LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Dit kan toch niet?? Wanadoo....

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
Celyne

Dit kan toch niet?? Wanadoo....

Ongelezen bericht door Celyne »

17 jan 2005 Wanadoo ADSL + Telefonie aangevraagd.
Dit werd meteen bevestigd (standaard mailtje) en de lead time was: 14 dgn. :lol:

15 feb 2005 Helaas technische levering vertraagd, maar ik kon mijn aanvraag NIET meer afzeggen. :?

vanaf 15 feb geen updates meer gekregen.... dus Wanadoo maar gaan mailen..... [email protected]: er antwoord altijd wel iemand! (let op, dit zijn geen techneuten, maar wel gevoelig voor subjects als: ESCALATION TIER 1 CLIENT etc....)

21/24 feb 2005 Dagelijks gemaild met enkele contacten binnen de finance en sales afdeling.... De leadtime was 5 weken... :(

24 feb 2005 Update status bestelling online: AFGEWEZEN!!!!!!!!!!!!!!!! Dus na 6 weken wachten komt Wanadoo er nu achter dat de provider (BBNET) mij geen ADSL kan leveren!!!!!! :x

24 feb 2005 Helpdesk: 67 minuten wachttijd Wanadoo helpdesk (arme jongens en meiden die daar werken :roll: , ik heb zelf ook bij een helpdesk gewerkt...) ze begrepen er niets van.... Mevrouw... U wordt over 15 minuten teruggebelt, wij nemen even contact op met onze leverancier....
Dit is nu 1 uur en 35 minuten geleden.....

Ik heb een tweede optie, en dat is UPC kabel internet. Maar omdat ik net een KPN telefoon lijn heb aangevraagd (1 jaar contract) voor mijn ADSL, moet ik nu toch een andere provider gaan zoeken. Versatel????

Verdorie.... ik word er crimineel van ... diep triest..

Celyne

Re: Dit kan toch niet?? Wanadoo....

Ongelezen bericht door Celyne »

Ik heb net Versatel ADSL Family aangevraagd.
Oplevering 7 april!
Niet erg snel, maar tenminste wel een datum! 8)

Celyne

Re: Dit kan toch niet?? Wanadoo....

Ongelezen bericht door Celyne »

Ik heb net Versatel ADSL Family aangevraagd.
Oplevering 7 april!
Niet erg snel, maar tenminste wel een datum! 8)

Celyne

Re: Dit kan toch niet?? Wanadoo....

Ongelezen bericht door Celyne »

Ik heb net Versatel ADSL Family aangevraagd.
Oplevering 7 april!
Niet erg snel, maar tenminste wel een datum! 8)

Celyne

Re: Dit kan toch niet?? Wanadoo....

Ongelezen bericht door Celyne »

Ik heb net Versatel ADSL Family aangevraagd.
Oplevering 7 april!
Niet erg snel, maar tenminste wel een datum! 8)

Edjuh

Re: Dit kan toch niet?? Wanadoo....

Ongelezen bericht door Edjuh »

Ja, als je dat 4x doet zal het wel eens lukken! :lol:

Celyne

Re: Dit kan toch niet?? Wanadoo....

Ongelezen bericht door Celyne »

Tsja.... xs4all verbinding op mijn werk laat ook te wensen over.... :lol:

rem

Re: Dit kan toch niet?? Wanadoo....

Ongelezen bericht door rem »

Mensen!! Een aanvraag van een adsl aansluiting kan ongeveer 5 tot 6 weken duren. Het is toch logisch want er moeten allemaal aanvragen gedaan worden. En dit hangt echt niet van de provider alleen af. Wees blij dat ze je nog bericht geven dat het niet door kan gaan. je kan overal wel een probleem van maken. Schiet op zeg, waar ben je dan mee bezig.

xs4alllover

Re: Dit kan toch niet?? Wanadoo....

Ongelezen bericht door xs4alllover »

Tsja.... xs4all verbinding op mijn werk laat ook te wensen over....
Problemen met xs4all.. :shock: ..? Onmogelijk !

Gast

Re: Dit kan toch niet?? Wanadoo....

