LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] coolwebsearch/ isearch/ file sharing
coolwebsearch/ isearch/ file sharing
Sinds een aantal weken hebben wij last van een zeer hardnekkige vorm van spy-ware. Deze heeft zich diep genesteld in onze computer en we krijgen het er niet meer uit. We hebben van alles geprobeerd maar het komt steeds terug. Tot aan systeemherstel opstarten in veilige modus anti spy-ware progamma s ect. ect. Je word uiteraard doorverwezen richting erotische sites. Als je naaar de startpagina gaat zijn alle woorden waar maar een beetje het woord "sex" invoorkomt dik weergegeven en verwijzen je naar een adult site. Wij weten niet hoe deze bij ons erin zijn gekomen en willen deze graag verwijderen. Wij vragen dan ook of mensen dit herkennen ( zie onderwerp) en of iemand weet hoe je deze er wel uitkrijgt. Bij voorbaat dank Richard
Re: coolwebsearch/ isearch/ file sharing
Dit is heel simpel, download het volgende programma op
http://www.hitmanpro.nl/
Installeren...en vervolgens doet hij alles uitzichzelf...al het spyware is nu van je pc af...s6 ermee
http://www.hitmanpro.nl/
Installeren...en vervolgens doet hij alles uitzichzelf...al het spyware is nu van je pc af...s6 ermee
deze heb ik al maar ook die krijgt ze er niet uit ik heb van alles geprobeerd. groeten Richard
ga hier eens kijken:
http://www.tucows.com/preview/364199.html
hier kan je een proefversie downloaden van adware-away
het is maar 5 dagen geldig maar is wel erg goed in het verwijderen van hardnekkige coolwebsearch pagina's
http://www.tucows.com/preview/364199.html
hier kan je een proefversie downloaden van adware-away
het is maar 5 dagen geldig maar is wel erg goed in het verwijderen van hardnekkige coolwebsearch pagina's
Ik heb ook een bepaalde vorm van spyware.
Ik kan scans uit voeren tot ik erbij neerval, en dan wordt alles gewoon weer hersteld. Maar nog geen dag later wordt mijn homepage alweer veranderd in asdfhajkgjsdh (-en dan nogwat) site naam heet mysearch.com.
Ik krijg er werkelijk het rambam van.
Ik kan scans uit voeren tot ik erbij neerval, en dan wordt alles gewoon weer hersteld. Maar nog geen dag later wordt mijn homepage alweer veranderd in asdfhajkgjsdh (-en dan nogwat) site naam heet mysearch.com.
Ik krijg er werkelijk het rambam van.
download programma boven je bericht, werkt perfect
en dat ie maar 5 dagen het doet maakt niet uit, als je pc op dat moment maar schoon is
en dat ie maar 5 dagen het doet maakt niet uit, als je pc op dat moment maar schoon is
vraagje:
Hebben jullie toevallig MSN+ pas geleden gedownload??????
Hebben jullie toevallig MSN+ pas geleden gedownload??????
Als de reeds genoemde anti-spyware niet werkt, zou je kunnen overwegen Mozilla Firefox te downloaden en installeren, zodat je dat kunt gebruiken om te surfen tot het probleem is opgelost. Die browser is grotendeels immuun voor veel spyware, en oneindig beter dan IE.
als jij zo doorgaat met promoten komen er vanzelf de virussen, spyware en andere zooi voor
de schrijvers kiezen nu gewoon voor IE omdat ze dan gelijk een groot bereik hebben
de ellende is alleen dat veel mensen internet opgaan met een onbeveiligde computer
de schrijvers kiezen nu gewoon voor IE omdat ze dan gelijk een groot bereik hebben
de ellende is alleen dat veel mensen internet opgaan met een onbeveiligde computer
Had iss MSN + gedownload, maar die gaf alleen maar problemen. (Vastlopen MSN etc)
Dus nu heb ik 7.0 BETA.
Dus nu heb ik 7.0 BETA.
Hee hoffie!
Wat een onzin! Mozilla Firefox is het beste sinds de uitvinding van de computer, en heeft NIKS te maken met spyware. Stabiele, veilige open source browser die niet onderdoet voor IE. Ook dat grote bereik is gezwets, want Firefox toont bijna elke pagina goed en steeds meer webdesigners houden rekening met deze browser.
