LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Beëindiging van telefoonabonnement bij Tele2 na overlijden
-
Beëindiging van telefoonabonnement bij Tele2 na overlijden
Op 28 maart 2008 overleed mijn tante. Ik heb hierop telefonisch contact opgenomen net Tele2 om het abonnement op te zeggen. Ik kreeg te horen dat dit alleen per aangetekend schrijven kon onder overlegging van overlijdensakte. Ik vroeg of een rouw kaart ook volstond. Dit kon volgens de medewerkster niet omdat hiermee gefraudeerd kon worden. Leuke organisatie die er vanuit gaat dat al haar klanten potentiële fraudeurs zijn.
Afijn, ik heb een aangetekende brief gestuurd Incl. overlijdensake en verzocht het abonnement per direct te beëindigen.
Wie schets mijn verbazing en boosheid toen er een brief van Tele2 kwam die aan mijn tante was gericht.
Daarin stond dat het abonnement per 10 mei 2008 beëindig zou worden en dat met het jammer vond dat ze bij Tele2 wegging, maar als zij toch gebruik van Tele2 wilde blijven maken kon zij klantenservice bellen!!!!!
Nu is het voor nabestaanden al vervelend om allerlei zaken te regelen, maar om zo respectloos, om niet te zeggen dom, te worden bejegend is meer dan schokkend.
Ik heb hierop telefonisch contact opgenomen met Tele2 en liet op niet mis te verstane wijze weten wat ik van deze brief vond. Ik gaf ook aan dat het huis per 30 april 2008 leeg moet zijn.
Ik werd daarop op een zeer denigrerende wijze te woord gestaan en de verbinding werd verbroken.
Hierop heb ik een brief gestuurd naar de Directeur Costomer Operations (hoofd klantenservice denk ik), mevrouw Marion de Heer. Ik wacht haar reactie nu af.
Afijn, ik heb een aangetekende brief gestuurd Incl. overlijdensake en verzocht het abonnement per direct te beëindigen.
Wie schets mijn verbazing en boosheid toen er een brief van Tele2 kwam die aan mijn tante was gericht.
Daarin stond dat het abonnement per 10 mei 2008 beëindig zou worden en dat met het jammer vond dat ze bij Tele2 wegging, maar als zij toch gebruik van Tele2 wilde blijven maken kon zij klantenservice bellen!!!!!
Nu is het voor nabestaanden al vervelend om allerlei zaken te regelen, maar om zo respectloos, om niet te zeggen dom, te worden bejegend is meer dan schokkend.
Ik heb hierop telefonisch contact opgenomen met Tele2 en liet op niet mis te verstane wijze weten wat ik van deze brief vond. Ik gaf ook aan dat het huis per 30 april 2008 leeg moet zijn.
Ik werd daarop op een zeer denigrerende wijze te woord gestaan en de verbinding werd verbroken.
Hierop heb ik een brief gestuurd naar de Directeur Costomer Operations (hoofd klantenservice denk ik), mevrouw Marion de Heer. Ik wacht haar reactie nu af.
Laatst gewijzigd door pbodenstaff op 13 apr 2008 12:33, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Beëindiging van telefoonabonnement bij Tele2 na overlijden
Heellaas wordt dit soort reacties bij steeds meer bedrijven en instellingen als normaal gedrag beschouwd.
-
@pbodenstaff
Ik ben een medewerker van Tele2.
wilt u via www.forum.tele2.nl een pb naar me sturen met de klant gegevens van uw tante?
wilt u ook aangeven om welk produkt het gaat?
Zodat ik kan kijken wat er precies aan de hand is en kan kijken naar een oplossing.
met vriendelijke groet,
Patrick
WebService Tele2
Ik ben een medewerker van Tele2.
wilt u via www.forum.tele2.nl een pb naar me sturen met de klant gegevens van uw tante?
Zodat ik kan kijken wat er precies aan de hand is en kan kijken naar een oplossing.
met vriendelijke groet,
Patrick
WebService Tele2
-
De maandag nadat ik mijn bericht had gepost, kreeg ik dit te lezen als reactie:
De webpagina kan niet worden weergegeven
Meest waarschijnlijke oorzaken:
Uw computer is niet met internet verbonden.
