LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Caiway

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
hoera
Berichten: 7
Lid geworden op: 04 mar 2009 16:57

Caiway

Ongelezen bericht door hoera »

Zijn er meer mensen die kwaad zijn over de slechte verbindingen en service van Caiway ?
Bij mij valt ongeveer 3 x per dag internet en telefoon uit en als je de servicedesk wilt bellen kan je er wel een uurtje voor uit trekken en krijg je als antwoord trek alle stekkers er maar uit, wacht even en maakt dan opnieuw verbinding !
Ik ben al op zoek naar een nieuwe provider maar wil toch even nagaan of ik de enige ben met klachten.

pbarendse
Berichten: 660
Lid geworden op: 05 jan 2008 00:48

Re: Caiway

Ongelezen bericht door pbarendse »

Heb al jaren internet via CaiWay (al sinds de Demos modems), maar zelden of nooit problemen.

Tally
Berichten: 11
Lid geworden op: 14 jun 2005 19:56

Re: Caiway

Ongelezen bericht door Tally »

Ben al JAREN sinds het begin abonnee bij Caiway en nog nooit problemen gehad, wellicht ligt het gewoon aan de bekabeling of aansluitingen in je eigen huis? En als er hier een storing was, dan lag het aan ons. Gewoon naar de shop gaan, gaat veel sneller.

Entrophy
Berichten: 2
Lid geworden op: 30 nov 2009 09:17

Re: Caiway

Ongelezen bericht door Entrophy »

Ik heb zelf ook nooit problemen gehad met caiway tot ik verhuisde binnen mijn gemeente.
Ik heb nu iedere 1 á 2 weken wel een dag problemen met mijn internet.

Als de problemen beginnen word het internet eerst heel erg traag.
Hierna kan ik bijna geen websites meer openen, alleen google en msn blijven werken.
Helpdesk bellen, duurt uren en zelfs hierna krijg je geen zinnig antwoord te horen.
Uiteindelijk met/zonder splitter geprobeerd, met/zonder router geprobeerd.
Ik heb zelfs splinternieuwe bekabeling gekocht, maar niets helpt.
Ook bij de helpdesk van caiway blijven zij bij mij gewoon aangeven dat het aan mijn eigen spullen ligt.
Hoe kan dit zo zijn, als het op een andere lokatie jarenlang zonder problemen heeft gewerkt, en ook met nieuwe spullen het nog niet doet?
Hiernaast komt het maar 1 op de 7-14dagen voor. Het lijkt alleen dat er opnieuw weer niets aan word gedaan door caiway, en dit na vele uren aan telefoontjes richting caiway.

Vandaag opnieuw een storing aangemeld, krijg te horen dat zij er nog mee bezig zijn...
Ik wacht af..... maar ik vind het allemaal een beetje zonden, omdat ik hiervoor alleen maar goede ervaring had met hun.

Ook een beetje jammer dat er hier geen internet geleverd kan worden door een andere provider.

Entrophy
Berichten: 2
Lid geworden op: 30 nov 2009 09:17

Re: Caiway

Ongelezen bericht door Entrophy »

Vandaag mijn mobiele telefoon rekening ontvangen.
Het blijkt dus dat je NIET het lokale tarief betaald met je mobiel zoals wel aangegeven op de website van caiway. maar lokaal tarief + mobiele kosten.
Dit word ook nergens vermeld in het bandje.

Lekker hoge rekening dus, zonder enige vermelding...

Ook word het internet probleem nog steeds op ons zelf afgeschoven, en spreekt zelfs de helpdesk elkaar tegen...

word vervolgd

Skep
Berichten: 45
Lid geworden op: 19 okt 2009 21:46

Re: Caiway

Ongelezen bericht door Skep »

Entrophy schreef:Vandaag mijn mobiele telefoon rekening ontvangen.
Het blijkt dus dat je NIET het lokale tarief betaald met je mobiel zoals wel aangegeven op de website van caiway. maar lokaal tarief + mobiele kosten.
Dit word ook nergens vermeld in het bandje.
Is dat niet logisch dan?

Gesloten