LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Bedrijvengidsonline.net
Bedrijvengidsonline.net
Goede dag allen,
Ik ben op onderzoek naar bedrijvemgidsonline.net Nu las ik wel van een paar jaar geleden over bedrijvengidsonline.nl
Zijn deze 2 bedrijven 1 bedrijf of staan ze los van elkaar. Als iemand hier antwoord voor heeft meld dit dan svp zo spoedig mogelijk zodat ik verder kan gaan in mijn stappen die ik naar dit bedrijf aan het ondernemen bent en voor eventuele andere mensen die in dit bedrijf trappen. Volgens mij is dit bedrijf net zo nep als weet ik wat. Maar wel € 481,50 van de mensen eisen voor een ver,elding van 1 jaar!!!!!
Mijn dank is enorm voor elke reactie die ik hier krijg.
Groetjes Petra
Ik ben op onderzoek naar bedrijvemgidsonline.net Nu las ik wel van een paar jaar geleden over bedrijvengidsonline.nl
Zijn deze 2 bedrijven 1 bedrijf of staan ze los van elkaar. Als iemand hier antwoord voor heeft meld dit dan svp zo spoedig mogelijk zodat ik verder kan gaan in mijn stappen die ik naar dit bedrijf aan het ondernemen bent en voor eventuele andere mensen die in dit bedrijf trappen. Volgens mij is dit bedrijf net zo nep als weet ik wat. Maar wel € 481,50 van de mensen eisen voor een ver,elding van 1 jaar!!!!!
Mijn dank is enorm voor elke reactie die ik hier krijg.
Groetjes Petra
Re: Bedrijvengidsonline.net
Even een update. Ik had als eerste instantie een repley op een mail gedaan waar de zogenaamde afspraak instond dat ik na mijn telefoongesprek had gehad alleen administratiekosten van € 100,00 excl BTW hoefde te betalen. Op deze mail wilde ik reageren maar kreeg de mail steeds terug met de melding dat dit adres incasso@bedrijvengidsonline.net niet bestond. Toen daarnaar maar naar de algemene mail wat op de website staat (info@bedrijvengidsonline.net) gemaild. Tot nu toe heb ik er nog steeds geen antwoord op gekregen. Dit is toch wel allemaal vreemd of niet??? Overigens heb ik het gevraagde bedrag niet overgemaakt.
De mail die ik verstuurd heb en nog geen antwoord op gekregen:
Geachte heer/mevrouw,
Ik heb meerdere malen getracht om een mail te beantwoorden maar waar de mail vandaan komt krijg ik hem steeds terug. Ik ga hier steeds meer twijfels krijgen omtrent uw bedrijf. Waarom om 2 redenen
1. Ik krijg steeds mail terug van een afspraak n.a.v een telefoongesprek.
2. Vandaag krijg ik wederom een totale nota van € 481.50 wat totaal tegen de afspraak in gaat die ik moet betalen binnen 14 dagen.
Ik betaal voorlopig geen euro aan uw bedrijf. Zodra ik na alle inlichtingen ( Consumentenbond, radar en alle andere instanties) groen licht heb gekregen en ik bewijsstukken van volgens jullie de eerste aanmelding ga ik over op betaling.
Ik heb de jurofoon voor zakelijke klanten al benaderd en die vonden de afwikkeling al heel bijzonder. Geen bewijs kunnen leveren terwijl een bedrijf MINIMAAL 5 tot 10 jaar alle administratie moeten bewaren, dan de torenhoge administratiekosten wat zeker de helft minder kan. Dus met alles bij elkaar heb ik nog veel werk om uit te zoeken.
Daarnaast heb ik een stuk gelezen op fraudehelpdesk er komen nog wel wat punten overeen met oa dat er beweerd wordt dat men al een bestaande klant is. Hier was ik al vanaf het eerste telefoongesprek op in gegaan en werd daar geen aandacht aan besteed men ging er gewoon overheen en snel door met haar verhaal. Dus nogmaals wil ik bewijs ontvangen dat ik al reeds klant was!!!!! Lees het onderstaand stukje maar eens goed door. Morgen heb ik zelf contact met de fraudedehelpdesk...
