Dit werd meteen bevestigd (standaard mailtje) en de lead time was: 14 dgn.
![Laughing :lol:](./../images/smilies/icon_lol.gif)
15 feb 2005 Helaas technische levering vertraagd, maar ik kon mijn aanvraag NIET meer afzeggen.
![Confused :?](./../images/smilies/icon_confused.gif)
vanaf 15 feb geen updates meer gekregen.... dus Wanadoo maar gaan mailen..... [email protected]: er antwoord altijd wel iemand! (let op, dit zijn geen techneuten, maar wel gevoelig voor subjects als: ESCALATION TIER 1 CLIENT etc....)
21/24 feb 2005 Dagelijks gemaild met enkele contacten binnen de finance en sales afdeling.... De leadtime was 5 weken...
![Sad :(](./../images/smilies/icon_sad.gif)
24 feb 2005 Update status bestelling online: AFGEWEZEN!!!!!!!!!!!!!!!! Dus na 6 weken wachten komt Wanadoo er nu achter dat de provider (BBNET) mij geen ADSL kan leveren!!!!!!
![Mad :x](./../images/smilies/icon_mad.gif)
24 feb 2005 Helpdesk: 67 minuten wachttijd Wanadoo helpdesk (arme jongens en meiden die daar werken
![Rolling Eyes :roll:](./../images/smilies/icon_rolleyes.gif)
Dit is nu 1 uur en 35 minuten geleden.....
Ik heb een tweede optie, en dat is UPC kabel internet. Maar omdat ik net een KPN telefoon lijn heb aangevraagd (1 jaar contract) voor mijn ADSL, moet ik nu toch een andere provider gaan zoeken. Versatel????
Verdorie.... ik word er crimineel van ... diep triest..