| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Diner Jaarkaart oplichtingspraktijken
Diner Jaarkaart oplichtingspraktijken
Diner Jaarkaart in oktober 2011 telefonisch opgezegd ruim voor de tijd einde abonnement. (2 maanden opzegtermijn).
Nieuwe factuur ontvangen, aangegeven dat al was opgezegd vorig jaar, aangegeven wanneer en met wie ik heb gesproken en dat ik de factuur als niet verzonden zal beschouwen.
Diner Jaarkaart houdt vol dat er niet is opgezegd, en wil gewoon de factuur betaald hebben.
Natuurlijk ga ik niet betalen voor een dienst die ik niet heb afgenomen.
Naar mijn mening zijn dit oplichtingspraktijken, en tevens zouden ze zich moeten schamen om de klantvriendelijkheid.
Met dit bedrijf raadt ik iedereen af zaken te doen!!!
Nieuwe factuur ontvangen, aangegeven dat al was opgezegd vorig jaar, aangegeven wanneer en met wie ik heb gesproken en dat ik de factuur als niet verzonden zal beschouwen.
Diner Jaarkaart houdt vol dat er niet is opgezegd, en wil gewoon de factuur betaald hebben.
Natuurlijk ga ik niet betalen voor een dienst die ik niet heb afgenomen.
Naar mijn mening zijn dit oplichtingspraktijken, en tevens zouden ze zich moeten schamen om de klantvriendelijkheid.
Met dit bedrijf raadt ik iedereen af zaken te doen!!!
Re: Diner Jaarkaart oplichtingspraktijken
In de voorwaarden staat dat u schriftelijk (of via de mail) moet opzeggen:
Doordat u telefonisch heeft opgezegd kunt u dit ook niet bewijzen, tenzij u een schriftelijke bevestiging hiervan heeft gekregen.Opzegging dient schriftelijk of elektronisch via [email protected] te geschieden uiterlijk 2 (twee) maanden voor het einde van de looptijd van de geldige Diner Jaarkaart.
U heeft inmiddels aangifte gedaan?SirFrank schreef:...Naar mijn mening zijn dit oplichtingspraktijken, ....
"Dat denk ik wel! Dat bedrijf moet aan de schandpaal, en dat ik me niet aan de voorwaarden heb gehouden....soit....
Bloeden zullen ze..."
Bloeden zullen ze..."
Inmiddels gaat er nu morgen een brief uit de deur waarbij ik ze in gebreke stel, en hebben ze 5 dagen de tijd om de klacht op adequate wijze op te lossen.
ws maakt het niets uit, het gaat ook maar om 40 euro, maar voor mij is het een principekwestie. Er is mij aan de telefoon verteld dat er gewoon via de telefoon kon worden opgezegd.
ws maakt het niets uit, het gaat ook maar om 40 euro, maar voor mij is het een principekwestie. Er is mij aan de telefoon verteld dat er gewoon via de telefoon kon worden opgezegd.
Dan dien je dan te bewijzen en dat kun je niet. Als men verwijst naar de AV dan heb je vwb de opzegging niet aan de voorwaarden voldaan en zul je gewoon moeten betalen.
Je kunt er wel een principekwestie van maken maar dit ga je geheid verliezen.
En een ingebrekestelling is hierop niet van toepassing..
Kom, wees een flinke vent en neem je verlies, dit win je nevernooit.
Je kunt er wel een principekwestie van maken maar dit ga je geheid verliezen.
En een ingebrekestelling is hierop niet van toepassing..
Kom, wees een flinke vent en neem je verlies, dit win je nevernooit.
Klassiek geval!SirFrank schreef:Er is mij aan de telefoon verteld dat er gewoon via de telefoon kon worden opgezegd.
Sirfrank, hoe je ook jankt, jij trekt aan het kortste eind omdat jij niet hebt opgezegd volgens de voorwaarden.
Dus betalen, en gelijk opzeggen voor de volgende periode weer begint. En dit keer op de juiste wijze.
Dus betalen, en gelijk opzeggen voor de volgende periode weer begint. En dit keer op de juiste wijze.