LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Bij kpn internetten kan nu ook zonder telefoonaansluiting
Bij kpn internetten kan nu ook zonder telefoonaansluiting
Het goede nieuw is dat ik nu bij kpn ben gaan internetten ADSL en dan hoef ik geen vaste telefoon te nemen en dat is nu goedkoop omdat ik een gsm genoeg vind. Voor de tv heb ik een schotel dus ook UPC niet meer nodig. Een kennis heeft een schotel dat is nog beter, met een HD tv Ja dat kan nu al met een digitale eigen sateliet ontvanger, de tv kocht ik via www.dinky.net en het werkt daar zo super zo mooi heb ik nog nooit tv gezien, natuurlijk er zijn nog maar 2 kanalen op hd tv, maar het is een droombeeld.
Re: Bij kpn internetten kan nu ook zonder telefoonaansluiting
Ik heb er ook over nagedacht om de vaste telefoon vaarwel te zeggen,
en verder te gaan met alleen ADSL via de KPN,
Helaas is dat alleen ADSL bij de KPN schreeuwend duur, en niet interessant,
€ 30,95 - voor het instappakket van ADSL GO is natuurlijk veel te duur, voor zo'n pakket, voor dat geld is natuurlijk wel wat anders voor te krijgen,
Volgend jaar spring ik over naar @home, en stop met KPN, en ga voor € 17.95 per maand op internet, en neem daarbij voor €5,95 per maand telefonie erbij!, hopende dat @home dan de boel wat op regel heeft, want het is nu nog één grote puinhoop bij @home.
en verder te gaan met alleen ADSL via de KPN,
Helaas is dat alleen ADSL bij de KPN schreeuwend duur, en niet interessant,
€ 30,95 - voor het instappakket van ADSL GO is natuurlijk veel te duur, voor zo'n pakket, voor dat geld is natuurlijk wel wat anders voor te krijgen,
Volgend jaar spring ik over naar @home, en stop met KPN, en ga voor € 17.95 per maand op internet, en neem daarbij voor €5,95 per maand telefonie erbij!, hopende dat @home dan de boel wat op regel heeft, want het is nu nog één grote puinhoop bij @home.
Natuurlijk zijn er goedkopere aanbieders, zelf ben ik van xs4all naar UPC overgestap nu dat was zo slecht wat een tuig daar. Dan was ik nog bij bb net met power adsl , het was zo langzaam als een schilpad ook alleen maar ellende, dus nu weer terug naar xs4all en het is wel wat duurder maar je hebt een zeer stabiel en senl internet met echt aardige mensen bij de helpdesk en nooit geen wachttijden en heel veel exstra kijk maar op www.xs4all.nl en op www.dinky.net nu en dan nog VERSAHEL , dus wees lekker eigenwijs en je hebt alleen maar ellende.
Ben je slim dan ga je naar xs4all iets duurder met h e e l service of kpn en heel stabiel en snel. Een ervaren internetter sinds 1980 en begon met commodore 64 en een xp pc en bbs board.
Ben je slim dan ga je naar xs4all iets duurder met h e e l service of kpn en heel stabiel en snel. Een ervaren internetter sinds 1980 en begon met commodore 64 en een xp pc en bbs board.
-
Beste Ulbe,
Ga niet in zee met @home want zij geven nooit thuis.
Liever wat meer betalen dan met deze oplichters.
Ik probeer nu al maanden om kabelinternet ter krijgen maar iedere dag wordt je bij de klantenservice weer met een smoesje afgescheept.
NIET DOEN dus
Ga niet in zee met @home want zij geven nooit thuis.
Liever wat meer betalen dan met deze oplichters.
Ik probeer nu al maanden om kabelinternet ter krijgen maar iedere dag wordt je bij de klantenservice weer met een smoesje afgescheept.
NIET DOEN dus
de snelheid van kpn adsl wordt verhoogd naar 1600 voor 30,95 dus gewoon goed geprijst, je hebt geen vaste lijn en geen aparte rekeningen, kies je voor een andere provider dan moet je 9,97 betalen voor een vaste lijn en de apart de kosten van adsl, kheb het ook zonder gedaan en werkt goed, gewoon 1 rekening van een goede provider zonder isp ertussen, ook maar 1 aanspreekpunt en geen kastje muur effect, want het kastje is ook de muur namelijk
Beste Ulbe,... hopende dat @home dan de boel wat op regel heeft, want het is nu nog één grote puinhoop bij @home.
Er bestaat een site voor/door/van gebruikers van @Home: Troubles @ Home.
Daar staan allerlei dingen op zoals nieuws, faq, links, storingsmeldingen, documentatie enz.
Op deze pagina staat de doelstelling van de site: Troubles @Home: doelstelling