Wie heeft het ook gemerkt dat je tussen 18.00 en 20.00 uur niet kan internetten via de kabel om dat de snelheid totaal wegvalt. en je dus geen verbinding meer krijgt.
Wie is er tevens ontevreden over de snelheid die word gehaald ze garanderen dan vel geen minimum maar een gemiddelde van 4 of 5kbps is wel heel erg weinig.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] casema broadband basic
Re: casema broadband basic
Eigenlijk heb ik niks anders dan problemen met casema maar die snelheid die jij behaalt is er een waarvan ik alleen maar kan dromen. De gemiddelde snelheid is over het algemeen 1,0 kbs maar over het algemeen zelfs nog veel lager namelijk 0,6 kbs. Ik word iedere keer zoet gehouden met het antwoord dat ik moet bellen met de helpdesk. Alle instellingen zijn goed dus daar ligt het niet aan. Het vervelende is dat je totaal niet kan internetbankieren omdat je verbinding veel te traag is. Kortom alleen maar ergenis aan deze kant. Opzeggen heeft geen zin andere kabelexploitanten zijn er niet. Casema heeft een monopolie positie. Andere mogelijkheden zoals telefoonaansluiting zijn zo mogelijk nog erger en ADSL is hier nog niet mogelijk. Heeft iemand voor mij een tip behalve dan het op te geven??????
Re: casema broadband basic
Hierhad ik ook last van toen ik naar de helpdesk belde werd ik deskundig geholpen door een mederwerker en naar een paar instellingen veranderd te hebben op mijn systeem gaat hij als een speer dus ik maar K@#$ op casema terwijl het gewoon een instelling was
gewoon ff bellen
ze hebben nu ook een nieuw proggie die je moet installeren op je pc en ze kunnen dan zien wat er mis met je systeem als je de helpdesk belt(nog niet zelf geprobeert)
kijk hier maar eens
http://www.casema.nl/portal/page?_pagei ... ema=PORTAL
SU6 Martijn
gewoon ff bellen
ze hebben nu ook een nieuw proggie die je moet installeren op je pc en ze kunnen dan zien wat er mis met je systeem als je de helpdesk belt(nog niet zelf geprobeert)
kijk hier maar eens
http://www.casema.nl/portal/page?_pagei ... ema=PORTAL
SU6 Martijn
Re: casema broadband basic
Ouch! En ik dacht dat Chello slecht was...
Probeer zo snel mogelijk je abo te ontbinden. Dit is absoluut wanprestatie, deze snelheden mogen niet als "breedband" verkocht worden en staan in geen verhouding tot de prijs die je ervoor betaalt.
Als het bij Edwin alleen in de 'spits' zo is, is het misschien nog te overzien. Maar Annemiek kan gewoonweg beter een analoog modem (dus de gewone telefoonlijn) gaan gebruiken dat zou absoluut sneller werken.
Opzeggen kan moeilijk zijn als je de minimale contractduur nog niet vol hebt gemaakt, maar moet mogelijk zijn als je zo'n slecht product krijgt. Wellicht kan een organisatie als de consumentenbond je helpen om de juiste manier te vinden.
Heel veel succes
Probeer zo snel mogelijk je abo te ontbinden. Dit is absoluut wanprestatie, deze snelheden mogen niet als "breedband" verkocht worden en staan in geen verhouding tot de prijs die je ervoor betaalt.
Als het bij Edwin alleen in de 'spits' zo is, is het misschien nog te overzien. Maar Annemiek kan gewoonweg beter een analoog modem (dus de gewone telefoonlijn) gaan gebruiken dat zou absoluut sneller werken.
Opzeggen kan moeilijk zijn als je de minimale contractduur nog niet vol hebt gemaakt, maar moet mogelijk zijn als je zo'n slecht product krijgt. Wellicht kan een organisatie als de consumentenbond je helpen om de juiste manier te vinden.
Heel veel succes
Re: casema broadband basic
Gisteravond bij het VARA consumentenprogramma 'Kassa' kwam Casema nieuw op de derde plaats binnen in de top 3 van de slechtste bedrijven.
Eindelijk erkenning!
Eindelijk erkenning!
Re: casema broadband basic
Al sinds het begin hebben we internet via Casema en moet zeggen dat het de laatste tijd (afkloppen!!) heel goed gaat. Snelle verbinding, zelfs met 3 computers op dezelfde verbinding dus toppie!