LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Caiway, de provider met Oosteuropese service.

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
zomaar

Caiway, de provider met Oosteuropese service.

Ongelezen bericht door zomaar »

Als je problemen hebt met je Caiway verbinding en je geeft het door zonder erbij te zeggen dat je graag een oplossing wilt, doen ze dus helemaal niks!

Vraag je wanneer ze eindelijk je probleem verhelpen beloven ze van alles, maar een week later zit je nog steeds zonder verbinding.

Bel je hen dan vertikken ze het om te zeggen waar het aan ligt, hoe lang het nog duurt enz.

Daarvoor verwijzen ze je naar de helpdesk waar ze je probleem ook niet op kunnen lossen. Ik heb al voor 20 euro verbeld naar die helpdesk maar helpen kunnen ze je niet.

Dat je betaalt voor 24 uur per dag verbinding, dit niet krijgt en daarom alleen via de telefoon kunt internetten boeit hun niet.

Je telefoontikken vergoeden is er niet bij, terwijl ik dankzij hen niet via de kabel kan internetten.

Al met al ben ik zeer ontevreden over Kwelway. :(

Oh ja, op fatsoenlijke mailtjes met vragen krijg je zelden antwoord, alleen als het hen uitkomt.

Verder houden ze je steeds aan het lijntje. De een zegt dat er een kabelbreuk in de buurt is, een dag later zegt de andere medewerker weer dat het ergens anders aan ligt, de volgende zegt dat het aan mijn computer ligt en ik Windows maar opnieuw moet installeren.

En altijd als je belt zijn ze zogenaamd hard bezig met je probleem en duurt de oplossing niet lang meer.

En dan ben ik vast nog wat dingen vergeten.
Bah, wat een ellende met die lui. :(

Mik9

Re: Caiway, de provider met Oosteuropese service.

Ongelezen bericht door Mik9 »

Dat is al jaren zo. Vroeger heten die amateurs kabelfoon en was het ook al troep. Je kan beter een abo bij een echte provider nemen, niet bij deze nep kabeltelevisie figuren.

HvV

Ongelezen bericht door HvV »

Beste mensen,
Al jaren heb ik een kabelfoonabonnement en was daar redelijk tevreden mee. Ineens had ik het downloaden ontdekt en kreeg steeds 7,50 per afschrijving erbij voor het downloaden, ik dacht dat is te doen. Tot ik over jan-febr. ineens een rekening van 466,30 voor mijn kiezen kreeg. Emailen, een behoorlijk antwoord ho maar. Ik kon op de site van caiway.nl kijken hoeveel ik gebruikt had, er was meer ge-upload dan gedownload zeiden ze......... dat klopt absoluut niet en op mijn vraag of ik de logfiles kon krijgen, krijg je helemaal geen antwoord en ik moet geloven dat ik dat gebruikt heb. Lekker makkelijk. Ik hoop andere mensen hiermee te waarschuwen voor het geval ze net zo onnozel zijn als ik. Ik ben woest. Ik hoop dat iemand weet hoe ik hiervan af kan komen.
Bedankt voor het lezen,
Groetjes Hanny

Hencker

Ongelezen bericht door Hencker »

Het kan natuurlijk zijn dat je gehacked bent/was zonder dat je daar iets van gemerkt hebt.
Een hacker kan makkelijk bestanden van jouw pc downloaden.
De enige manier omdat te zien is via je Command prompt, tiep ipconfig en zie je wie er aan je pc hangt of via een netinfo programma.
Maar met een inbelconnectie lijkt me dat onwaarschijnlijk.

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Caiway is een heel goed en super bedrijf kijkt al ver in de toekomst.
Zij weten al dat jij e-mail gebruikt als jij nog geen modem binnen hebt wat wil je nou nog meer.
Dit was bij een telefoon gesprek met de vraag waar de modem bleef.

Gesloten