LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] betaalde e-mails

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
redindy
Berichten: 21
Lid geworden op: 18 jan 2004 09:53

betaalde e-mails

Ongelezen bericht door redindy »

:twisted: Sinds enige tijd heb ik mij op verschillende sites aangemeld om betaalde e-mails te lezen. Hoewel er een heel uitgebreide inschrijving aan vooraf gaat, waarbij ook geboortedatum en banknummer moet worden vermeld, blijkt dat de administratie van de gelezen e-mails vaak ver beneden pijl is en je dus niet werkelijk kunt bij houden hoeveel je aan het verdienen bent. Niet een van de sites levert een duidelijk overzicht en het blijkt zelfs dat er sites zijn waar veel minder mails betaald worden dan je hebt gelezen.
Hoewel er (kijk bij Google onder betaalde e-mails) al tientallen, misschien wel honderden van deze sites in omloop zijn, hoort men over het algemeen weinig nieuws over dit fenomeen.
Vandaar mijn oproep aan een ieder die van deze sites gebruik maakt om te laten weten wat hun ervaringen zijn met betaalde e-mails.
Mijn ervaringen zijn doorgaans erg slecht en ik heb het vermoeden dat de enige die er geld aan verdient degene is die de site heeft opgezet!!! :lol: :lol: :lol:

gravedigger
Berichten: 3097
Lid geworden op: 11 jun 2005 20:47

Re: betaalde e-mails

Ongelezen bericht door gravedigger »

1. Gebruik eens een zoekfunctie.
2. Crosspostings zijn niet netjes!!

redindy
Berichten: 21
Lid geworden op: 18 jan 2004 09:53

Re: betaalde e-mails

Ongelezen bericht door redindy »

?????????????????
begrijp er er echt geen snars van, een 57 jarige digibeet heeft van dit soort terminologie geen kaas gegeten!
Maar je mag het me wel uitleggen hoor! :lol:

gravedigger
Berichten: 3097
Lid geworden op: 11 jun 2005 20:47

Re: betaalde e-mails

Ongelezen bericht door gravedigger »

Laat een 61 jarige je dan maar eens de raad geven om je eens te verdiepen in de netiquette. En weer: UTFS :D

yoteun
Berichten: 11
Lid geworden op: 20 okt 2005 15:59

Re: betaalde e-mails

Ongelezen bericht door yoteun »

Leuk dat het ook eens hier over gaat.
Ik ben zelf nu 3 of 4 jaar aktief in het ptr (paid-to-read) wereldje.

Je meld je op een site aan(gratis), dan krijg je e-mails van hun.
Als je dan de link in het e-mailtje klikt en de bladzij even open laat dan krijg je daarvoor een vergoeding.

Ikzelf ben bij nederlandse, duitse en heel veel amerikaanse sites lid.
We hebben ong. 400 dollar bij elkaar gespaard en meer dan 100 euro denk ik wel.

Alleen moet je wel weten waar je je aanmeld.
Niet alle sites betalen.
Als je sites hebt waar je ong. 2 cent of meer voor een mailtje krijgt dan weet je zeker dat je niet betaald krijgt.

Als je wat meer info wilt over sites waar je lid kan worden moet je eens kijken of deze site: http://www.gelverdienen.goedvinden.nl/

Het is echt leuk om te doen elke dag krijg ik ongeveer 400 a 500 mailtjes binnen om te klikken.
En heb veel contact met webmasters.
Echt leuk.

Ik vind het leuk om hier reacties over te lezen.

Dilbert29
Berichten: 2509
Lid geworden op: 31 mar 2005 15:08

Re: betaalde e-mails

Ongelezen bericht door Dilbert29 »

4 a 500 mailtjes per dag ! Daar zou ik niet eens de tijd voor hebben om ze te klikken, laat staan te lezen.

yoteun
Berichten: 11
Lid geworden op: 20 okt 2005 15:59

Re: betaalde e-mails

Ongelezen bericht door yoteun »

ik kan ze ook niet lang allemaal klikken, de meeste wel.
Meestal is de tekst ook niet zolang.
Het zijn vaak gewoon advertenties die je zo weg leest.

Groetjes :D

Plenty
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 jan 2013 16:54

Re: betaalde e-mails

Ongelezen bericht door Plenty »

Ik ben redelijk tevreden over de betaalde e-mails, als je alleen maar aanklinkt brengt het niet veel op, maar toch. Mijn probleem is echter MailCollect. Volgens mij betalen zij gewoon niets uit. Ik had vorig jaar begin november om uitbetaling van 25 euro gevraagd en heb het nu nog niet ontvangen. Het bedrag is niet hoog, maar het gaat om het principe en daardoor bleef ik maar zeuren om mijn 25 euro, tot op vandaag. Krijg ook geen antwoord op mijn contactmailtjes. Wat betekent dit nu? Ik kan afhaken en krijg dan nooit meer iets, maar kan ook doorgaan met aanklinken en krijg misschien toch nooit wat? Dit is wel een oplichtersmanier om geld te verdienen door MailCollect. Ik kan geen kant uit, nergens verhaal halen. En nogmaals, mijn uit te betalen bedrag is laag.......maar lekker als je zo duizenden, misschien wel tienduizenden "klanten" hebt. Behoorlijk lucratief toch? Schandalig!!!
Dit is wel de enige hoor, de anderen doen het prima en betalen goed uit maar niet MAILCOLLECT!!!!

Gesloten