LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] CCC hosting

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
pgr83

CCC hosting

Ongelezen bericht door pgr83 »

Zijn er mensen die ervaring hebben met de hosting provider CCC hosting. Ik heb een website gehost door deze partij en nooit problemen gehad zolang ik ze niet nodig had. Nu een kleine 3 weken geleden werd CCC hosting gehacked en sindsdien zijn er dus problemen die opgelost moet worden.

Nu zie ik pas met wat voor partij ik te maken heb. Na 3 weken mailtjes, bellen, tickets plaatsen gebeurt er helemaal niks. Geen respons, niks. Ik lees in reviews van de hosting provider vergelijkende ervaringen.

Het lijkt onmogelijk nu mijn hosting provider te bereiken. Wat kan ik nog doen anders dan een nieuwe hosting provider zoeken?

glompie

Re: CCC hosting

Ongelezen bericht door glompie »

Hi,

Ik had er 3 sites staan op server 38 bij CCC toen ie gehacked werd. Binnen een dag hadden ze backups terug gezet en liep alles weer naar behoren. Ik heb ze ook nog gemaild die dag en kreeg antwoord terug binnen een halve dag ofzo.

Misschien kun je eens vertellen wat er niet meer werkt aan je site want het is idd. volgens een bericht op hun site onder de knop "server status" / "storingen" zo dat ze voor de veiligheid bepaalde functionaliteit missen op die server.

Verder vindt ik de communicatie redelijk maar niet goed vooral telefonisch hoef je niet te proberen. Op mail reageren ze wel bijna altijd. Ze zijn technisch wel erg kundig daar maar gewoon met te weinig man om snelle en goede support te kunnen leveren da's jammer.

Wat je nu kunt doen om ze te bereiken weet hier waarschijnlijk niemand. Gebruik je wel het emailadres wat ook in ccchosting.nl/administratie/Klanten/ is aangegeven?

mvgr,
Bart

pgr83

Ongelezen bericht door pgr83 »

Ik maak vaak gebruik van hun eigen ticket systeem om problemen bekend te maken. Na de hack van server 38 zijn mijn databases niet meer bereikbaar onder phpmyadmin en dus heb ik direct hierover tickets geplaatst en later nog bijgaand gemailed. Maar tot op heden geen enkel respons.

glompie

Ongelezen bericht door glompie »

Tja dan kan ik alleen maar zeggen check de user password dbname en host. en kijk of je er een error melding tevoorschijn kunt halen waar je misschien iets mee kunt. Of proberen de db te vervangen door een oudere via direct admin. Of misschien is phpsafemode terug aangezet. Moeilijk te zeggen zo maar wel lullig dat er niemand thuis is daar bij CCC.

Gesloten