades plaatsen.
2) Hoe loop je zoiets op?
3) Hoe kan ik het geld terugvorderen?

Onderstaand uit een van jouw linken:

mijn zoon zat met het zelfde probleem dit begon begin jan 2012,dit probleem zit niet bij t-mobile maar een diest waar t-mobile,kpn,vodafoon,enz gedruik van maakt. als je op je factuur diensten mobiel internet tegenkomt is er een dienst afgenomen die mobiel wordt betaald kortweg FTMSC. Een eventueel aangemelde dienst kun je zelf nakijken en afmelden als je met je mobieletelefoon surft naar www.mijnmobielebetalingen.nl. als je je niet afmeld blijf je er dus voor betalen mijn zoon heeft zich succesvol afgemeld. meer te vinden over dit probleem is te vinden als je op google FTMSC betalingen stoppen in tikt,ik wens iedereen die met dit probleem te kampen heeft veel succes bij het afmelden, het is zo gebeurd en het scheeld bergen met geld.

Henk9999

Dank voor de reactie. Ik had al op deze site gekeken. Aangezien ik meerdere keren betaald had ik verwacht dat er sprake was van een abonnement, maar dat bleek niet zo te zijn. Op Hemelvaartsdag was T_Mobile klantservice niet bereikbaar maar vandaag contact gehad om deze diensten te blokkeren.
Via een onderzoeksformulier kan ik mogelijk geld terug vorderen.

Gesloten