Er zijn problemen op de website opgetreden.
U hebt het adres mogelijk verkeerd getypt.
Mogelijke acties:
Verbindingsproblemen vaststellen
Meer informatie
Dus dat schiet ook al niet op bij Tele2.
Ze vragen nu ook nog eens om welk product het gaat, terwijl ik toch echt in de aanhef schrijf dat het om een telefoonabonnement gaat.
Dat is dus geen internet en ook geen mobiel abonnement.
Ik wacht dus gewoon op een brief /reactie van de Directeur Costomer Operations mevrouw Marion de Heer. Misschien laat zij wel haar e-mail adres achter op deze site, dan kan ik haar rechtstreeks een e-mail sturen
Toen ik op de link www.forum.tele2.nl klikte kreeg ik deze melding te zien:Ik ben een medewerker van Tele2.
met vriendelijke groet,
Patrick
WebService Tele2
De webpagina kan niet worden weergegeven
Meest waarschijnlijke oorzaken:
Uw computer is niet met internet verbonden.
Er zijn problemen op de website opgetreden.
U hebt het adres mogelijk verkeerd getypt.
Mogelijke acties:
Verbindingsproblemen vaststellen
Meer informatie
Dus dat schiet ook al niet op bij Tele2.
Ze vragen nu ook nog eens om welk product het gaat, terwijl ik toch echt in de aanhef schrijf dat het om een telefoonabonnement gaat.
Dat is dus geen internet en ook geen mobiel abonnement.
Ik wacht dus gewoon op een brief /reactie van de Directeur Costomer Operations mevrouw Marion de Heer. Misschien laat zij wel haar e-mail adres achter op deze site, dan kan ik haar rechtstreeks een e-mail sturen
-
-
Maar wat kan ik daar dan doen? Het lijkt erop dat ik alleen een bericht kan achterlaten als ik geregistreed ben, en dat ben ik niet.
-
@pbodenstaff
Het is mogelijk om u gratis te registreren op het Tele2 forum.
Op het moment dat u dat gedaan heeft is het mogelijk om een bericht te sturen.
Wanneer u zich niet wil registreren is het mogelijk om op dit forum bv een telefoonnummer of klantnummer achter te laten zodat ik de gegevens van uw tante kan opzoeken in onze systemen.
met vriendelijke groet,
WebService Tele2.
Het is mogelijk om u gratis te registreren op het Tele2 forum.
Op het moment dat u dat gedaan heeft is het mogelijk om een bericht te sturen.
Wanneer u zich niet wil registreren is het mogelijk om op dit forum bv een telefoonnummer of klantnummer achter te laten zodat ik de gegevens van uw tante kan opzoeken in onze systemen.
met vriendelijke groet,
WebService Tele2.
-
Op 23 april 2008 stuurde Yvonne Blink van Tele2 een m.i. nogal plichtmatige excuusbrief. Uit de brief kon ik echter niet opmaken dat zij ook lering hebben getrokken van de de gang van zaken die zo betreuren dat zij de werkwijze bij opzegging na overlijden zullen herzien.
Ik denk dat je dan ook in de toekomst nog brieven van Tele2 zult krijgen als je al dood en begraven bent.
Ik denk dat je dan ook in de toekomst nog brieven van Tele2 zult krijgen als je al dood en begraven bent.
-
@pbodenstaff
Ik wil graag kijken wat ik voor u kan doen.
Wilt u me daarom de gegevens van uw Tante sturen in een pb?
U kunt het Tele2 forum bereiken via
www.tele2.nl U klikt dan op klantenservice u vind daar onder de kop
start klantenpagina het forum en u klikt daarop.
Vervolgens kunt u zich hier registreren en kunt u een pb sturen aan de WebService Tele2.
Ik hoop spoedig van u te horen.
met vriendelijke groet,
Patrick
WebService Tele2.
Ik wil graag kijken wat ik voor u kan doen.
Wilt u me daarom de gegevens van uw Tante sturen in een pb?
U kunt het Tele2 forum bereiken via
www.tele2.nl U klikt dan op klantenservice u vind daar onder de kop
start klantenpagina het forum en u klikt daarop.
