LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Babypaleis.com houdt geld achter
Babypaleis.com houdt geld achter
Na een bestelling bij Babypaleis.com konden ze niet ze de gehele levering voldoen. 1 product a 49,95 euro was namelijk niet leverbaar: Dat kan natuurlijk, maar het bedrag voor de volledige levering was al eerder overgemaakt. Dat betekent dat de 49,95 euro terug moet worden gestort naar onze rekening. Dat doen ze echter niet: Babypaleis reageert niet op telefoon, ingesproken antwoordapparaat, e-mails, en post.
Wat mij betreft is babypaleis.com een onbetrouwbare partij waar je niet moet bestellen.
Wat mij betreft is babypaleis.com een onbetrouwbare partij waar je niet moet bestellen.
-
Re: Babypaleis.com houdt geld achter
Babypaleis
Ik was voor u zoekende en kwam op mijn zoektocht tegen;
Postadres: Postbus 502 2400 AM Alphen aan den Rijn Tel: 0172-419060 Fax: 0172-417525 KvK: 28100421 BTW nr: 8130.10.093.B01
Maar dat wist u waarschijnlijk al.
Uit het handelsregister van de Kamer van Koophandel het adres:
Babypaleis.com 28100421 0000
Hoefbladstraat 6, 2403VB Alphen aan den Rijn Hoofdvestiging
Standaard is (nu alsnog) altijd of een aangetekende brief met bericht van ontvangst, of een fax (omdat datum en tijd op zo'n fax vermeldt staat) en uiteraard niet naar het postadres versturen maar naar Hoefbladstraat.
Wijs in die brief de plicht tot levering of anders geld terug omdat zij anders een misdrijf begaan en u zult besluiten tot aangifte te doen.
Verder zij gewezen op de site internetoplichting.nl (wel registreren maar gratis)
Geen resultaat?
Laat dit dan ook in de rubriek oplichting hier dit weten.
Tsja, dankzij de affaire "thuiswerk" heeft opa meer pannetjes op het vuur.
Grootvader
Ik was voor u zoekende en kwam op mijn zoektocht tegen;
Postadres: Postbus 502 2400 AM Alphen aan den Rijn Tel: 0172-419060 Fax: 0172-417525 KvK: 28100421 BTW nr: 8130.10.093.B01
Maar dat wist u waarschijnlijk al.
Uit het handelsregister van de Kamer van Koophandel het adres:
Babypaleis.com 28100421 0000
Hoefbladstraat 6, 2403VB Alphen aan den Rijn Hoofdvestiging
Standaard is (nu alsnog) altijd of een aangetekende brief met bericht van ontvangst, of een fax (omdat datum en tijd op zo'n fax vermeldt staat) en uiteraard niet naar het postadres versturen maar naar Hoefbladstraat.
Wijs in die brief de plicht tot levering of anders geld terug omdat zij anders een misdrijf begaan en u zult besluiten tot aangifte te doen.
Verder zij gewezen op de site internetoplichting.nl (wel registreren maar gratis)
Geen resultaat?
Laat dit dan ook in de rubriek oplichting hier dit weten.
Tsja, dankzij de affaire "thuiswerk" heeft opa meer pannetjes op het vuur.
Grootvader
Bij deze kan ik u melden dat bekend maken van problemen op dit forum helpt. Babypaleis heeft ons geld eindelijk teruggestort.
Dom dom.
Voor ik ging bestellen bij babypaleis.com. Had ik eerst moeten googlen. Dan had ik er niet een bestelling van ruim 80 euro geplaatst.
Op 18/6 heb ik een bestelling geplaatst. En nu 3,5 week later nog niets ontvangen. Ik kan vertellen dat ik hier behoorlijk van baal.
Ik heb ze nu mail gestuurd. En hoop dat ze hierop reageren. In de hoop alsnog de bestelling te ontvangen. En anders wil ik het geld teruggestord zien op mijn rekening. Hoewel ik er een hard hoofd in heb.
Ik hoop dat Radar er werk van gaat maken dat bedrijven zoals babypaleis.com niet meer op het internet terug te vinden zijn.
Johanna
21/7/2007
Na een flink aantal mailtjes en telefoontjes, ben ik heel blij te kunnen melden dat ik mijn geld terug heb op mijn rekening.
Voor ik ging bestellen bij babypaleis.com. Had ik eerst moeten googlen. Dan had ik er niet een bestelling van ruim 80 euro geplaatst.
