LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Belabberde klantenservice & productlevering KPN
Belabberde klantenservice & productlevering KPN
Mijn buurman heeft internet en bellen van KPN aangevraagd, natuurlijk op zijn eigen adres, in de KPN winkel. De medewerker heeft het adres onzorgvuldig overgenomen, dit werd door KPN weer aangepast zonder navraag te doen, en vervolgens kreeg ik van mijn internetprovider een brief dat mijn internet werd afgesloten omdat er een nieuw contract was aangevraagd. Op het contract van mijn buurman stond inmiddels ook mijn huisnummer vermeld. Een telefoontje naar KPN mocht niet baten: de afsluiting van mijn internet, tv en telefoonverbinding kon niet meer ongedaan gemaakt worden. Omdat KPN inmiddels de verbinding van mijn buurman op mijn adres heeft aangesloten, duurt het nu 5 weken voordat mijn eigen provider mijn internet weer kan aansluiten. Terwijl KPN voor die tijd dus als wist dat het adres niet klopte!
Intussen heeft mijn buurman ook geen internet. In eerste instantie beloofde KPN hem dat de verbinding binnen 5 dagen geleverd zou worden. Nadat KPN er een chaos van had gemaakt, werd hem vervolgens gemeld dat hij moest betalen voor de maand dat er internet was aangesloten op het verkeerde adres, en dat hij over 4 weken internet zou hebben op zijn eigen adres.
Al met al zijn er twee huishoudens de dupe geworden; we zitten beide door de schuld van KPN 4 en 5 weken zonder internet, tv en bellen. Intussen doet KPN alsof zijn neus bloedt, en durft zelfs geld te vragen voor een fout geleverde diensten. Er wordt geen enkele actie ondernomen om de fout te herstellen, en geen moeite gedaan om enige service te bieden. Het is schandalig dat een bedrijf zo laks met klantengegevens omgaat, en vervolgens totaal zijn verantwoordelijkheid niet neemt.
Intussen heeft mijn buurman ook geen internet. In eerste instantie beloofde KPN hem dat de verbinding binnen 5 dagen geleverd zou worden. Nadat KPN er een chaos van had gemaakt, werd hem vervolgens gemeld dat hij moest betalen voor de maand dat er internet was aangesloten op het verkeerde adres, en dat hij over 4 weken internet zou hebben op zijn eigen adres.
Al met al zijn er twee huishoudens de dupe geworden; we zitten beide door de schuld van KPN 4 en 5 weken zonder internet, tv en bellen. Intussen doet KPN alsof zijn neus bloedt, en durft zelfs geld te vragen voor een fout geleverde diensten. Er wordt geen enkele actie ondernomen om de fout te herstellen, en geen moeite gedaan om enige service te bieden. Het is schandalig dat een bedrijf zo laks met klantengegevens omgaat, en vervolgens totaal zijn verantwoordelijkheid niet neemt.
Re: Belabberde klantenservice & productlevering KPN
Ik neem aan dat jullie niet gaan betalen? Ze hebben geen eens bewijs dat je zelf hebt opgezegd.Intussen doet KPN alsof zijn neus bloedt, en durft zelfs geld te vragen voor een fout geleverde diensten.
Ga eens langs het juridisch loket met je buurman samen, 4 a 5 weken zonder zitten door fout van KPN hoef je niet te accepteren.
succes.
Re: Belabberde klantenservice & productlevering KPN
Jouw buurman is eveneens onzorgvuldig geweest, van elk contract krijg je een origineel van de kpn winkel mee, waarop de naam adres banknummer etc staan,heeft je buurman niets gecontroleerd ????.
De KPN krijgt een order binnen op naam en adres en voert deze uit.
Ben je of de buurman terug geweest bij de betreffende winkel om verhaal te halen cq om het een en ander te laten rectificeren?,dit zou ik gedaan hebben ipv blijven bellen.
De KPN krijgt een order binnen op naam en adres en voert deze uit.
Ben je of de buurman terug geweest bij de betreffende winkel om verhaal te halen cq om het een en ander te laten rectificeren?,dit zou ik gedaan hebben ipv blijven bellen.
Re: Belabberde klantenservice & productlevering KPN
het heet Slamming en kan door je eigen provider wel degelijk ongedaan worden gemaakt. Kwestie van bellen
Re: Belabberde klantenservice & productlevering KPN
devious schreef:het heet Slamming en kan door je eigen provider wel degelijk ongedaan worden gemaakt. Kwestie van bellen
Kan wel een kwestie van bellen zijn...alsnog heeft TS niet opgezegd.
Re: Belabberde klantenservice & productlevering KPN
devious schreef:het heet Slamming en kan door je eigen provider wel degelijk ongedaan worden gemaakt. Kwestie van bellen
ook dat is juist, ik zou m,n buurman aansprakelijk stellen voor zijn onachtzaamheden.
Rechtswinkels ed hebben totaal geen toegevoegde waarde en kosten alleen maar geld, netjes bellen cq een aangetekende brief sturen vanaf het begin lijkt me beter
Re: Belabberde klantenservice & productlevering KPN
Natuurlijk heb ik gebeld naar mijn provider, maar zij zijn blijkbaar verplicht mee te werken aan dergelijke contractoverdrachten, en konden er niets aan doen.
