Hallo,
Mijn Clickandbuy account is verwijderd omdat er niet betaald is (lees; geen geld afgeschreven maar het stond er wel op). Nu kan ik dus helemaal geen apps meer updated oid, omdat dit allemaal gekoppeld is aan C&B. Maargoed, ik wil het wel betalen, maar ik kan niet vinden hoeveel en wat, want mijn account blijkt te zijn verwijderd. Wanneer ik wil inloggen staat er;
Your ClickandBuy account is closed.
You can still check your transaction under “Transactions”
Maar vervolgens kom ik niet mijn account binnen, omdat ik niet daadwerkelijk kan inloggen.... en ik kan dus ook geen contactformulier invullen, omdat dat alleen kan als je ingelogd bent..
Iemand hier ervaring mee?
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] ClickandBuy account terminated
Re: ClickandBuy account terminated
Op hun site zeggen ze dat afgesloten ook afgesloten blijft, en dat heropenen van een account niet kan. En dat je een dispuut voor kan leggen aan de Engelse ombudsman.BartB123 schreef:Hallo,
Mijn Clickandbuy account is verwijderd omdat er niet betaald is (lees; geen geld afgeschreven maar het stond er wel op). Nu kan ik dus helemaal geen apps meer updated oid, omdat dit allemaal gekoppeld is aan C&B. Maargoed, ik wil het wel betalen, maar ik kan niet vinden hoeveel en wat, want mijn account blijkt te zijn verwijderd. Wanneer ik wil inloggen staat er;
Your ClickandBuy account is closed.
You can still check your transaction under “Transactions”
Maar vervolgens kom ik niet mijn account binnen, omdat ik niet daadwerkelijk kan inloggen.... en ik kan dus ook geen contactformulier invullen, omdat dat alleen kan als je ingelogd bent..
Iemand hier ervaring mee?