Ongelezen bericht door Gast »

5 tot 6 weken, dat is al weer een tijdje terug, 5 tot 10 werkdagen :D

-RuSHiN-

Re: Dit kan toch niet?? Wanadoo....

Ongelezen bericht door -RuSHiN- »

!!!! Er zijn nooit problemen met XS4ALL !!!! - ik ben al 5 jaar klant en nada problemen never, nooit.

XS4ALL is de oplossing...voor die 5 Euro vershil en geen kopzorgen! Ik weet wat mijn keuze zal zijn... ---> Wanadoo / UPC : Legal Robbery !! What a rip-off! Dat bedrijven nog met een geheve hoofd rond proberen te lopen en iedereen maar besodemieterd voor wat $$ ...het lijkt de V.S. wel (oops), daar gaat Europahahahahaha.

Mensen, een beetje verstand en weerstand tegen dit soort bedrijven en wij zijn diegene die ervan profiteren. De keuze blijft altijd de onze!

roeldejong
Berichten: 20
Lid geworden op: 02 mar 2005 12:18

Re: Dit kan toch niet?? Wanadoo....

Ongelezen bericht door roeldejong »

Hoi,

Heb zelfde probleem.......

Heeft het jou ook zoveel gekost om wat gedaan te krijgen bij wanadoo?


Roel

Jupke
Berichten: 2
Lid geworden op: 04 mar 2005 10:06

Re: Dit kan toch niet?? Wanadoo....

Ongelezen bericht door Jupke »

Nou als het over Wanadoo gaat kan ik ook wel een boekje opendoen ,Wat ik allemaal heb meegemaakt met de “helpdesk” van wanaboo .Ik zelf heb ook wanadoo met het oude modem
Com21 niks mis hoor (het modem) Maar nou ga ik bij mijn schoonbroertje zijn Motorola modem “even aansluiten”Dat dacht ik althans. Laat ik nou voor wat instellingen de “helpdesk” nodig hebben, nou dan kom je er slecht vanaf want ze zijn nooit of slecht bereikbaar ik weet echt niet meer hoelang ik de muziek van de wachtstand van de helpdesk voorbij heb horen komen dan krijg ik uiteindelijk iemand aan de telefoon na ongeveer 1½ uur te hebben gewacht krijg ik te horen dat hij het echt niet weet en dat we de andere dag om 19:00 worden terug gebeld door iemand die er wel verstand van heeft nou we hebben tot 19:30 gewacht en toen zijn we maar weer gaan bellen naar de “helpdesk” tot 20:50 gewacht en jawel ik heb iemand aan de telefoon maar ja de helpdesk is maar tot 21:00 uur bereikbaar dus ik vraag of hij aan de lijn blijft ook na 21:00 en wat gebeurt, tuut tuut tuut tuut tuut hij was denk ik de tijd vergeten ik had het probleem uitgelegd en hij dacht waarschijnlijk daar ben ik niet voor 21:00 uur mee klaar dus helaas. De frustratie was erg groot zoals je kunt begrijpen. Ik heb de andere dag nog maar eens gebeld en mijn ongenoegen geuit maar ja ik had geen naam genoteerd (had waarschijnlijk ook niks uitgemaakt. Overigens heeft deze man er een storingsmelding van gemaakt en moest er een monteur komen om iets in de wijkcentrale veranderen, Dit geintje heeft alles bij elkaar zeker 2 weken geduurd. Nou ben ik verhuisd ik had al internet via Wanadoo dus ik geef door dat ik ga verhuizen en of ik mijn gegevens kan overnemen, Nou dat kan maar vervolgens mag ik wel weer de aansluitkosten betalen terwijl ik toch al 2 jaar een abonnement bij Wanadoo .Tot overmaat van ramp zetten ze ook de snelheid van de newsserver terug, Het is jammer dat ik niet kan kiezen tussen verschillende kabel internet providers. Wanadoo zou nooit meer mijn keuze zijn.


Conclusie: Wanadoo helpdesk één grote aanfluiting
Service van jan lik mijn vestje
:evil:

Gesloten