LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Compuserve
Compuserve
Hallo,
zijn hier mensen die ervaring hebben met internet via compuserve?
ik heb de zoekfunctie al ingezet, maar dit zijn vaak oude berichten of gaan over telefonie via compuserve in combinatie met adsl.
Het gaat mij dus enkel en alleen om de ADSL verbinding.
zijn hier mensen die ervaring hebben met internet via compuserve?
ik heb de zoekfunctie al ingezet, maar dit zijn vaak oude berichten of gaan over telefonie via compuserve in combinatie met adsl.
Het gaat mij dus enkel en alleen om de ADSL verbinding.
Re: Compuserve
compuserve maakt van het tiscali netwerk gebruik daar is dus helemaal niets mis mee,net als 12move en tiscali zelf
Hey Chani,
ik gebruik al jaren Compuserve. eerst via de inbelverbinding en nu al ongeveer 1,5 jaar via adsl (5 mb). Werkt prima bij mij, nog nooit meegemaakt ik opeens geen verbinding had of zo. Voor mij een aanrader dus.
ik gebruik al jaren Compuserve. eerst via de inbelverbinding en nu al ongeveer 1,5 jaar via adsl (5 mb). Werkt prima bij mij, nog nooit meegemaakt ik opeens geen verbinding had of zo. Voor mij een aanrader dus.
-
Chani, heb je vragen of klachten? Wend je dan tot de telefonische helpdesk van CS. De Helpdesk is op de volgende tijden bereikbaar:
Maandag t/m vrijdag van 09.00 tot 21.00 uur
Zaterdag en zondag van 09.00 tot 17.00 uur.
Het telefoonnummer van de Helpdesk luidt:
voor Nederland 0900 - 202 54 25 (€ 0,25 per minuut)
voor België 02 - 713 13 69.
Je kunt ook een e-mail sturen naar de Ledenservice via ledenservice@cs.com.
-
Die jongens van CompuServe zijn heel erg goed. Ik heb zelf een 16Mbit van ze en het draait zo snel en goed. Dit heb ik gecombineerd met Telefonie Totaal en betaal er een luttel bedrag voor van 49,95 en dan is ook vast-->vast gratis bellen. Nou die 4000 minuten die ik daarvoor krijg bel ik niet op!!
Verder zit CopmpuServe net als Tiscali Internet op Tiscali Holding ADSL Netwerk. Dus ook goed. Geen wachttijden Helpdesk en Technische afdeling. Je word zeer vakkundig geholpen en ze doe hebben lage prijzen.
IK GA HIER NOOIT MEER WEG!!
Kijk eens op hun website: www.compuserve.nl/adsl
Je hoeft niet zo zeer te bellen; elk mailtje word binnen 2 uur beantwoord. Dan heb je het antwoord die je moet hebben. Zeer aan te raden. Goeie Soep.
Groet,
Uranus.
Verder zit CopmpuServe net als Tiscali Internet op Tiscali Holding ADSL Netwerk. Dus ook goed. Geen wachttijden Helpdesk en Technische afdeling. Je word zeer vakkundig geholpen en ze doe hebben lage prijzen.
IK GA HIER NOOIT MEER WEG!!
Kijk eens op hun website: www.compuserve.nl/adsl
Je hoeft niet zo zeer te bellen; elk mailtje word binnen 2 uur beantwoord. Dan heb je het antwoord die je moet hebben. Zeer aan te raden. Goeie Soep.
Groet,
Uranus.
-
Oww ze hebben ook iets leuks. Ze hebben ouderlijk toezicht. Wil jij op p.o.r.n.o. sites en dan kan je er niet op. Heeft je vrouw het ouderlijk toezicht ingeschakeld op haar wachtwoord die jij niet weet.
Hahahahahah!!
Die is wel leuk.
Echt Amerikaans, maar goed, CompuServe is van dezelfde eigenaar als CNN News. Maar het moederbedrijf is AOL =America On Line.
Groet,
Uranus.
Hahahahahah!!
Die is wel leuk.
Echt Amerikaans, maar goed, CompuServe is van dezelfde eigenaar als CNN News. Maar het moederbedrijf is AOL =America On Line.
