LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] clubs.nl

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
annelies schoneveld

clubs.nl

Ongelezen bericht door annelies schoneveld »

Beste Radar
Na een gratis proef abonnement op clubs.nl is mijn abonnement zo maar omgezet in een betalend abonnement. Hoe kan ik hier weer van af komen. Zelf al vanalles geprobeert. Wat moet ik doen!
Met vriendelijke groet Annelies Schoneveld.

Bull

Re: clubs.nl

Ongelezen bericht door Bull »

Dit is een onderdeel van hetnet.nl

Je moet met hetnet contact opnemen en zeggen dat je je abonnement wilt opzeggen. Je krijgt dan een schriftelijke bevestiging van hen thuisgestuurd.
Volgens mij is er wel een opzegtermijn van minimaal 1 maand of vanaf de periode dat je betaald tot max 12 maanden.

Resume: 1 juli 2004 lid....dan betaal je tot 30 juni 2005

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

veel suc6. Toen ik er van wilde bleef ik een halfjaar langer lid, terwijl ik op tijd had opgezegd.
------------------------------------
OPROEP!!! ALLE MENSEN DIE OVERWEGEN OM DAARVAN NOG LID TE WORDEN, NIET DOEN!!!

Lemmingskiller

Ongelezen bericht door Lemmingskiller »

ben nu nog gewoon lid op clubs.nl
zal er zeker niet voor gaan betalen krijg nu al veel mails van hun die regelrecht de prullebak ingaan

Hennes

Ongelezen bericht door Hennes »

Volgens mij kan een abonnement niet automatisch omgezet worden naar betaald. Ik heb er destijds een heel formulier voor moeten invullen, hoe moeten ze anders achter je bank- en adresgegevens komen. Lijkt me sterk dat dat zomaar gaat.

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

We hebben wel de kleine lettertjes en klakkeloos op ja gedrukt ???

Het staat vast ergens op dat aanmeld formulier dat na een 1/2 jaar proef het overgaat in betaald. En ja dat mag.

Bettine

Ongelezen bericht door Bettine »

Ik ben ook lid bij clubs.nl maar hoe kan je zien dat je moet betalen? Dat heb ik zowieso nooit toegezegd, en ook nooit een rekening nummer doorgeven ofzo. Kan het zijn dat ik er even goed voor moet betalen?

Gesloten