LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] demon naar xs4all

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
makemehappy
Berichten: 1
Lid geworden op: 16 apr 2007 15:15

demon naar xs4all

Ongelezen bericht door makemehappy »

vandaag brief ontvangen van xs4all, zij nemen demon over. Beide zijn internet providers. Tot mijn stomme verbazing beperkte de brief zich niet louter tot de aankondiging van de overname, maar werd er meteen mede gedeeld dat de maandelijkse kosten met 2 euro en 1 cent omhoog gaan. Wat mij betreft stijlloos; de meeste mensen hebben geen zin om een nieuwe provider te zoeken, dus slikken dit, xs4all slaat daar een slaatje uit onder het mom: wij bieden andere faciliteiten/diensten. Zo kan ik ook een bedrijf overnemen, de vaste klanten betalen een deel van je kosten on top off de vaste inkomsten. Reactie van xs4all: 'Dan gaat u toch lekker naar een andere provider"
Goed advies xs4all, laten we dat tegen al jullie klanten zeggen!

nicodebruin
Berichten: 49
Lid geworden op: 14 dec 2006 17:36

Re: demon naar xs4all

Ongelezen bericht door nicodebruin »

Ik had ook zoiets ook jaren bij Demon gezeten had 1536/768 bij Demon en zou bij XS4all 1600/512 worden..voor zelfde prijs
En aangezien de abonnementen van XS4all zelf nog duurder zijn voor dezelfde verbinding zie ik een snelheidsverhoging ook niet zo snel aankomen... :roll:

Dus ik ben nu overgestapt op Speedlinq, als het goed is heb ik morgen internet van Speedlinq (gaat nog zonder problemen tot nu toe) en dan heb ik verbinding 8064/1024 voor 14,95 eerste jaar en vervolgens 22,95 per maand :P

Waarom zou ik bij XS4all blijven?? de service verbeterd namelijk niet ofzo want was bij Demon ook goed misschien zelfs beter...

[EDIT 19-04-2007 ] Internet is vanochtend zonder problemen opgeleverd van Speedlinq download nu met 800Kb :)
Ik het trouwens Comfort abonnement van Speedlinq via netwerk van KPN

gravedigger
Berichten: 3097
Lid geworden op: 11 jun 2005 20:47

Re: demon naar xs4all

Ongelezen bericht door gravedigger »

Waarom reageer je nu pas makemehappy? dat Demon overgenomen zou worden, was vorig jaar al bekend. Net zoals de downgrade van de snelheid. Beetje mosterd na de maaltijd!

Bezemer
Berichten: 2
Lid geworden op: 13 feb 2007 13:40

Re: demon naar xs4all

Ongelezen bericht door Bezemer »

Gravedigger, uIt de nieuwsbrief van XS4All:

begin citaat:

4. Persoonlijk aanbod aantal ADSL-klanten
Het ADSL-portfolio van Demon is heel divers. De prijs/snelheidsverhouding van een aantal ADSL-diensten, met name de 6, 8 en 12 mbit abonnementen, sluit niet goed aan op de standaard XS4ALL-Only abonnementen. XS4ALL zal deze klanten 1 maand voor de omzetting per brief een persoonlijk passend aanbod doen, dat gebaseerd is op hun huidige abonnement bij Demon. Dit aanbod zal afwijken van het standaard XS4ALL-Only portfolio.

einde citaat

Misschien heeft Makemehappy gewacht op dit aanbod, gravedigger?
Ik wacht nog rustig af en als straks het aanbod mij niet bevalt ben ik weg bij Demon/XS4all.

gravedigger
Berichten: 3097
Lid geworden op: 11 jun 2005 20:47

Re: demon naar xs4all

Ongelezen bericht door gravedigger »

Het komt in de praktijk neer op een snelheidsverlafing voor dezelfde- of hogere prijs. Ik kijk het ook nog even aan, maar mijn zoon is al overgestapt naar Orange. Voor 2 Euro meer heeft ie nou 16 Mbit en 1080 upload i.p.v. 1500/528 :D

Gesloten