Groet,
Uranus.
Uranus, Hou eens op met die reclameboodschappen voor Compuserve!!!
Sorry hoor even tussendoor: is dit DE Don Esteban?? Ik heb ook ooit nog eens bij CS gezeten, onder de naam Danielle als staff.Don Esteban
Geplaatst op 30 Nov 2006 16:30 door Don Esteban
--------------------------------------------------------------------------------
Chani, heb je vragen of klachten? Wend je dan tot de telefonische helpdesk van CS. De Helpdesk is op de volgende tijden bereikbaar:
hallo,
ik ben nieuw op de forum normaal schrijf ik niets maar lees ik alleen.
maar hier wilde ik toch even mijn zegje op doen,
ik ben ook lid geworden van compuserve, nou als ik het geweten had dan had ik het nooit gedaan wat een ellende zeg.
ik heb internet en telefoon aangevraagt bij hun.
23 oktober zou mijn lijn in werking zijn van het internet,
haha
overdag de eerste 2 dagen ging het redelijk goed maar sávonds viel heel het internet weg en de laatste tijd ook og eens overdag we hebben er voor gebelt kregen een nieuwe modem gestuurd nou het internet draaide weer een dag goed,
mailtjes erover gestuurd maar niks hoor geen reaktie erop terug.
de betaling van de rekenig afhalen konden ze al wel maar ik heb nog steeds geen fatsoenlijk internet over de telefoon nog niet te praten.
sillybear
ik ben nieuw op de forum normaal schrijf ik niets maar lees ik alleen.
maar hier wilde ik toch even mijn zegje op doen,
ik ben ook lid geworden van compuserve, nou als ik het geweten had dan had ik het nooit gedaan wat een ellende zeg.
ik heb internet en telefoon aangevraagt bij hun.
23 oktober zou mijn lijn in werking zijn van het internet,
haha

mailtjes erover gestuurd maar niks hoor geen reaktie erop terug.
de betaling van de rekenig afhalen konden ze al wel maar ik heb nog steeds geen fatsoenlijk internet over de telefoon nog niet te praten.
sillybear
Je moet bij Compuserve wel alles foutloos en goed lezen want bij een foute instelling krijg je al problemen.
Zelf tevreden en diverse slecht werkende opgelost!
Zorg voor goede kabels, want dit is erg gevoelig.
Ik vervang de standaard 4x 0,5 mm door 2x 0,6 mm belkabel, dus vol koper en niet de gevlochten!
Nadeel, mijn tang gaat door dit 40% dikkere draad eerder kapot bij monteren RJ 11 stekkers... maar ik heb dit er graag voor over.
Vaak is Reset modem voldoende en een update downloaden kan bij oudere maar als je nieuwe klant bent is dit overbodig.
De gratis modem werkt minder goed dan de €20 extra kostende draadloze met 4 pc aansluitingen.
Verder is het forum er ook nog en op maandag avond zijn ze online en vind je betere service...
Ik kreeg op 3 mails naar klantenservice altijd binnen 24 uur antwoord, en ook nog duidelijke en goede antwoorden.
Wel natuurlijk voor duidelijke vraag zorgen.
Een tevreden klant.
Zelf tevreden en diverse slecht werkende opgelost!
Zorg voor goede kabels, want dit is erg gevoelig.
Ik vervang de standaard 4x 0,5 mm door 2x 0,6 mm belkabel, dus vol koper en niet de gevlochten!
Nadeel, mijn tang gaat door dit 40% dikkere draad eerder kapot bij monteren RJ 11 stekkers... maar ik heb dit er graag voor over.
Vaak is Reset modem voldoende en een update downloaden kan bij oudere maar als je nieuwe klant bent is dit overbodig.
De gratis modem werkt minder goed dan de €20 extra kostende draadloze met 4 pc aansluitingen.
Verder is het forum er ook nog en op maandag avond zijn ze online en vind je betere service...
Ik kreeg op 3 mails naar klantenservice altijd binnen 24 uur antwoord, en ook nog duidelijke en goede antwoorden.
Wel natuurlijk voor duidelijke vraag zorgen.
Een tevreden klant.