Hallo ik ben nieuw op dit forum.
Ik heb een probleem bij paypal.
Namelijk ik kan niet meer in mijn paypal inlog gegevens vanwege privé omstandigheden.
Laatst wilde ik checken of ik nog kon inloggen via een andere manier maar ik kreeg de melding “ Enkele gegevens zijn niet correct. Probeer het opnieuw.”
Dat zou kunnen betekenen dat het account inactief is.(4 jaar niet actief)
Dus ik wou bellen met paypal dus ik heb nummer ingetoetst en kreeg gelijk een robot met dat het nummer niet in gebruik is.
Ochtend geprobeerd, ‘s midags niks dus mijn vraag is. Hoe kan ik paypal laten weten wat mijn probleem is?
Contact met paypal onmogelijk
Re: Contact met paypal onmogelijk
Welk nummer heb je gebruikt? Het nummer dat in de link van BL2 staat?Mvd93 schreef: ↑09 nov 2024 17:20Hallo ik ben nieuw op dit forum.
Ik heb een probleem bij paypal.
Namelijk ik kan niet meer in mijn paypal inlog gegevens vanwege privé omstandigheden.
Laatst wilde ik checken of ik nog kon inloggen via een andere manier maar ik kreeg de melding “ Enkele gegevens zijn niet correct. Probeer het opnieuw.”
Dat zou kunnen betekenen dat het account inactief is.(4 jaar niet actief)
Dus ik wou bellen met paypal dus ik heb nummer ingetoetst en kreeg gelijk een robot met dat het nummer niet in gebruik is.
Ochtend geprobeerd, ‘s midags niks dus mijn vraag is. Hoe kan ik paypal laten weten wat mijn probleem is?
Als je op zijn minst hetzelfde mailadres hebt voor je account dan helpen ze je wel. Anders heb je blijkbaar een groot probleem om je identiteit vast te stellen.
-
Simpele oplossing is natuurlijk om gewoon een nieuw account te maken.
Met een nieuwe account kun je natuurlijk weer gebruik maken van Paypal, maar als je op de oude account nog geld hebt staan, kun je daar nog steeds niet bij.