Op 18/6 heb ik een bestelling geplaatst. En nu 3,5 week later nog niets ontvangen. Ik kan vertellen dat ik hier behoorlijk van baal.
Ik heb ze nu mail gestuurd. En hoop dat ze hierop reageren. In de hoop alsnog de bestelling te ontvangen. En anders wil ik het geld teruggestord zien op mijn rekening. Hoewel ik er een hard hoofd in heb.
Ik hoop dat Radar er werk van gaat maken dat bedrijven zoals babypaleis.com niet meer op het internet terug te vinden zijn.
Johanna
21/7/2007
Na een flink aantal mailtjes en telefoontjes, ben ik heel blij te kunnen melden dat ik mijn geld terug heb op mijn rekening.
Laatst gewijzigd door johanna01 op 21 jul 2007 23:11, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Naast een hoop tevreden klanten hebben we helaas ook een groep ontevrede klanten. Dit komt omdat wij als sterk groeiend bedrijf soms een te sterke groei doormaken. Vervolgens is onze communicatie naar klanten een tijd lang bar slecht geweest. We zijn de komende weken bezig met een reorganisatie om dit alles op te lossen. We hebben alleen nog stagnatie met Difrax artikelen. Daarnaast trachten we uit de wekelijkse winsten gedupeerde klanten zo spoedig mogelijk teru te betalen. Gelukkig hebben we 95% van de klanten kunnen leveren waarvan 70&% op tijd. Maar ook die andere 30% horen het op tijd te krijgen. Dat dat niet altijd lukt is geen oplichting.
Dag babypaleis2007,
U schrijft:
http://www.wetboek-online.nl/wet/index.html
BW7:46a t/m BW7:46j
Met vriendelijke groet, Maxiem.
U schrijft:
Wat is dit van onzin. U tracht uit de wekelijkse winsten, etc.. U bent gewoon wettelijk verplicht binnen 30 kalenderdagen het geld van uw gedupeerde klanten terug te betalen, ongeacht of u nu winst maakt of niet. Het lijkt me dus eens raadzaam dat u de wet Koop op Afstand goed doorleest en daaraan conform uw bedrijfsvoering aan te passen!!!Daarnaast trachten we uit de wekelijkse winsten gedupeerde klanten zo spoedig mogelijk terug te betalen.
http://www.wetboek-online.nl/wet/index.html
BW7:46a t/m BW7:46j
Met vriendelijke groet, Maxiem.
-
we doen er ook allles aan om dit te doen en lid te worden van thuiswinkel.org.
@
Sukses!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Maxiem.
Sukses!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Maxiem.
Ook ik heb vol vertrouwen iets besteld en betaald bij Babypaleis, maar tot op heden nog niets ontvangen.
Ik krijg totaal geen reacties op mijn mailtjes.
Bij babypaleis vond ik nog de Difraxpopjes in de oude kleuren, die in de winkels niet meer te krijgen zijn en waar mijn dochter zo aan gehecht is. Dus leek het mij handig om nog meer te bestellen.
Maar helaas......
Jammer, het gaat niet om een hoog bedrag maar dat had ik dan toch liever in haar spaarpotje gestopt i.v.p. babypaleis te sponseren.
Ik krijg totaal geen reacties op mijn mailtjes.
Bij babypaleis vond ik nog de Difraxpopjes in de oude kleuren, die in de winkels niet meer te krijgen zijn en waar mijn dochter zo aan gehecht is. Dus leek het mij handig om nog meer te bestellen.
Maar helaas......
Jammer, het gaat niet om een hoog bedrag maar dat had ik dan toch liever in haar spaarpotje gestopt i.v.p. babypaleis te sponseren.
je kan je bank toch binnen 30 dagen terug laten storten?
Nee dat kan niet omdat ik zelf via telebanking opdracht heb gegeven.
Dat kan wel met automatische incasso's.
En ik zit al meer dan 30 dagen op mijn bestelling te wachten.
Dat kan wel met automatische incasso's.
