LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Badoo

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
killRdevil
Berichten: 57
Lid geworden op: 24 dec 2008 00:53

Badoo

Ongelezen bericht door killRdevil »

Nog een leuke site waarvan ik vind dat deze ZSM de lucht uit moet: Badoo

Deze site wordt beheert door een stelletje arrogante klootzakken, die denken alles te zijn...
Oversekste praat wordt niet getolereerd volgens hun eigen zeggen, maar t staat zo'n beetje vol met oversekst gelul van puberende jochies...
Als je er dan wat van zegt, wordt je door die trieste figuurtjes gerapporteert en zonder aangeving e/of geldige aanleiding geblokkeerd, hetgeen mij dus is overkomen!!
Heb ze 24 uur de tijd gegeven om mijn profiel weer te her-activeren, maar tot op de dag van vandaag sta ik geblokkeerd en antwoord geven op mails: Ze zijn ineens niet thuis!!
Wat valt hiertegen te beginnen?

Thundercracker
Berichten: 118
Lid geworden op: 26 mar 2010 23:13

Re: Badoo

Ongelezen bericht door Thundercracker »

Helemaal niks

en dit :"trieste figuurtjes gerapporteert en zonder aangeving e/of geldige aanleiding geblokkeerd"

gebeurd ook op dit forum valse meldingen en zonder enige waarschuwing ben je weg

killRdevil
Berichten: 57
Lid geworden op: 24 dec 2008 00:53

Re: Badoo

Ongelezen bericht door killRdevil »

@Thundercracker:
Jammer genoeg wel ja, maar ik neem aan dat je van TrosRadar wel een waarschuwing mag verwachten, alvorens je geblokkeerd wordt, want zo hoort t ook...
Bij Badoo gebeurt dat echter niet, heb ik aan den lijven ondervonden, dus zij zijn nalatig in deze en moeten mijn profiel weer heractiveren, daar zij een fout maken en niet ik...
Deden ze bij Badoo hun werk maar eens zoals het hoort, dan hoeft een gewone lid zich er niet mee te bemoeien, dan is dit ook niet nodig...
Maar ja, daar voelen zij zich te goed voor, echt arrogantie ten top!!

tennis
Berichten: 3089
Lid geworden op: 10 apr 2010 22:52

Re: Badoo

Ongelezen bericht door tennis »

Hier kan je kijken, wat er aan de hand is met deze site:
http://www.consumentenbond.nl/forum/vie ... =6641&f=10

killRdevil
Berichten: 57
Lid geworden op: 24 dec 2008 00:53

Re: Badoo

Ongelezen bericht door killRdevil »

tennis schreef:Hier kan je kijken, wat er aan de hand is met deze site:
http://www.consumentenbond.nl/forum/vie ... =6641&f=10
Ze hebben tot mijn verbazing nu wel 1 fout gemaakt, ik zit er nu weer onder een andere naam (zelfde email-adres) op...
Maar dat t onzin is, is zeker...

bodhi1991
Berichten: 2
Lid geworden op: 02 feb 2011 09:40

Re: Badoo

Ongelezen bericht door bodhi1991 »

helaas heb ik badoo 1 maal toestemming gegeven om 8 euro van mynrekening af te schryven dit doen ze nu telkens weer heb geprobeerd m,n geld terug te krygen maar dit lukt niet omdat ze zeer slim gebruik maken van een tussen platform wat kan ik doen behalve blokkeren ,en anderen waarschuwen ga nooit betalen aan badoo want je bent de klos.

killRdevil
Berichten: 57
Lid geworden op: 24 dec 2008 00:53

Re: Badoo

Ongelezen bericht door killRdevil »

bodhi1991 schreef:helaas heb ik badoo 1 maal toestemming gegeven om 8 euro van mynrekening af te schryven dit doen ze nu telkens weer heb geprobeerd m,n geld terug te krygen maar dit lukt niet omdat ze zeer slim gebruik maken van een tussen platform wat kan ik doen behalve blokkeren ,en anderen waarschuwen ga nooit betalen aan badoo want je bent de klos.
Daar heb ik nu geen last meer van, nu ze mij weer verwijderd hebben, maar ze zijn echt slim ja...
Ze weten je te vinden als je niet betaalt, maar betaal je, dan is er niets aan de hand...
Ik had dat ook en heb die maandelijkse betaling stopgezet, daarna werd ik direct verwijderd...
Zou er dan toch een verband zijn met vriendjespolitiek?

sjoerdjuh84
Berichten: 1
Lid geworden op: 14 jun 2011 12:58

Re: Badoo

Ongelezen bericht door sjoerdjuh84 »

Badoo is echt een belachelijke site!! Heb ze toestemming gegeven 1 keer geld van mijn rekening af te halen, doen ze dat gewoon voor de volgende maand weer.
Het liefst wil ik mijn geld terug, maar dat gaat natuurlijk niet. Ga in elk geval mijn profiel verwijderen.

Chelsea23
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 nov 2013 18:21

Re: Badoo

Ongelezen bericht door Chelsea23 »

Ook ik ben niet te spreken over de site Badoo. Normaal nooit problemen ondervonden met de site vanaf begin dit jaar werd er netjes elke maand 8,49 van me rekening gehaald voor me abonnement, Maar sinds september halen ze gewoon dagelijks bedrag van me rekening af. Uit niets is het bedrag ook veranderd van 8,49 p/m naar 9,99 p/m zonder dat ik er iets van heb vernomen.. Ook halen ze geregeld 2 euro van mijn rekening die ze in rekening stellen zodra ik de site bezoek en dat terwijl de site GRATIS is !! Badoo praat hier over een eenmalig bedrag die je moet betalen maar zonder dat je er erg in hebt zit je vast aan een abonnement en trekken ze je halve rekening leeg :evil: En badoo speelt het slim door een tussen platform te gebruiken zodat je je geld dus nooit meer terug ziet.. Vanwege dit tussen platform die badoo gebruikt kan een Bank het geld niet meer terug boeken.. Voor de mensen die een dating site willen aanmaken kies dan niet voor badoo of twoo want beide site's zijn bezig met smerige zaakjes !!

Nogmaals ik raadt niemand de site Badoo of Twoo aan, wees verstandig en meld je niet aan op deze site's, je word bedonderd terwijl je er totaal geen erg in hebt !!

Gesloten