Zijn er meer mensen die kwaad zijn over de slechte verbindingen en service van Caiway ?
Bij mij valt ongeveer 3 x per dag internet en telefoon uit en als je de servicedesk wilt bellen kan je er wel een uurtje voor uit trekken en krijg je als antwoord trek alle stekkers er maar uit, wacht even en maakt dan opnieuw verbinding !
Ik ben al op zoek naar een nieuwe provider maar wil toch even nagaan of ik de enige ben met klachten.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Caiway
Re: Caiway
Heb al jaren internet via CaiWay (al sinds de Demos modems), maar zelden of nooit problemen.
Re: Caiway
Ben al JAREN sinds het begin abonnee bij Caiway en nog nooit problemen gehad, wellicht ligt het gewoon aan de bekabeling of aansluitingen in je eigen huis? En als er hier een storing was, dan lag het aan ons. Gewoon naar de shop gaan, gaat veel sneller.
Re: Caiway
Ik heb zelf ook nooit problemen gehad met caiway tot ik verhuisde binnen mijn gemeente.
Ik heb nu iedere 1 á 2 weken wel een dag problemen met mijn internet.
Als de problemen beginnen word het internet eerst heel erg traag.
Hierna kan ik bijna geen websites meer openen, alleen google en msn blijven werken.
Helpdesk bellen, duurt uren en zelfs hierna krijg je geen zinnig antwoord te horen.
Uiteindelijk met/zonder splitter geprobeerd, met/zonder router geprobeerd.
Ik heb zelfs splinternieuwe bekabeling gekocht, maar niets helpt.
Ook bij de helpdesk van caiway blijven zij bij mij gewoon aangeven dat het aan mijn eigen spullen ligt.
Hoe kan dit zo zijn, als het op een andere lokatie jarenlang zonder problemen heeft gewerkt, en ook met nieuwe spullen het nog niet doet?
Hiernaast komt het maar 1 op de 7-14dagen voor. Het lijkt alleen dat er opnieuw weer niets aan word gedaan door caiway, en dit na vele uren aan telefoontjes richting caiway.
Vandaag opnieuw een storing aangemeld, krijg te horen dat zij er nog mee bezig zijn...
Ik wacht af..... maar ik vind het allemaal een beetje zonden, omdat ik hiervoor alleen maar goede ervaring had met hun.
Ook een beetje jammer dat er hier geen internet geleverd kan worden door een andere provider.
Ik heb nu iedere 1 á 2 weken wel een dag problemen met mijn internet.
Als de problemen beginnen word het internet eerst heel erg traag.
Hierna kan ik bijna geen websites meer openen, alleen google en msn blijven werken.
Helpdesk bellen, duurt uren en zelfs hierna krijg je geen zinnig antwoord te horen.
Uiteindelijk met/zonder splitter geprobeerd, met/zonder router geprobeerd.
Ik heb zelfs splinternieuwe bekabeling gekocht, maar niets helpt.
Ook bij de helpdesk van caiway blijven zij bij mij gewoon aangeven dat het aan mijn eigen spullen ligt.
Hoe kan dit zo zijn, als het op een andere lokatie jarenlang zonder problemen heeft gewerkt, en ook met nieuwe spullen het nog niet doet?
Hiernaast komt het maar 1 op de 7-14dagen voor. Het lijkt alleen dat er opnieuw weer niets aan word gedaan door caiway, en dit na vele uren aan telefoontjes richting caiway.
Vandaag opnieuw een storing aangemeld, krijg te horen dat zij er nog mee bezig zijn...
Ik wacht af..... maar ik vind het allemaal een beetje zonden, omdat ik hiervoor alleen maar goede ervaring had met hun.
Ook een beetje jammer dat er hier geen internet geleverd kan worden door een andere provider.
Re: Caiway
Vandaag mijn mobiele telefoon rekening ontvangen.
Het blijkt dus dat je NIET het lokale tarief betaald met je mobiel zoals wel aangegeven op de website van caiway. maar lokaal tarief + mobiele kosten.
Dit word ook nergens vermeld in het bandje.
Lekker hoge rekening dus, zonder enige vermelding...
Ook word het internet probleem nog steeds op ons zelf afgeschoven, en spreekt zelfs de helpdesk elkaar tegen...
word vervolgd
Het blijkt dus dat je NIET het lokale tarief betaald met je mobiel zoals wel aangegeven op de website van caiway. maar lokaal tarief + mobiele kosten.
Dit word ook nergens vermeld in het bandje.
Lekker hoge rekening dus, zonder enige vermelding...
Ook word het internet probleem nog steeds op ons zelf afgeschoven, en spreekt zelfs de helpdesk elkaar tegen...
word vervolgd
Re: Caiway
Is dat niet logisch dan?Entrophy schreef:Vandaag mijn mobiele telefoon rekening ontvangen.
Het blijkt dus dat je NIET het lokale tarief betaald met je mobiel zoals wel aangegeven op de website van caiway. maar lokaal tarief + mobiele kosten.
Dit word ook nergens vermeld in het bandje.