Vervolgens kunt u zich hier registreren en kunt u een pb sturen aan de WebService Tele2.
Ik hoop spoedig van u te horen.
met vriendelijke groet,
Patrick
WebService Tele2.
-
Dag Patrick,
ik wil mij best registreren hoor, maar mijn gmail email adres is door jullie gebanned.
Gaat lekker zo!
ik wil mij best registreren hoor, maar mijn gmail email adres is door jullie gebanned.
Gaat lekker zo!
-
Dag Patrick,
ik heb het nu met een ander e-mail adres geprobeerd en alleen alle verplichte velden ingevuld, maar ik krijg nu een e-mail met een formulier dat mijn ouders moeten opndertekenen!
Ik merk net dat je een keuze moet maken <13 of > 13 zeker in de regel vergist.
Nog maar eens een account aangemaakt en een PB verzonden. Nu maar wachten op jullie reactie
ik heb het nu met een ander e-mail adres geprobeerd en alleen alle verplichte velden ingevuld, maar ik krijg nu een e-mail met een formulier dat mijn ouders moeten opndertekenen!
Ik merk net dat je een keuze moet maken <13 of > 13 zeker in de regel vergist.
Nog maar eens een account aangemaakt en een PB verzonden. Nu maar wachten op jullie reactie
Laatst gewijzigd door pbodenstaff op 02 mei 2008 12:08, 1 keer totaal gewijzigd.
-
@pbodenstaff
U geeft aan een pb gestuurd te hebben. helaas heb ik deze nog niet ontvangen. Kunt u uw gebruikersnaam doorgeven van het Tele2 Forum zodat ik u daar kan vinden.
met vriendelijke groet,
Patrick
WebServiceTele2
U geeft aan een pb gestuurd te hebben. helaas heb ik deze nog niet ontvangen. Kunt u uw gebruikersnaam doorgeven van het Tele2 Forum zodat ik u daar kan vinden.
met vriendelijke groet,
Patrick
WebServiceTele2
-
Hoe wilt u dat ik dat doorgeef als ik geen email adres o.i.d. van u heb?
Ik kan ook uw naam niet vinden op de website van Tele2 als ik een PB verstuur, dus ik heb het naar een andere medewerker van Tele2 gestuurd met het verzoek het aan u door te sturen.
Ik kan ook uw naam niet vinden op de website van Tele2 als ik een PB verstuur, dus ik heb het naar een andere medewerker van Tele2 gestuurd met het verzoek het aan u door te sturen.
-
@pbodenstaff
Mijn gebruikersnaam op het Tele2 forum is WebServiceTele2.
Als u hier een pb heen stuurt en vermeld mijn naam.
moet het bij mij terecht komen.
In uw pb kunt u dan uw gegevens vermelden en uw gebruikersnaam
pbodenstaff.
Ik neem dan zsm contact met u op om u verder te helpen.
met vriendelijke groet,
Patrick
WebServiceTele2
Mijn gebruikersnaam op het Tele2 forum is WebServiceTele2.
Als u hier een pb heen stuurt en vermeld mijn naam.
moet het bij mij terecht komen.
In uw pb kunt u dan uw gegevens vermelden en uw gebruikersnaam
pbodenstaff.
Ik neem dan zsm contact met u op om u verder te helpen.