Serieus, over niet al te lang zijn de gebruikers van IE de losers geworden, let maar op. Er is GEEN ENKELE reden te bedenken om IE te gebruiken behalve voor Windows Upadates. Waarom ik het mensen aanraad? Juist omdat het hun leven op het web met 300% zal veraangenamen, en veel van de hier aangekaarte probelemen gewoon VOORKOMT.
Dat jij nu een Microsoft-fanboy bent, daar kan ik verder ook niks aan doen. Sorry, maar je weet echt niet waar je het over hebt.
Wat een onzin! Mozilla Firefox is het beste sinds de uitvinding van de computer, en heeft NIKS te maken met spyware. Stabiele, veilige open source browser die niet onderdoet voor IE. Ook dat grote bereik is gezwets, want Firefox toont bijna elke pagina goed en steeds meer webdesigners houden rekening met deze browser.
Serieus, over niet al te lang zijn de gebruikers van IE de losers geworden, let maar op. Er is GEEN ENKELE reden te bedenken om IE te gebruiken behalve voor Windows Upadates. Waarom ik het mensen aanraad? Juist omdat het hun leven op het web met 300% zal veraangenamen, en veel van de hier aangekaarte probelemen gewoon VOORKOMT.
Dat jij nu een Microsoft-fanboy bent, daar kan ik verder ook niks aan doen. Sorry, maar je weet echt niet waar je het over hebt.
Heb je MSN+ weer verwijderd?????Had iss MSN + gedownload, maar die gaf alleen maar problemen. (Vastlopen MSN etc)
Dus nu heb ik 7.0 BETA.
Via configuratie / software?????
ik ben helemaal geen fan van Microsoft, maar ik zeg alleen dat zolang bijna iedereen IE op zijn pc heeft staan, virussen en spyware zullen worden geschreven voor IE.
Op het moment dat de grootste groep is overgestapt op Firefox, of 1 van de anderen, zal daar heel snel de rotzooi ook voor gaan verschijnen.
Nu is het gewoon nog niet de moeite om daar voor aan de gang te gaan......
Op het moment dat de grootste groep is overgestapt op Firefox, of 1 van de anderen, zal daar heel snel de rotzooi ook voor gaan verschijnen.
Nu is het gewoon nog niet de moeite om daar voor aan de gang te gaan......
Ik moest gister ook de nieuwere MSN ( 6.2 ) er op zetten, maar heb nergens last van.
dat plobeem heb ik ook gehad.bij mijn was dit (scarch the web) ik heb uitvoeren gedaan. kiezen voor de website, nu kan je hem demonteren staat onder aan de site. bij mijn is hij niet terug gekomen. proberen kan altijd.(ik was wel mijn favorieten kwijt) rosita[/u]
Gaat niet om MSN, maar om MSN+, als je die download incl. reclame, krijg je dus een hijacker voor je startpagina, en een beetje meer zooi gratis erbij
ooooow dom! Heb idd de + versie nog niet via configuratie scherm eruit geknikkerd!!!
Ik word helemaal ziek van die spyware!
Ik word helemaal ziek van die spyware!
probeer maar eens grote kans dat je probleem dan is opgelost
Richard:
CoolWebSearch is één van de hardnekkigste spyware, en wordt door veel scans niet opgepikt/verwijderd.
Gelukkig bestaat er een tool om het te verwijderen:
CWShredder
http://www.intermute.com/products/cwshredder.html
Hier een pagina met veel info over Coolwebsearch:
http://www.spywareinfo.com/~merijn/cwschronicles.html
CoolWebSearch is één van de hardnekkigste spyware, en wordt door veel scans niet opgepikt/verwijderd.
Gelukkig bestaat er een tool om het te verwijderen:
CWShredder
http://www.intermute.com/products/cwshredder.html
Hier een pagina met veel info over Coolwebsearch:
http://www.spywareinfo.com/~merijn/cwschronicles.html
CWSchredder is een onderdeel van Hitman Pro, dis als het daar ook niet mee lukte.....
Maar heeft het verwijderen van MSN+ geholpen??????
Maar heeft het verwijderen van MSN+ geholpen??????