wie weet of er een soort commisie bestaat die controle doet over chatboxen
En war je met je klachten naar toe kan?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] chatboxen
Re: chatboxen
Je kunt een afspraak maken bij een goede psychiater. Waarom betalen voor iets wat je gratis kunt krijgen...
-
Hoezo word je niet eerlijk behandeld? Word je gepest? En waarom verwacht je op een chatsite eerlijk behandeld te worden, een chatsite is om te chatten en niet om op wat voor manier dan ook behandeld te worden
aardig dit antwoord dank je
deze site bestaat uit zetten van photodhopfotos waar je voor betaald ook is daar een trustlevel die je kan activeren met je gsm waar als je misbruikt maakt je gmdnummer geblokeerd word op die site.
ik heb het niet over de gewone chatrooms.
maar mijn vraag was of er iets is die toezicht houd op betaalde sites op internet vind dit geen rare vraag en nog bedankt voor het advies geestelijke hulp te zoeken zal er eens over nadenken
deze site bestaat uit zetten van photodhopfotos waar je voor betaald ook is daar een trustlevel die je kan activeren met je gsm waar als je misbruikt maakt je gmdnummer geblokeerd word op die site.
ik heb het niet over de gewone chatrooms.
maar mijn vraag was of er iets is die toezicht houd op betaalde sites op internet vind dit geen rare vraag en nog bedankt voor het advies geestelijke hulp te zoeken zal er eens over nadenken
-
euhm... ik host dat soort dingen.. nou jah ongeveer dan.. denk ik.. euhmm
als het verhaal me nu IETS.. duidelijker is dan weet ik het ook
als het verhaal me nu IETS.. duidelijker is dan weet ik het ook
betalen voor chatrooms?? mijn god wat tragisch.
sorry.......(NOT)
sorry.......(NOT)