LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Datingsite DATE MET OMA is FAKE

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
1962beterzonder
Berichten: 1
Lid geworden op: 10 mar 2011 15:38

Datingsite DATE MET OMA is FAKE

Ongelezen bericht door 1962beterzonder »

Mag ik iedereen er op attent op maken dat
de Site "www.datemetoma.nl"helemaal FAKE is.
De profielen bestaan alleen maar uit fotootjes, ergens vandaan getoverd, en de Dames in kwestie reageren allemaal eender en proberen zoveel mogelijk te laten mailen want zijn de inkomsten van deze oplichters.
Meer info? Mail maar!
Maar koop geen credits want het is weg gegooid geld.
Zit nu in USA en kan verder niet onderzoeken maar ga er nog wel mee verder.

berend67
Berichten: 86
Lid geworden op: 04 sep 2008 14:59

Re: Datingsite DATE MET OMA is FAKE

Ongelezen bericht door berend67 »

Wat wil je er verder met doen? Heb je er geld ingestoken of zo? Zolang er nog mensen intrappen in dit soort flauwekul, lacht de oplichter in zijn vuistje.

Fiesiekus
Berichten: 2342
Lid geworden op: 27 okt 2008 13:07

Re: Datingsite DATE MET OMA is FAKE

Ongelezen bericht door Fiesiekus »

Pas ook op met het sturen van SMS-jes; kost je geld en waarschijnlijk geen reactie.

Chanmaster
Berichten: 2893
Lid geworden op: 25 jan 2006 08:05
Locatie: Almelo

Re: Datingsite DATE MET OMA is FAKE

Ongelezen bericht door Chanmaster »

We hebben ook deze site in ons boekje staan dus verdiend de aandacht.

MisterF
Berichten: 2
Lid geworden op: 11 mar 2011 15:22

Re: Datingsite DATE MET OMA is FAKE

Ongelezen bericht door MisterF »

Ik zie bij deze site en bij de meesten hetzelfde in de voorwaarden staan.
Dat is een tip voor iedereen om naar te kijken, bij deze site staat namelijk in de voorwaarden: "...waarbij vermeld dat onze service zowel natuurlijke als fictieve, gemodereerde profielen bevat die bijdragen aan het entertainment-doeleinde van deze website, waarbij fysiek contact niet in alle gevallen mogelijk kan zijn."

Ik ben er zelf ook weleens in getrapt, maar het probleem is (en dat werd mij ook door mijn advocaat uitgelegd) dat zolang iets dergelijks in de voorwaarden staat er niets aan te doen is, omdat je als je je inschrijft daarmee akkoord gaat.

Dus een advies voor iedereen: Als je je bij zoiets inschrijft, eerst kijken of er woorden als fictief, gemodereerd of entertainment in voorkomen, en of er iets bij staat over fysiek contact.
Als dat er niet staat dan is het OF een echte website, OF ze zijn illegaal bezig.

Grunninger
Berichten: 5
Lid geworden op: 02 mar 2011 12:01

Re: Datingsite DATE MET OMA is FAKE

Ongelezen bericht door Grunninger »

Bijna al die site's waar je een gratis account aan kan maken, en daarna eerst een transactie moet voltooien zijn fake.
Reken er maar op dat het men veel geld opleverd, sneu geld als je zoiets nie door hebt.
Wie wil nou geen oma :roll: :lol:

CaptainSlow
Berichten: 462
Lid geworden op: 01 mei 2010 12:59

Re: Datingsite DATE MET OMA is FAKE

Ongelezen bericht door CaptainSlow »

Fiesiekus schreef:Pas ook op met het sturen van SMS-jes; kost je geld en waarschijnlijk geen reactie.
Met een beetje pech abonneer je je ook nog op een dure sms-dienst :D

sjoegel
Berichten: 3081
Lid geworden op: 09 okt 2007 19:19

Re: Datingsite DATE MET OMA is FAKE

Ongelezen bericht door sjoegel »

Waarom ga je niet gewoon eens naar een bejaardenhuis ? Daar zitten in de gezamelijke ruimte genoeg besjes die trek hebben in een kopje koffie :wink:

vraagbuk

Re: Datingsite DATE MET OMA is FAKE

Ongelezen bericht door vraagbuk »

de site vlindertjes is ook fake

Gesloten