Eind oktober 2003 heb ik een internet aansluiting aangevraagd bij Demon, te weten "Demon DSL Express" deze aansluiting zou tussen de 4 en 6 weken plaats vinden.
Na 5 weken toch maar even gebeld, ipv. van 4 tot 6 weken zou het nu tussen de 6 en 8 weken duren, omdat BBned de aanvragen niet aan kon.
Zelfs de 8 weken hebben ze niet gehaald, pas half januari 2004 werd de lijn opgeleverd.
Ik heb toen een paar dagen daarna de splitter en modem aangesloten bij mijn moeder, de ADSL werkte toen goed. 's avonds heeft ze nog kunnen internetten.
De volgende dag wilde ze weer het net op maar toen lukte het niet.
Omdat ik niet zo snel tijd had ben ik begin februari bij haar geweest om het op te lossen. Het modem werkte goed en de verbinding computer met modem was ook goed.
Dus toen maar de helpdesk gebeld, na ruim 20 minuten had ik eindelijk iemand aan de lijn, Daar kwamen ze er achter dan BBned een wijziging in de centrale had aangebracht en dat nu het IP-adres niet door werd gestuurd naar Demon en dat daardoor er geen internet verbinding was.
Dit zou binnen 5 dagen zijn opgelost.
Op 18-02-2004 had ze nog geen internet.
Ik ben toen naar mijn moeder gegaan en heb daar weer de de helpdesk gebeld.
Dit keer duurde het maar 38 minuten, voordat ik iemand aan de lijn kreeg.
Nog niet alle problemen van BBned waren opgelost maar ons probleem konden ze vanuit Demon oplossen. Dit is toen ook gelukt.
Ik heb op 05-02-2004 Demon customer-service gemaild over dit geval en daar heb ik tot nog toe geen bericht van terug gehad.
Op 18-02-2004 heb ik weer een mail gestuurd en wacht daar ook nog op antwoord.
Wel heb ik van Demon een brief gehad omdat hun support afdeling een melding had gemaakt van ons probleem.
In deze brief wordt 1 maand abonnementsgeld kwijtgescholden.
AL met al hebben we ruim een maand niet kunnen internetten door een fout van Demon, al zegt Demon dat het door BBned komt en dat zij daar niets aan kunnen doen, maar ik heb een contract met Demon en niet met BBned.
Ik dacht dat Demon zo'n goede provider is maar dat blijkt hier niet uit.
- slechte (geen) communicatie naar de klant over de voortgang van de aansluiting
- slechte berijkbaarheid van hun service center (40 minuten was nog snel volgens een medewerker)
- beantwoorden emails niet
- geven hun fouten niet toe en willen dit niet compenseren
- een internetsite waar weinig informatie opstaat
Ik heb zelf een ADSL aansluiting bij XS4ALL en die hebben dit een stuk beter geregeld, ze zijn alleen wat duurder dan Demon.
Hans G.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Demon aansluit perikelen
Re: Demon aansluit perikelen
Ik zelf heb nu 16 weken wachten er op zitten bij Demon, en ik heb nog steeds niet. Ik heb nu eindelijk wel de mogelijkheid gekregen om op te zeggen, en dat heb ik dan ook gedaan. Ik heb afgelopen nu een lijn bij wanadoo aangevraagd, en die is binnen een week opgeleverd!! Iets betere service dan Demon.
En met de punten die jij hebt opgeschreven over Demon ben ik het 100% eens. Echt een but provider!
En met de punten die jij hebt opgeschreven over Demon ben ik het 100% eens. Echt een but provider!
Op het punt van een slechte bereikbaarheid ben ik het helemaal met je eens. Zaterdagmorgen moest ik 1 1/2 uur{!!!!!!!} wachten voor ik iemand van support aan de lijn kreeg En zojuist 30 minuten moeten wachten op de (geen)kantenservice. iedereen klaagde over UPC, maar Demon heeft er ook een handje van. En nou maar hopen dat mijn verbinding(die al 3 dagen verbroken is) gauw weer wordt hersteld.
ik heb geen slechte ervaring met DEMON,maar als je naar WANADOO gaat zal je er zeker spijt van krijgen dus niet doen.niks anders dan klachten,en wil je iemand hebben 45 euro cent perminuut ben je 10 euro kwijt als je iemand...dus denk er over na...
Even aanhakend op mijn vorig post: Ik heb (nu 1 1/2 week later) nog altijd geen verbinding Demon verwijst naar BBned en die zegt dat bij hun alles in orde is. maar ik blijf internetloos. Slechte support
Samengevat zou je na 6 weken internet krijgen, werd 8 weken door drukte.
Alleen duurde het toen een maandje. Zit nu tussen overstap van 2 BBned-providers (!) al een maand zonder internet. Dat hoort nou eenmaal bij ADSL, dat trage aansluiten.
Demon had ik voorheen naar 101% tevredenheid. Servicedesk had ik normaliter binnen 5 minuten iemand te pakken. En gratis nummer, dat maak je zelden meer mee.
BBned maakt er laatste tijd een zooitje van, en daar is Demon de dupe van. Wanadoo? Oei, had je eens moeten praten met mensen die daar nu op zitten (waarschijnlijk zaten...)
Alleen duurde het toen een maandje. Zit nu tussen overstap van 2 BBned-providers (!) al een maand zonder internet. Dat hoort nou eenmaal bij ADSL, dat trage aansluiten.
Demon had ik voorheen naar 101% tevredenheid. Servicedesk had ik normaliter binnen 5 minuten iemand te pakken. En gratis nummer, dat maak je zelden meer mee.
BBned maakt er laatste tijd een zooitje van, en daar is Demon de dupe van. Wanadoo? Oei, had je eens moeten praten met mensen die daar nu op zitten (waarschijnlijk zaten...)