LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] datingsite meetic int onterecht geld

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
hilly007
Berichten: 1
Lid geworden op: 17 jul 2007 19:46

datingsite meetic int onterecht geld

Ongelezen bericht door hilly007 »

Een tijdje als niet lid gesurft op meetic, en dacht ach wat wordt voor 1 maand lid, deed dit doormiddel van een eenmalige incasso.
Maar meetic inde niet 1 x maar 3x het bedrag van 29.95, dit is van de zotte mailen heeft geen zin en het bedrag stoneren is ook niet mogelijk.
hopelijk kan radar hier iets tegen doen.

-KJ-
Berichten: 7
Lid geworden op: 01 apr 2007 12:10

Re: datingsite meetic int onterecht geld

Ongelezen bericht door -KJ- »

Letterlijk 1 klik op de startpagina van Meetic (onderaan, middenin:

Gebruiksvoorwaarden:
Na afloop van de termijn waarvoor de Pas is aangeschaft, zal de Pas, dat via creditcard is betaalt, steeds voor een maand worden verlengd, tenzij het Lid het abonnement bij Meetic voor het verstrijken van de vervaldatum van de Pas opzegt ( tot 48 uur voor het verloop). In geval van maandelijkse verlenging van de Pas zal betaald worden op dezelfde wijze als waarop het Lid aanvankelijk de Pas betaalde, op basis van het tarief waarvoor het Lid zich aanvankelijk bij Meetic heeft geregistreerd.

Als je dus niet opzegt, wordt er telkens met een maand verlengd. Goed lezen voor het aangaan van een overeenkomst kan een hoop geld en problemen voorkomen!

zee14
Berichten: 3
Lid geworden op: 17 jul 2007 09:05

Re: datingsite meetic int onterecht geld

Ongelezen bericht door zee14 »

Mij is hetzelfde overkomen en werd voor drie maanden lid van Lexa. Ik mailde gelijk de klantenservice en omdat ik nog geen gebruik had gemaakt van de site, kreeg ik het geld gewoon netjes teruggestort.

Gesloten