LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Casema is gek geworden!!!

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.

Wat vindt je van Casema

Prima bedrijf
1
10%
Gaat wel, eigenlijk nooit problemen
4
40%
Slecht bedrijf wat zich zelf eens zou moeten doorlichten
2
20%
Slechte bedrijf wat ik ooi ben tegen gekomen
3
30%
 
Totaal aantal stemmen: 10

Doctor_Bob
Berichten: 3
Lid geworden op: 16 mei 2004 12:45

Casema is gek geworden!!!

Ongelezen bericht door Doctor_Bob »

Heb ik opgezegd ivm verhuizing buiten hun leveringsgebied, wat niet zonder slag of stoot gaat, bij z'n slecht bedrijf "Klant is melkkoe".

Uiteindelijk verloopt mijn abo dan volgens de brief op 1 juni......huuuuuuh, wie heeft mijn emailbox NU al gekilled???????

ZIJN ZE HELEMAAL GEK GEWORDEN DAAR? :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

Gast

Re: Casema is gek geworden!!!

Ongelezen bericht door Gast »

Gek zijn ze niet geworden, dat zijn ze bij Casema/Wanadoo al zeker de afgelopen 5 jaar. :roll:

J.Slim

Re: Casema is gek geworden!!!

Ongelezen bericht door J.Slim »

Het meeste irriteer mij ik nog aan het feit dat als je een tv abo bij hen hebt je gegevens in hun computer staan. Vervolgens bellen ze je dus minimaal 1x per kwartaal met de vraag of je ook kabelinternet van ze wil. Nou niet dus!! De enige manier om van die telefoontjes af te komen was door naar hun dure telefoonnummer te bellen...1 uur!!!!!!! te wachtten totdat je iemand te spreken kreeg..en vervolgens via via intern iemand te spreken krijgt die je telefoonnummer uit hun abonneedatabase kan wissen. Ik vindt het te zot voor woorden dat de marketingmensen dus met de kale klantendatabase werken waarin mijn gegevens staan. Hierdoor is het dus niet mogelijk om je telefoonnummer bij die klojos achter te laten zonder dat je telefonisch wordt lastiggevallen. Volgens mij mag je als consument eisen dat ze je gegevens niet voor commerciele doeleinden kunnen gebruiken alleen werkt dat dus bij deze tent niet. Vandaar dat ik het een klant-onvriendelijk *** bedrijf vindt dat minimaal een gratis telefoonnummer moet activeren waarop klanten kunnen melden dat zij niet telefonisch lastig gevallen willen worden.
Het heeft mij ongeveer Euro 6,00 gekost om dit voor elkaar te krijgen terwijl ik niks van ze wil hebben behalve een tv-signaal dat ik ook te duur vindt.

Boos op Casema

Re: Casema is gek geworden!!!

Ongelezen bericht door Boos op Casema »

Om hun instelling beter weer te geven stel ik voor hun naam om te dopen in 'Kutsema'. :wink:

the hustler

Re: Casema is gek geworden!!!

Ongelezen bericht door the hustler »

Nee, dan moet je verhuizen en 6 maanden dubbele adressen betalen. Als je het dan niet meer goed vindt dant ze automatisch afschrijven wordt er een incassobureau op je afgestuurd. Ik wacht de rechtszaak wel af. De #$%$#

Doctor_Bob
Berichten: 3
Lid geworden op: 16 mei 2004 12:45

Re: Casema is gek geworden!!!

Ongelezen bericht door Doctor_Bob »

Zo toch een maand abo geld uiteindelijk terug gehad van laatste maand. Ze hadden me toch een maand eerder laten stoppen. Moesten denk anders mijn e-mail en account gegevens weer herstellen :P

Gesloten