met vriendelijke groet,
Patrick
WebServiceTele2
hallo
ik wil geen haat wekken tegen tele2 maar u doet nutteloos werk in mijn ogen,ik heb namelijk ook al een brief geschreven aangetekend en wel over mijn verbinding bij tele2 en de afsluiting die volgde terwijl de maand nog liep en ik heb zelfs een mail gehad notabene van tele2 dat ik geen achterstand had ik heb gewacht tot 18 februari en heb heel het zooitje terug gestuurd naar tele2 ze omdat ik nog steeds geen verbinding had nu willen ze me laptop terug die ik op dat moment kreeg ik heb gezegt dat dit kan maar dat ik geen geld betaal en als dit wel zo is dat ze ook de laptop niet terug krijgen dan de bij is het niet veel soeps en nu vallen me ook steeds lastig dat ik moet gaan betalen met deurwaarder terwijl de directie een oplossing zou bieden en dit is niet gebeurt kreeg een telefoontje dat ik gewoon moest betalen en daarmee uit en dat is alles,nou ik wacht met smart op de rechtzaak tegen tele2 internet en telefonie provider want je word er echt als hond behandeld en als je in de maand zelf niet betaald word het per direct zonder een aanmaning naar een deurwaarders kantoor gestuurd maar,ik vraag netjes met wat voor titel ze dan komen en dan maken ze zich uit de voeten. maar intussen blijven ze maar dreigen,ik zeg eerlijk tot het mij de keel uithangt en ik zelf naar tele2 ga en dan is kijken wat ze doen en als ik ga komt dit niet goed uit voor tele2 maar ik wacht netjes tot de rechtbank en dan kan ik ook mijn handen niet verbranden
ik ben ook op zoek naar mensen die dit ook mee gemaakt hebben zodat we samen er wat tegen kunnen doen
graag hoor ik van u
groetjes sjef
ik wil geen haat wekken tegen tele2 maar u doet nutteloos werk in mijn ogen,ik heb namelijk ook al een brief geschreven aangetekend en wel over mijn verbinding bij tele2 en de afsluiting die volgde terwijl de maand nog liep en ik heb zelfs een mail gehad notabene van tele2 dat ik geen achterstand had ik heb gewacht tot 18 februari en heb heel het zooitje terug gestuurd naar tele2 ze omdat ik nog steeds geen verbinding had nu willen ze me laptop terug die ik op dat moment kreeg ik heb gezegt dat dit kan maar dat ik geen geld betaal en als dit wel zo is dat ze ook de laptop niet terug krijgen dan de bij is het niet veel soeps en nu vallen me ook steeds lastig dat ik moet gaan betalen met deurwaarder terwijl de directie een oplossing zou bieden en dit is niet gebeurt kreeg een telefoontje dat ik gewoon moest betalen en daarmee uit en dat is alles,nou ik wacht met smart op de rechtzaak tegen tele2 internet en telefonie provider want je word er echt als hond behandeld en als je in de maand zelf niet betaald word het per direct zonder een aanmaning naar een deurwaarders kantoor gestuurd maar,ik vraag netjes met wat voor titel ze dan komen en dan maken ze zich uit de voeten. maar intussen blijven ze maar dreigen,ik zeg eerlijk tot het mij de keel uithangt en ik zelf naar tele2 ga en dan is kijken wat ze doen en als ik ga komt dit niet goed uit voor tele2 maar ik wacht netjes tot de rechtbank en dan kan ik ook mijn handen niet verbranden
ik ben ook op zoek naar mensen die dit ook mee gemaakt hebben zodat we samen er wat tegen kunnen doen
graag hoor ik van u
groetjes sjef
Is die knakker echt van Tele2? Dat forum geeft "Sorry dit Board is tijdelijk buiten gebruik, probeer het later nog eens." Zeker teveel scheldpartijen daar van boze klanten.
Bij Radar forum internetproviders las ik dat iemand helpdesk Tele 2 gebeld had.
Daar werd geweigerd om adres Tele 2 te geven om een aangetekende brief te sturen met opzegging abonnement.
Reden weigering: hij/zij was geen nabestaande van een klant bij Tele 2.
De klantvriendelijkheid lijkt daar hoogtij te vieren!
Dit zou voor mij reden zijn om een klacht in te dienen bij consuwijzer.nl Reden: indruk wekken dat geprobeerd wordt te voorkomen dat de klant kan bewijzen dat hij heeft opgezegd.
Daar werd geweigerd om adres Tele 2 te geven om een aangetekende brief te sturen met opzegging abonnement.
Reden weigering: hij/zij was geen nabestaande van een klant bij Tele 2.
De klantvriendelijkheid lijkt daar hoogtij te vieren!
Dit zou voor mij reden zijn om een klacht in te dienen bij consuwijzer.nl Reden: indruk wekken dat geprobeerd wordt te voorkomen dat de klant kan bewijzen dat hij heeft opgezegd.
pbodenstaff schreef:
"...Ik werd daarop op een zeer denigrerende wijze te woord gestaan en de verbinding werd verbroken.