De fout ligt echt bij KPN, want ik heb het formulier gezien dat in de winkel is ingevuld, en dat huisnummer was anders dan wat er vervolgens in het contract stond. Het ergste is dat ze, na hiervan op de hoogte te zijn gesteld, gewoon door zijn gegaan met de verkeerde aansluiting.
Bellen met KPN is zinloos, zogenaamd kunnen zij niets doen om het te bespoedigen. Toen mijn buurman klant wilde worden kon de aansluiting nog binnen 5 dagen, en nu opeens moet het zo lang duren.
En nee, natuurlijk gaan we niet betalen, ik denk dat KPN ons geld moet betalen omdat we door hun schuld van diensten zijn ontzegd. Ik ga inderdaad maar een aangetekende brief sturen.
De fout ligt echt bij KPN, want ik heb het formulier gezien dat in de winkel is ingevuld, en dat huisnummer was anders dan wat er vervolgens in het contract stond. Het ergste is dat ze, na hiervan op de hoogte te zijn gesteld, gewoon door zijn gegaan met de verkeerde aansluiting.
Bellen met KPN is zinloos, zogenaamd kunnen zij niets doen om het te bespoedigen. Toen mijn buurman klant wilde worden kon de aansluiting nog binnen 5 dagen, en nu opeens moet het zo lang duren.
En nee, natuurlijk gaan we niet betalen, ik denk dat KPN ons geld moet betalen omdat we door hun schuld van diensten zijn ontzegd. Ik ga inderdaad maar een aangetekende brief sturen.
Re: Belabberde klantenservice & productlevering KPN
Deze telefoonnummers heb ik ergens gevonden:
KPN Contact Eindhoven 040-2996601 (zelfde medewerkers als het 0900 nummer maar goedkoper)
Multi- support desk 0800-0228885 (Soort 2e lijn helpdesk, deze mensen kunnen iets meer regelen)
Bij KPN kan je in plaats van de helpdesk 0900-0244 ook rechtstreeks het management van KPN Contact, ofwel de Escalatiedesk bellen: 020-4841466. Deze mensen kunnen, in tegenstelling tot de reguliere medewerkers in Eindhoven, Groningen of Zwolle, wel beslissingen nemen inzake coulances en compensaties.
KPN Contact Eindhoven 040-2996601 (zelfde medewerkers als het 0900 nummer maar goedkoper)
Multi- support desk 0800-0228885 (Soort 2e lijn helpdesk, deze mensen kunnen iets meer regelen)
Bij KPN kan je in plaats van de helpdesk 0900-0244 ook rechtstreeks het management van KPN Contact, ofwel de Escalatiedesk bellen: 020-4841466. Deze mensen kunnen, in tegenstelling tot de reguliere medewerkers in Eindhoven, Groningen of Zwolle, wel beslissingen nemen inzake coulances en compensaties.
Re: Belabberde klantenservice & productlevering KPN
Daar heb je gelijk in, zal ook jou via pb effe dat telefoonnummer sturen.En nee, natuurlijk gaan we niet betalen,
Re: Belabberde klantenservice & productlevering KPN
Heb dit nummer gebeld, en zij weten inderdaad meer. Er wordt nu in elk geval naar gekeken. Ben benieuwd of het gaat helpen.Jolijn schreef:ofwel de Escalatiedesk bellen: 020-4841466. Deze mensen kunnen, in tegenstelling tot de reguliere medewerkers in Eindhoven, Groningen of Zwolle, wel beslissingen nemen inzake coulances en compensaties.
[/i]
-
- Berichten: 27
- Lid geworden op: 18 aug 2010 20:15
Re: Belabberde klantenservice & productlevering KPN
Bedankt voor dat nummer. Ik zal gelijk morgen eens bellen voor mijn probleem.
Abo afgesloten, te slechte verbinding. Gelukkig wel op kunnen zeggen maar wel een vermogen aan belkosten. Aan de telefoon vertelden ze dat ik die kosten kon verhalen. Zal waarschijnlijk wel een 'nee' worden maar wie niks probeert....
Abo afgesloten, te slechte verbinding. Gelukkig wel op kunnen zeggen maar wel een vermogen aan belkosten. Aan de telefoon vertelden ze dat ik die kosten kon verhalen. Zal waarschijnlijk wel een 'nee' worden maar wie niks probeert....
Re: Belabberde klantenservice & productlevering KPN
nee heb je , ja kun je krijgen:-)Aan de telefoon vertelden ze dat ik die kosten kon verhalen. Zal waarschijnlijk wel een 'nee' worden maar wie niks probeert
succes.
-
- Berichten: 27
- Lid geworden op: 18 aug 2010 20:15
Re: Belabberde klantenservice & productlevering KPN
Ja precies. Kan het altijd proberen. Het lastige met zulke bedrijven zijn die call center medewerkers. Ze werken allemaal halve dagen, hebben geen overleg etc. Je kan ook nooit iemand te spreken krijgen als je de naam van je vorige gesprek hebt opgeschreven dus dat schiet ook al niet op.ciske schreef:nee heb je , ja kun je krijgen:-)Aan de telefoon vertelden ze dat ik die kosten kon verhalen. Zal waarschijnlijk wel een 'nee' worden maar wie niks probeert
succes.
Ik ga het gewoon proberen.
Gr,
Ingrid