DE dekking van tele 2 is ronduit W A A R D E L O O S
Zowel binneshuis dan wel buitenhuis in Friesland is nadda noppes niks.
Door te bellen met tele 2 kreeg ik de vraag of we in een bosrijke omgeving wonen. Oosterwolde Friesland, daar woon ik. En ja in Appelscha staan wel wat boompjes ( 5 kilometer verder) maar das te ver weg om er last van te hebben.
Onlangs zijn we een wekend naar Limburg geweest en heb ik mijn mobiel meegenomen om te sjekken hoe de dekking was door Drente/Overijssel/Gelderland/Limburg....is
Wat denk je.
Nog steeds niks hooguit eens een matige drie streepjes van de vijf vol wat aangeeft wat het bereik is.
Dus praat me niet vanh TELE 2 Het is W A A R D E L O O S
Een abonnement van niks en bereik van niks.
Eén voordeel....als je niet belt kost het ook (bijna) niks s en neem je je belminuten gewoon mee naar de volgende maand, waarna je ze ook niet opkrijgt....
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Dekking tele 2
Re: Dekking tele 2
Als je echt overal een matige tot slechte dekking hebt is er wat met je telefoon aan de hand. Anders zou je toch regelmatig volle dekking moeten hebben. Geen enkel netwerk heeft 100% dekking, dus ook het Telfort netwerk niet (waar Tele2 gebruik van maakt), maar ze halen wel allemaal zeer hoge percentages. Helemaal qua buitendekking maakt het landelijk gezien weinig meer uit welk netwerk je kiest.