Geachte Radar ik heb een probleem met de Casema.Wij zijn in juli overgestapt van KPN naar casema.Wij hebben een telefoonabonnement en een los gesprekkentarief.Nu wordt er iedere maand door Casema een bedrag afgeschreven alleen weet ik niet hoe de rekening opgebouwd is,ik vermoed dat het 49.50 tv en internet is 7.50 digi.tv,
en 9.95 abon.telefonie en de rest gesprekskosten.Het is steeds rond de 75 euro, maar zekerheid heb ik niet , ik heb ze al diverse mailtjes gestuurd maar ze reageren niet, bellen is moeilijk,de wachttijd bedraagt steeds al ik kijk 30 minuten, ik heb ze nu een brief gestuurd en gevraagd te reageren binnen 14 dagen dat ik anders mij automatische machtiging intrek.Ik wil gewoon een gespecificeerde telefoonrekening krijgen ,dat deed de KPN ook.Wat vind u hiervan.met vriendelijke groet Hannie van Nielen
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Casema
Re: Casema
Beste Johannie, Casema is druk bezig te reorganiseren ik ben ook alleen maar consument maar bij mij wordt er helemaal niks afgeschreven ik heb internet van ze en sinds kort digi.tv en daar is het mis gegaan de decoder die er bij zat kon je gratis terug krijgen via de bon die er bij zat en die moest je dan terug sturen en tot ontdekking kwam ik er achter na veel mailen en bellen dat die bon kwijt was ik moest maar een kopie opsturen werd er verteld en weer gemaild maar tot op heden geen reactie misschien ook iets voor het programma kassa?
En ik denk dat er meer mensen problemen hebben met casema dus een oproep aan alle mensen reageer massaal
En ik denk dat er meer mensen problemen hebben met casema dus een oproep aan alle mensen reageer massaal
Re: Casema
bij mijn loopt nu alles redelijk maar casema is inderdaad een groot probleem. ik heb gedurende 5 weken regelmatig contact met hun gehad voordat ze eindelijk begrepen hadden dat ze mijn internetverbinding moesten verhuizen van den haag naar zoetermeer. en weet je wat nog het ergste was? uiteindelijk heb ik een jongeman van de technisch helpdesk internet aan de lijn gehad die in een half uur tijd voor elkaar had wat de rest van casema na 5 weken (verschillende e-mails, brieven en telefoontjes) nog niet begrepen had. triest dat het zoveel frustratie moet opleveren. nu hoop ik alleen nog voor elkaar te krijgen dat ze, nu de verbinding verhuisd is en op mijn naam staat (hij stond op naam van mijn vader), het abonnementsgeld van mijn rekening gaan afhouden. het is dat ik graag kabelinternet wil en zij de enige zijn die hier leveren maar anders...........