De mail die ik verstuurd heb en nog geen antwoord op gekregen:
Geachte heer/mevrouw,
Ik heb meerdere malen getracht om een mail te beantwoorden maar waar de mail vandaan komt krijg ik hem steeds terug. Ik ga hier steeds meer twijfels krijgen omtrent uw bedrijf. Waarom om 2 redenen
1. Ik krijg steeds mail terug van een afspraak n.a.v een telefoongesprek.
2. Vandaag krijg ik wederom een totale nota van € 481.50 wat totaal tegen de afspraak in gaat die ik moet betalen binnen 14 dagen.
Ik betaal voorlopig geen euro aan uw bedrijf. Zodra ik na alle inlichtingen ( Consumentenbond, radar en alle andere instanties) groen licht heb gekregen en ik bewijsstukken van volgens jullie de eerste aanmelding ga ik over op betaling.
Ik heb de jurofoon voor zakelijke klanten al benaderd en die vonden de afwikkeling al heel bijzonder. Geen bewijs kunnen leveren terwijl een bedrijf MINIMAAL 5 tot 10 jaar alle administratie moeten bewaren, dan de torenhoge administratiekosten wat zeker de helft minder kan. Dus met alles bij elkaar heb ik nog veel werk om uit te zoeken.
Daarnaast heb ik een stuk gelezen op fraudehelpdesk er komen nog wel wat punten overeen met oa dat er beweerd wordt dat men al een bestaande klant is. Hier was ik al vanaf het eerste telefoongesprek op in gegaan en werd daar geen aandacht aan besteed men ging er gewoon overheen en snel door met haar verhaal. Dus nogmaals wil ik bewijs ontvangen dat ik al reeds klant was!!!!! Lees het onderstaand stukje maar eens goed door. Morgen heb ik zelf contact met de fraudedehelpdesk...
Dus u bent ondernemer? Dan betreft dit dus geen consumentenkwestie. Ik zou het zaakje verder maar negeren voor nu. Dergelijke berichten gaan u niet helpen.
Beste Petra,
Ik heb hetzelfde probleem als dat jij beschreef. Ook ik kreeg ineens een rekening van 481,50. Jij bent ondertussen al een paar maanden verder, kun jij mij vertellen wat ik moet doen nu?
Met vriendelijke groet,
Dick
Ik heb hetzelfde probleem als dat jij beschreef. Ook ik kreeg ineens een rekening van 481,50. Jij bent ondertussen al een paar maanden verder, kun jij mij vertellen wat ik moet doen nu?
Met vriendelijke groet,
Dick
Geen overeenkomst? Niet betalen. Zo moeilijk is dat toch niet?DBekers schreef:Beste Petra,
Met vriendelijke groet,
Dick
Ondernemers zouden dat ook moeten weten...
-
Wat is de definitie van nep, zij vragen een bedrag van € 481,50 per jaar voor een vermelding op hun website. Deze vermelding heb je gekregen, daar kun je vanuit gaan. De vraag of je iets aan deze vermelding hebt, waarschijnlijk niet, maar dat maakt het niet nep.KidsEarth schreef:Volgens mij is dit bedrijf net zo nep als weet ik wat. Maar wel € 481,50 van de mensen eisen voor een vermelding van 1 jaar!!!!!
De vraag hier niet beantwoord kan worden, ben je zo "dom" geweest om een overeenkomst aan te gaan met dit bedrijf of niet? Zo ja dan zul je het bedrag moeten betalen uiteindelijk.
Als dit telefonische is gegaan zullen zij dit moeten aantonen, maar veelal zijn dit soort bedrijven goed in dit soort zaken vastleggen en zijn ze dat niet dan zal het enkel bij brieven blijven zonder enige vervolg actie.