Hierop heb ik een brief gestuurd naar de Directeur Costomer Operations (hoofd klantenservice denk ik), mevrouw Marion de Heer. Ik wacht haar reactie nu af."
En wacht u nog steeds?
Ik heb op 25 juni ook een brief naar deze mevrouw geschreven over een schunnige behandeling door tele2 maar daarna niets meer vernomen, terwijl een excuusbrief wel op zijn plaats zou zijn geweest.
(Ging niet over een overlijden maar om een onterechte inschakeling van het incassobuearu, kort nadat mw Marion de Heer Tele2 klanten een excuusbrief had geschreven dat er door een systeemfout bijna 3 maanden lang geen betalingsherinneringen konden worden verstuurd.
Voor details zie de postings op het tele2 / Intrum Justitia forum,
http://forum.trosradar.nl/viewtopic.php ... 56203d4d53.
Grtz
Rawbear
,
"...Ik werd daarop op een zeer denigrerende wijze te woord gestaan en de verbinding werd verbroken.
Hierop heb ik een brief gestuurd naar de Directeur Costomer Operations (hoofd klantenservice denk ik), mevrouw Marion de Heer. Ik wacht haar reactie nu af."
En wacht u nog steeds?
Ik heb op 25 juni ook een brief naar deze mevrouw geschreven over een schunnige behandeling door tele2 maar daarna niets meer vernomen, terwijl een excuusbrief wel op zijn plaats zou zijn geweest.
(Ging niet over een overlijden maar om een onterechte inschakeling van het incassobuearu, kort nadat mw Marion de Heer Tele2 klanten een excuusbrief had geschreven dat er door een systeemfout bijna 3 maanden lang geen betalingsherinneringen konden worden verstuurd.
Voor details zie de postings op het tele2 / Intrum Justitia forum,
http://forum.trosradar.nl/viewtopic.php ... 56203d4d53.
Grtz
Rawbear
,
Laatst gewijzigd door rawbear op 05 jul 2008 15:56, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Ik ben inmiddeld door TELE2 benaderd (zie eerdere reactie). Ik ben ook gebeld en men wilde mij een bloemetje als goedmaker sturen. Ik heb die geweigerd, want daar ben ik niet op uit.
Ik kan dit item kennelijk niet verwijderen, maar reacties op dit item zijn niet meer nodig.
Ik hoop alleen dat TELE2 door mijn brieven hun werkwijze aanpast zodat anderen niet net zo gekwets zullen worden als ik.
Ik kan dit item kennelijk niet verwijderen, maar reacties op dit item zijn niet meer nodig.
Ik hoop alleen dat TELE2 door mijn brieven hun werkwijze aanpast zodat anderen niet net zo gekwets zullen worden als ik.
TdeHond schreef op 26 Mei 2008:
--------------------------------------------------------------------------------
Daar werd geweigerd om adres Tele 2 te geven om een aangetekende brief te sturen
Ja hier idem dito. Eerst beweerde de klantenserveerster dat ze geen adres had en toen ik aandrong zei ze dat het niet de policy van Tele2 was om adressen van afdelingen te verstrekken.
(Zie ook de link in mijn vorige mail)
Maar na een korte speurtocht kwam ik toch achter hun adres:
TELE2 NEDERLAND BV
POSTBUS 12022
1100 AA AMSTERDAM ZO
Wil je ook straat en huisnummer weten? Laat dan even een berichtje hier achter.
Grtz
RBR
--------------------------------------------------------------------------------
Daar werd geweigerd om adres Tele 2 te geven om een aangetekende brief te sturen
Ja hier idem dito. Eerst beweerde de klantenserveerster dat ze geen adres had en toen ik aandrong zei ze dat het niet de policy van Tele2 was om adressen van afdelingen te verstrekken.
(Zie ook de link in mijn vorige mail)
Maar na een korte speurtocht kwam ik toch achter hun adres:
TELE2 NEDERLAND BV
POSTBUS 12022
1100 AA AMSTERDAM ZO
Wil je ook straat en huisnummer weten? Laat dan even een berichtje hier achter.
Grtz
RBR