En ik zit al meer dan 30 dagen op mijn bestelling te wachten.
wat raar
ik zou naar de bank gaan er eisen dat ze dat terugstorten, anders ga ik wel naar een andere bank
moet jij eens opletten wat er ineens kan
ik zou naar de bank gaan er eisen dat ze dat terugstorten, anders ga ik wel naar een andere bank
moet jij eens opletten wat er ineens kan
De enige oplossing is Babypaleis op zijn verplichtingen wijzen. Ik heb het 2 weken terug ook gedaan. Ze hebben een leververplichting binnen 30 dagen. Ik geloof dat dat hier ook ergens gemeld staat.
Ik heb hen veelvuldig gebeld en gemaild. En uiteindelijk een einddatum gesteld voordat ik aangifte zou gaan doen bij de politie. Omdat ze hun verplichtingen niet nakomen.
Uiteindelijk na een aantal telefoontjes en mailtjes, de aanhouder wint, mijn geld terug gekregen.
En betreft produkten uit de oude collectie van Difrax, neem contact op met Difrax nederland. Via hun website. Superservice. En ze zullen er alles aan doen om te kijken of ze ergens reserve knuffels vandaan kunnen krijgen. Ik had al na 5 minuten reactie van hen terug. Super gewoon. Daar kan Babypaleis en menig ander bedrijf nog van leren.
Ik heb hen veelvuldig gebeld en gemaild. En uiteindelijk een einddatum gesteld voordat ik aangifte zou gaan doen bij de politie. Omdat ze hun verplichtingen niet nakomen.
Uiteindelijk na een aantal telefoontjes en mailtjes, de aanhouder wint, mijn geld terug gekregen.
En betreft produkten uit de oude collectie van Difrax, neem contact op met Difrax nederland. Via hun website. Superservice. En ze zullen er alles aan doen om te kijken of ze ergens reserve knuffels vandaan kunnen krijgen. Ik had al na 5 minuten reactie van hen terug. Super gewoon. Daar kan Babypaleis en menig ander bedrijf nog van leren.
Helaas begrijpt deze winkel dus niet dat juist klanten in deze leeftijd het snelste goeien, en dus vlot geleverd willen hebben!
Als 30% fout gaat? Ben ik zo goed, of zij.....?
Als het niet binnen week leverbaar is krijgen ze bij mij een mail zodra de vermoedelijke levertijd bekend is, of wilt U geld terug..
Dus een muisklik is voldoende om binnen 24 uur het geld op je rekening te hebben, meestal binnen enkele uren, maar die garantie kan ik met de diverse banken niet geven!
Dat ik in deze duurt iets langer mail ook een alternatief produkt aanboden word, mag je deze wel snel leverbare ook kiezen.
Als 30% fout gaat? Ben ik zo goed, of zij.....?
Als het niet binnen week leverbaar is krijgen ze bij mij een mail zodra de vermoedelijke levertijd bekend is, of wilt U geld terug..
Dus een muisklik is voldoende om binnen 24 uur het geld op je rekening te hebben, meestal binnen enkele uren, maar die garantie kan ik met de diverse banken niet geven!
Dat ik in deze duurt iets langer mail ook een alternatief produkt aanboden word, mag je deze wel snel leverbare ook kiezen.
-
Ook wij wachten al heel lang op een bestelling. (ordernummer BC 17493)Op 30 september een boxkleed besteld en meteen betaald. We zijn nu al anderhalve week bezig met contact zoeken: mailen en voicemail inspreken maar geen reactie.
Hoop niet dat we ons geld kwijt zijn!
Hoop niet dat we ons geld kwijt zijn!
De aanhouder wint!
Door vele e-mailtjes, telefoontjes en brieven te sturen waarin je het bedrijf aanmaant om te leveren of terug te betalen werken uiteindelijk. Na 3 maanden en uiteindelijk d.m.v. een ingebrekestelling te sturen heb ik deze week mijn geld terug ontvangen.
Ik adviseer iedereen te blijven volhouden en ook iedereen te waarschuwen om niets te bestellen! Zonder bestellingen houd het ook voor deze zeer slechte webwinkel een keer op.
Succes en groeten,
Door vele e-mailtjes, telefoontjes en brieven te sturen waarin je het bedrijf aanmaant om te leveren of terug te betalen werken uiteindelijk. Na 3 maanden en uiteindelijk d.m.v. een ingebrekestelling te sturen heb ik deze week mijn geld terug ontvangen.
Ik adviseer iedereen te blijven volhouden en ook iedereen te waarschuwen om niets te bestellen! Zonder bestellingen houd het ook voor deze zeer slechte webwinkel een keer op.
Succes en groeten,