Je maakt jezelf naar z'n bedrijf wel erg ongeloofwaardig door Rader een instantie te noemen. Radar is een televisie programma van de Tros en enkel bedoeld voor consumentenzaken. De consumentenbond is ook enkel voor consumenten niet voor bedrijven.
Een bedrijf als Bedrijvengids.net zal niet echt onder de indruk zijn van een dergelijk antwoord met onjuistheden. Je kunt trouwens precies vinden wie ze zijn via de onderstaande link:
https://who.is/whois/bedrijvengidsonline.net
Hun algemene voorwaarden vermelden alle KVK gegevens:
http://www.bedrijvengidsonline.net/page ... conditions
dag mensen
die bedrijvengidsonline.net proberen mij ook op te lichten
ze hebben mij ook een rekening gestuurd van €481 daarvoor heeft mij een domme vrouw gebeld en een overeenkomst wilde opnemen
ik wilde het in het begin wel maar daarna waren we het toch niet overeengekomen en niet doorgegaan.
achteraf toch een brief met de rekening
ik had een paar keer gebeld, werd gezegd dat ze het gingen onderzoeken en terug bellen
nooit terug gebeld en nu nemen ze ook niet op
ECHTE OPLICHTERS
die mensen hierboven die hun toch (beetje) gelijk geven zijn misschien zelf van dat bedrijf.
met vriendelijke groeten
die bedrijvengidsonline.net proberen mij ook op te lichten
ze hebben mij ook een rekening gestuurd van €481 daarvoor heeft mij een domme vrouw gebeld en een overeenkomst wilde opnemen
ik wilde het in het begin wel maar daarna waren we het toch niet overeengekomen en niet doorgegaan.
achteraf toch een brief met de rekening
ik had een paar keer gebeld, werd gezegd dat ze het gingen onderzoeken en terug bellen
nooit terug gebeld en nu nemen ze ook niet op
ECHTE OPLICHTERS
die mensen hierboven die hun toch (beetje) gelijk geven zijn misschien zelf van dat bedrijf.
met vriendelijke groeten
Hallo iedereen,
Ik werd ook gebeld, maar dan door bedrijfgids.net. Net als iedereen hetzelfde verhaal met een bedrag van € 481,58. Ook een ingesprektoon als ik belde, bericht via hun website gestuurd, geen reactie terug. Aangetekende brief opgemaakt en doorgestuurd naar rechtsbijstand waar ik 1 zin heb moeten veranderen en opgestuurd, geen reactie op terug maar wel een aanmaning om te betalen binnen 5 dagen anders incassobureau. Rechtsbijstand vertelde dat ze geen antwoord terug hoeven te sturen.
Nu zou ik graag willen weten of er iemand is die ook benaderd is door BEDRIJFGIDS.NET? Ik heb bij de K.v.K gekeken en ze bestaan wel in ieder geval.
In ieder geval stuur ik nogmaals een brief met daarin vermeld dat ik absoluut NIET betaal.
Ik werd ook gebeld, maar dan door bedrijfgids.net. Net als iedereen hetzelfde verhaal met een bedrag van € 481,58. Ook een ingesprektoon als ik belde, bericht via hun website gestuurd, geen reactie terug. Aangetekende brief opgemaakt en doorgestuurd naar rechtsbijstand waar ik 1 zin heb moeten veranderen en opgestuurd, geen reactie op terug maar wel een aanmaning om te betalen binnen 5 dagen anders incassobureau. Rechtsbijstand vertelde dat ze geen antwoord terug hoeven te sturen.
Nu zou ik graag willen weten of er iemand is die ook benaderd is door BEDRIJFGIDS.NET? Ik heb bij de K.v.K gekeken en ze bestaan wel in ieder geval.
In ieder geval stuur ik nogmaals een brief met daarin vermeld dat ik absoluut NIET betaal.