LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Command & Conquer 3:Kane's Wrath online / internet van Z

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
SHARKFORCE
Berichten: 15
Lid geworden op: 10 feb 2008 15:36

Command & Conquer 3:Kane's Wrath online / internet van Z

Ongelezen bericht door SHARKFORCE »

Ik ben een echte fan van Command & Conquer,en dan is online spelen met vrienden natuurlijk het leukste wat er is.Helaas hebben we nogal wat verbindingsproblemen.Het inloggen op de Gamespy server is vaak geen probleem,maar verbinding kunnen krijgen met andere spelers wel....en dat is nog zacht uitgedrukt! :evil: En we hebben geen idee waar het aan ligt.Het punt is:het krijgen van een verbinding is nogal willekeurig.De ene dag ben je binnen 5 minuten aan het spelen,en de volgende dag kun je wachten dat je een ons weegt!Eén keer hebben we gewacht tot we een verbinding kregen,na 4 uur proberen hebben we het opgegeven.De EA helpdesk....die helpt niet echt.Je krijgt iedere keer dezelfde mailtjes terug met dezelfde 'oplossingen' die de vorige 80 keer ook al niet werkten! :evil: Op een gegeven moment krijg je helemaal geen antwoord meer.Ik heb internet van Ziggo,dus je neemt contact op met de klantenservice......en die geven helemaal geen antwoord!En dat is toch erg vervelend,aangezien al mijn vrienden waar ik dit spel mee speel,internet hebben van Ziggo!Ik kan zonder problemen C&C3:KW spelen met iemand uit de V.S,maar een spel starten met iemand die 10km verderop woont is vaak niet te doen! :shock: Ik schrijf dit bericht uit pure frustratie,ik weet het gewoon niet meer!Mensen,ik sta open voor suggesties.Hulp bij deze ellende is zeer welkom!

Ziggo Webteam Jelle
Berichten: 117
Lid geworden op: 13 jul 2009 14:25

Re: Command & Conquer 3:Kane's Wrath online / internet van Z

Ongelezen bericht door Ziggo Webteam Jelle »

Beste sharkforce,

om dit spel online te kunnen spelen heb je een verbinding nodig welke 512 Kbps of sneller is, en dit is natuurlijk afhankelijk van het aantal spelers.

Het is natuurlijk wel zo dat je verbinding net zo snel is als de zwakste schakel, dus de verbinding zal nooit sneller zijn dan de laagste snelheid in het netwerk van jouw computer naar de computer van de andere speler.

Nu is mijn vraag, wat voor verbinding heeft de persoon waarmee je wilt spelen, want wanneer deze persoon alleen een telefoon basis abonnement heeft de verbinding heel langzaam is of helemaal niet werkt. ook kan het zijn dat de persoon waartegen je speelt een firewall ingeschakeld heeft, om maar iets te noemen.

Nu is het wel zo dat ziggo alleen een signaal leverancier is en geen ondersteuning geeft aan datgene wat over ons netwerk verstuurd wordt.

SHARKFORCE
Berichten: 15
Lid geworden op: 10 feb 2008 15:36

Re: Command & Conquer 3:Kane's Wrath online / internet van Z

Ongelezen bericht door SHARKFORCE »

Wel,beste Jelle,ikzelf en de meeste van mijn vrienden heb het Z1 pakket van Ziggo.De rest van de clan heeft het Z2 pakket.Wij hebben dus allemaal internet van Ziggo.De verbindingsproblemen die wij hebben zijn onderling,binnen de clan,en met andere spelers die ook internet van Ziggo hebben.Wij beweren niet dat de schuld bij Ziggo ligt,maar het is hoogst opmerkelijk dat de mensen die problemen hebben,internet van Ziggo hebben.Toeval?
Ik begrijp dat jullie eerst vragen of er aan de kant van de gebruiker iets fout is gegaan,maar geloof me....het antwoord is nee.Met dat soort vragen zijn we al doodgegooid door de EA helpdesk!Was het maar zoiets simpels als een firewall die is ingeschakeld!Het probleem ligt echt bij iets waar wij geen controle over hebben,en dan blijven er al gauw maar een paar dingen over,o.a:het netwerk van Ziggo en de servers van GameSpy.

Gesloten