LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Compuserve

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
Chani
Berichten: 39
Lid geworden op: 05 jan 2006 18:26

Compuserve

Ongelezen bericht door Chani »

Hallo,
zijn hier mensen die ervaring hebben met internet via compuserve?
ik heb de zoekfunctie al ingezet, maar dit zijn vaak oude berichten of gaan over telefonie via compuserve in combinatie met adsl.
Het gaat mij dus enkel en alleen om de ADSL verbinding.

skippy
Berichten: 180
Lid geworden op: 04 sep 2005 21:14

Re: Compuserve

Ongelezen bericht door skippy »

compuserve maakt van het tiscali netwerk gebruik daar is dus helemaal niets mis mee,net als 12move en tiscali zelf

cura
Berichten: 21
Lid geworden op: 07 feb 2006 10:14

Re: Compuserve

Ongelezen bericht door cura »

Hey Chani,

ik gebruik al jaren Compuserve. eerst via de inbelverbinding en nu al ongeveer 1,5 jaar via adsl (5 mb). Werkt prima bij mij, nog nooit meegemaakt ik opeens geen verbinding had of zo. Voor mij een aanrader dus.

Don Esteban
Berichten: 2
Lid geworden op: 30 nov 2006 15:38

Re: Compuserve

Ongelezen bericht door Don Esteban »

Chani, heb je vragen of klachten? Wend je dan tot de telefonische helpdesk van CS. De Helpdesk is op de volgende tijden bereikbaar:

Maandag t/m vrijdag van 09.00 tot 21.00 uur
Zaterdag en zondag van 09.00 tot 17.00 uur.
Het telefoonnummer van de Helpdesk luidt:

voor Nederland 0900 - 202 54 25 (€ 0,25 per minuut)
voor België 02 - 713 13 69.
Je kunt ook een e-mail sturen naar de Ledenservice via ledenservice@cs.com.

Uranus1963
Berichten: 140
Lid geworden op: 27 nov 2006 11:32

Re: Compuserve

Ongelezen bericht door Uranus1963 »

Die jongens van CompuServe zijn heel erg goed. Ik heb zelf een 16Mbit van ze en het draait zo snel en goed. Dit heb ik gecombineerd met Telefonie Totaal en betaal er een luttel bedrag voor van 49,95 en dan is ook vast-->vast gratis bellen. Nou die 4000 minuten die ik daarvoor krijg bel ik niet op!!

Verder zit CopmpuServe net als Tiscali Internet op Tiscali Holding ADSL Netwerk. Dus ook goed. Geen wachttijden Helpdesk en Technische afdeling. Je word zeer vakkundig geholpen en ze doe hebben lage prijzen.

IK GA HIER NOOIT MEER WEG!!

Kijk eens op hun website: www.compuserve.nl/adsl

Je hoeft niet zo zeer te bellen; elk mailtje word binnen 2 uur beantwoord. Dan heb je het antwoord die je moet hebben. Zeer aan te raden. Goeie Soep.

Groet,

Uranus.

Uranus1963
Berichten: 140
Lid geworden op: 27 nov 2006 11:32

Re: Compuserve

Ongelezen bericht door Uranus1963 »

Oww ze hebben ook iets leuks. Ze hebben ouderlijk toezicht. Wil jij op p.o.r.n.o. sites en dan kan je er niet op. Heeft je vrouw het ouderlijk toezicht ingeschakeld op haar wachtwoord die jij niet weet.

Hahahahahah!!

Die is wel leuk.

Echt Amerikaans, maar goed, CompuServe is van dezelfde eigenaar als CNN News. Maar het moederbedrijf is AOL =America On Line.

Groet,

Uranus.

stekel
Berichten: 298
Lid geworden op: 20 jun 2005 08:16

Re: Compuserve

Ongelezen bericht door stekel »

Uranus, Hou eens op met die reclameboodschappen voor Compuserve!!!

Bailey
Berichten: 1646
Lid geworden op: 07 jun 2005 14:42

Re: Compuserve

Ongelezen bericht door Bailey »

Don Esteban


Geplaatst op 30 Nov 2006 16:30 door Don Esteban


--------------------------------------------------------------------------------

Chani, heb je vragen of klachten? Wend je dan tot de telefonische helpdesk van CS. De Helpdesk is op de volgende tijden bereikbaar:

Maandag t/m vrijdag van 09.00 tot 21.00 uur
Zaterdag en zondag van 09.00 tot 17.00 uur.
Het telefoonnummer van de Helpdesk luidt:

voor Nederland 0900 - 202 54 25 (€ 0,25 per minuut)
voor België 02 - 713 13 69.
Je kunt ook een e-mail sturen naar de Ledenservice via ledenservice@cs.com.
Sorry hoor even tussendoor: is dit DE Don Esteban?? Ik heb ook ooit nog eens bij CS gezeten, onder de naam Danielle als staff.

sillybear
Berichten: 1
Lid geworden op: 05 nov 2008 18:13

Re: Compuserve

Ongelezen bericht door sillybear »

hallo,
ik ben nieuw op de forum normaal schrijf ik niets maar lees ik alleen.
maar hier wilde ik toch even mijn zegje op doen,
ik ben ook lid geworden van compuserve, nou als ik het geweten had dan had ik het nooit gedaan wat een ellende zeg.
ik heb internet en telefoon aangevraagt bij hun.
23 oktober zou mijn lijn in werking zijn van het internet,
haha :cry: overdag de eerste 2 dagen ging het redelijk goed maar sávonds viel heel het internet weg en de laatste tijd ook og eens overdag we hebben er voor gebelt kregen een nieuwe modem gestuurd nou het internet draaide weer een dag goed,
mailtjes erover gestuurd maar niks hoor geen reaktie erop terug.
de betaling van de rekenig afhalen konden ze al wel maar ik heb nog steeds geen fatsoenlijk internet over de telefoon nog niet te praten.
sillybear

D1RK
Berichten: 2863
Lid geworden op: 10 mar 2007 07:51

Re: Compuserve

Ongelezen bericht door D1RK »

Je moet bij Compuserve wel alles foutloos en goed lezen want bij een foute instelling krijg je al problemen.

Zelf tevreden en diverse slecht werkende opgelost!
Zorg voor goede kabels, want dit is erg gevoelig.
Ik vervang de standaard 4x 0,5 mm door 2x 0,6 mm belkabel, dus vol koper en niet de gevlochten!
Nadeel, mijn tang gaat door dit 40% dikkere draad eerder kapot bij monteren RJ 11 stekkers... maar ik heb dit er graag voor over.

Vaak is Reset modem voldoende en een update downloaden kan bij oudere maar als je nieuwe klant bent is dit overbodig.

De gratis modem werkt minder goed dan de €20 extra kostende draadloze met 4 pc aansluitingen.
Verder is het forum er ook nog en op maandag avond zijn ze online en vind je betere service...

Ik kreeg op 3 mails naar klantenservice altijd binnen 24 uur antwoord, en ook nog duidelijke en goede antwoorden.
Wel natuurlijk voor duidelijke vraag zorgen.

Een tevreden klant.

Gesloten