LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] C&B stuurde brief!!!

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
Thurrock
Berichten: 10
Lid geworden op: 02 jun 2011 20:04

C&B stuurde brief!!!

Ongelezen bericht door Thurrock »

Ik heb vandaag een brief gehad van C&B van uit Engeland, Wales, of ik even de 655 euro wilde betalen die ik nog open had staan, omdat ik een product bij Pstars zou hebben gekocht, omdat ik niet op hun emails zou hebben gereageerd om de factuur te voldoen, nooit een email gehad, nu moet ik binnen 3 werkdagen 655 euro betalen voor iets wat ik niet gekocht heb, anders zullen hun mijn c&b account blokkeren en een incassobureau inschakelen.

Owja en de brief is geheel in het Duits :lol: :lol: :lol:

Heb ze al gemailt in het engels naar het mail adress dat er bij staat dat ik mijn c
&b account al dik een jaar niet meer heb gebruikt, en een verzoek of ze het ip adress kunnen checken waarmee de betalingen zijn gemaakt, ook gevraagd om per direkt het account te blokkeren.

Heb ook gezegt dat ik niet van plan was om de 655 euro te betalen, omdat ik niets gekocht heb.

Als dat incassobureau komt laat ze maar komen, dan wil ik harde feiten zien.

Wat is wijsheid? even op het politie bureau een bakkie koffie gaan scoren?

p.s de brief is op 20 Juni 2011 verstuurd bij hun.


Thurrock
Berichten: 10
Lid geworden op: 02 jun 2011 20:04

Re: C&B stuurde brief!!!

Ongelezen bericht door Thurrock »

Zonet een reactie gehad op mijn email.

Ze gaan de zaak onderzoeken, ze vermoeden dat iemand mijn gegevens heeft gejat en daarmee dingen heeft lopen komen.

Gesloten