Ik heb dus wat games besteld toen ik nog geen saldo op mijn clickandbuy account had staan,later kwam ik er pas achter hoe geld van je rekening op je clickandbuyaccount te storten naar verschillende mailtjes aan hun zogenaamde klantenservice.Hier amper reactie op gehad en kreeg nooit mn mailtjes goed beantwoord.Ook werd het geld van de spellen niet door clickandbuy van mijn rekening afgeschreven,ik hun dus gemailt dat er nog geen geld van mijn rekening was afgeschreven.
Ik had namelijk al zon flauw vermoeden dat er iets niet in de haak was en ik heb hun toen ook gezegt dat ik bang was als de betaling niet afgeschreven werd mijn steam account dan geblokt zou worden.Ook naar steam zelf mails gestuurd dat ik graag de betaling zou willen doen maar dat ik niet wist of het goed zat omdat er maar geen betaling van mijn rekening werd afgeschreven.Echter bij zowel steam als clickandbuy werd ik slecht geholpen en kreeg ik mailtjes in de vorm van hoe ik een overzicht van mijn betalingen kreeg,waar ik dus helemaal niet om vroeg.Ik had me tevens ook aangemeld bij een datingsite (kriebello) die rekende 40 euro voor een account wat ik toen niet nadekend betaald heb.Echter zag ik enige tijd later op mijn click and buy account nogmaals een afschrijving staan van kriebello,ik heb toen dus per direct ook het abonnement stopgezet.Echter ben ik toch uit veiligheidsredenen naar de bank gegaan en heb ik het rekeningnummer laten blokkeren.
Bij de bank uitgelegt hoe de situatie in elkaar zat en dat ik graag hetrekeningnummer van kriebello zou willen laten blokkeren zodat ze geen automatische afschrijvingen van mijn bank zouden kunnen doen.De bank vertelde mij dat ze maar een rekingnummer hadden van clickandbuy wat ze konden blokkeren.Dit heb ik toen gedaan echter heb ik er niet bij stilgestaan dat het hier om clickanbuy ging want ik dacht om kriebelllo.Later bleek dit dus een domme keuze te zijn geweest.Want toen ik vorige week wou inloggen op mijn steam account bleek die opeens geblokkeerd te zijn .Ik dus onmiddelijk mijn email en clickandbuy account checken,blijkt dat ze mijn rekening van clickandbuy ook geblokkerd hebben en notabene 75 euro aan administratie kosten in rekening hebben gebracht!!Ik dus direct mailen wat dit moest voorstellen,krijg ik een berichtje terug van dat er meerdere malen tevergeefs geld van mijn rekening was proberen af te schrijven maar dat dit niet lukte,en dat er daarom administratiekosten in rekening waren gebracht van 75 euro!
Ik had hun ook al eerder gemaild dat ik het niet vertrouwde met kriebello omdat dit ook een oplichtersbende van jawelste is,hier werd echter niet op gereageerd dus daarom heb ik hun ook gemaild dat ik het rekeningnummer heb laten blokkeren.Hier hebben ze zich dus nix van aangetrokken en ze hebben gewoon het geld van mijn rekening proberen af te schrijven en hiervoor 75 euro aan administratiekosten in rekening gebracht.Ik zit nu al ondertusse een dikke week mails te sturen hoe dit op te lossen en heb hun ook verteld dat ik geen 75 euro aan administratiekosten ga betalen voor iets wat niet mijn fout is.Gisteren hebben ze er geprobeerd weer geld af te schrijven van mijn rekening en hebben ze opnieuw weer 25 euro aan administratiekosten in rekening gebracht!!Terwijl ik ze duidelijk heb gezegt dat dit niet mogelijk was op dit moment!
Ik zit dus nu met een bedrag van 156 euro wat ik moet betalen waarvan 100 euro aan administratiekosten en mn steam account met 79 spellen dr op is ook nog is geblokt!Dit heeft mij over de 100 euro gekost.
![Mad :x](./../images/smilies/icon_mad.gif)
Mijn advies dan ga OOK NOOIT MET DEZE BENDE IN ZEE WAN HET ZIJN GEWOON OPLICHTERS.Als iemand nog advies voor me heeft is dit altijd welkom omdat ik echt geen idee heb hoe hiervan af te komen en mijn account terug te krijgen.En omdat ik ook geen incasso burau achter mn reet aan wil hebben,zoals ik van veel mensen hier gelezen heb.
DUS ALS IEMAND TIPS VOOR ME HEEFT ZOU IK DIT HEEL ERG OP PRIJS STELLEN WANT IK KRIJG ZO NOOIT MN ACCOUNT TERUG.
![Evil or Very Mad :evil:](./../images/smilies/icon_evil.gif)
Sorry voor de ietswat onduidelijke tekst maar ik moest ff mn hele verhaal kwijt anders is ht moeilijk te begrijpen.