LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] BBned zijn tijd gehad

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
Gast

BBned zijn tijd gehad

Ongelezen bericht door Gast »

Het is naar mijn mening erg triest gesteld met BBned als netwerk leverancier..!

Tuurlijk zullen er genoeg mensen zijn die geen problemen hebben met BBned maar de regel geld dat ook heb je geen problemen niks aan de hand maar heb je wel vanaf de oplevering problemen met BBned is het een drama..

Ze zijn zekers niet vlot met het oplossen van problemen..
Zit nu al ruim 4 weken zonder ADSL en het enige wat ze doen is ticket verschuiven!

Ze weten wel waar het probleem ligt maar hebben blijkbaar moeite om een probleem op te willen lossen!

Nu komen ze dan met een nieuwe actie telefonie maar als ze al zo slecht zijn in problemen op lossen dan wil ik zekers niet mijn gehele telefoonlijn in hun handen geven..

Stel je voor 4 weken ook geen telefonie hebben dat gaat mij te ver..

Het is jammer dat ik dit moet schrijven maar had hiervoor ruim 1 jaar BBned en alle vertrouwen in hun maar die begint nu echt wel te verdwijnen..

Jammer....

four-eyes
Berichten: 201
Lid geworden op: 06 apr 2004 13:29

Re: BBned zijn tijd gehad

Ongelezen bericht door four-eyes »

Wat bedoel je precies met "ik had BBNed"?
Ik heb ADSL via Fast-XS (hoewel op dit moment schijnt dat Dutchweb te zijn die Fast-XS vijandig heeft overgenomen, maar dit terzijde). Fast-XS is ook aangesloten bij BBNed. Ik zit nu behoorlijk in de **** omdat ik 12 april afgesloten dreig te worden door Dutchweb omdat ik niet met ze in zee wil. De lijn vrijmaken willen ze ook niet. Ik heb hier over geklaagd bij BBNed. Die doen geen bal, maar schrijven wel mails naar Fast-XS klanten dat ze maar naar DutchDSL Dutchweb moeten overstappen als ze ADSL willen houden. DutchDSL zou een gerenommeerd en professioneel bedrijf zijn volgens hen. Ik heb dus andere ervaringen.

Ook stuurde BBNed me een soort reclame-mail met o.a. deze inhoud:

"... bbned werkt nauw samen met gerenommeerde en krachtige partners. Stuk voor stuk bedrijven die professionaliteit en kwaliteit hoog in het vaandel hebben. bbned houdt de kwaliteit van de partners nauwlettend in de gaten en neemt in geval van kwaliteitsissues contact op met partners om samen tot een oplossing voor u te komen. Heeft u een probleem waar u samen met uw provider niet uitkomt, schroom deze dan niet aan ons te melden. Wij lezen alle emails zorgvuldig en als een vraag regelmatig voorkomt, nemen wij dit op met de desbetreffende provider. Op dat moment ontvangt u daarover van ons een bericht. ..."

Toen ik ze hiermee confronteerde, kreeg ik een nietszeggende mail terug. Ze wilden zich nergens mee bemoeien. So much for BBNed !!!!

Gast

Re: BBned zijn tijd gehad

Ongelezen bericht door Gast »

Tja zo is BBned..
Het is erg triest hoe ze doen en ze mogen zekers niet zeggen naar welke provider je moet gaan overstappen..

De laatste berichten over Fast/XS is dat ze waarschijnlijk met speedXS gaan samenwerken zonder enige tussenschakel rechtstreeks naar BBned.

SpeedXS is dan ook van plan een Mach bij BBned aan te vragen.
en BBned mag jou niet zonder enige aanleiding zomaar afsluiten..
Het feit is dan wel dat je in de kosten gehaagd wordt..

Ik zou dus goed alles in de gaten houden als ik jou was.

Wat ik bedoel met zat bij BBned is.

in 2003 zat ik bij een andere provider die ook bij BBned zat aangesloten
in 2004 ben ik overgestapt naar een nieuwe provider die dus ook bij BBned zit aangesloten..

ik moest toen dus 6 weken down om van de een naar de andere provider over te stappen..

Nu dus weer een nieuwe aansluiting van BBned en blijkt dat het een en ander mis is in de centrale alleen doen ze hier al ruim 4 weken over om eens tot een oplossing te komen.
Wat ze doen is alleen maar de ticket verschuiven..

Dus tot heden nog geen goed werkende opgeleverde lijn en BBned maakt blijkt naar mijn mening zich niet echt druk erover.

Gesloten