LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] DoemaardieIpod

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
Walla
Berichten: 3
Lid geworden op: 24 jan 2006 19:51

DoemaardieIpod

Ongelezen bericht door Walla »

Hallo
Ik wil mee gaan doen aan de actie van Doemaardieipod.
Met deze link kon ik mensen zich ook laten aanmelden. http://www.doemaardieipod.nl/index.php?r=14869
Is dit betrouwbaar....? Ervaring iemand?

??
Berichten: 768
Lid geworden op: 22 jun 2005 12:18

Re: DoemaardieIpod

Ongelezen bericht door ?? »

Goh, ben jij er ook al ingetrapt? (de link bevat een referrer. Iedereen doe er op klikt doet de persoon in kwestie een plezier. tenminste, dat is wat hij / zij nu nog denkt).

Walla
Berichten: 3
Lid geworden op: 24 jan 2006 19:51

Re: DoemaardieIpod

Ongelezen bericht door Walla »

Maar het werkt niet?

Iemand die het me met zekerheid zegt? :)

RemyB
Berichten: 14
Lid geworden op: 14 dec 2005 18:43

Re: DoemaardieIpod

Ongelezen bericht door RemyB »

Deze post valt in de categorie refferal-spam.

"De website is gebaseerd op een Amerikaans marketingconcept wat nu al 5 jaar een grote rage is in de Verenigde Staten. Het concept werkt als volgt: Klanten kopen via de site bij één van de adverteerders."
bron: mediafact.nl

Walla
Berichten: 3
Lid geworden op: 24 jan 2006 19:51

Re: DoemaardieIpod

Ongelezen bericht door Walla »

Maar nu heb ik nog niet antwoord.. Is het betrouwbaar? :lol:

jurrien
Berichten: 285
Lid geworden op: 16 jul 2004 21:25

Re: DoemaardieIpod

Ongelezen bericht door jurrien »

In ieder geval , Je zal een hoop tijd moeten hebben voor je de ipod in handen zal krijgen. Iets van enige jaren !! Het is geen oplichting maar als je een klein beetje gezond verstand hebt doe je het echt niet.
Jurrien

Wouter_Oud
Berichten: 151
Lid geworden op: 14 nov 2005 15:19

Re: DoemaardieIpod

Ongelezen bericht door Wouter_Oud »

Wel betrouwbaar. Ik weet alleen niet of je vriendschappen er op vooruit gaan met die refferal-mails...

domin8r
Berichten: 63
Lid geworden op: 10 sep 2003 14:21

Re: DoemaardieIpod

Ongelezen bericht door domin8r »

Het geld moet ergens vandaag komen.. dus of iedereen die jij hierin sleept wordt platgespamt, of het is gewoon onzin :)

Jonjo
Berichten: 1485
Lid geworden op: 14 aug 2005 09:18

Re: DoemaardieIpod

Ongelezen bericht door Jonjo »

Walla, eerst goed nadenken indien je dit kunt. Dan struin de de sites van Radar en Kassa af en je komt tot de conclusie dat je een DOMBO bent om deze vraag weer te stellen.

maybe
Berichten: 439
Lid geworden op: 26 nov 2004 14:43

Re: DoemaardieIpod

Ongelezen bericht door maybe »

er staat ergens op dit forum ook al een topic hierover en daarin hebben mensen gepost dat ze wel daadwerkelijk die ipod hebben gehad. kost je een hoop tijd en je vrienden worden platgestookt met mail, maar goed dan heb jij wel een ipod :lol:

Zelf doe ik niet mee met dit soort dingen. Vertrouw het uiteindelijk toch niet (misschien niet terecht, maar ja...better safe then sorry)

Inonomas
Berichten: 12
Lid geworden op: 09 jan 2006 19:56

Re: DoemaardieIpod

Ongelezen bericht door Inonomas »

Ik heb mijn 9 referrals gehaald!
Ik heb 2 mailtjes ontvangen van Doemaardieipod waarin zij verklaren dat ik de benodigde referrals heb behaald! En dat ze na gegevens-verificatie mijn iPod bij Apple gaan bestellen.

Nu dus maar afwachten en kijken wat er gaat gebeuren.

Kijk op mijn site onder 'Nieuwslog' voor info!

Groeten,

Inonomas

Chima
Berichten: 215
Lid geworden op: 08 jun 2005 11:11

Re: DoemaardieIpod

Ongelezen bericht door Chima »

Het kost ten eerste jezelf geld om van een aanbieding gebruik te maken en ten tweede kost het alle referrals ook geld om dat ook zij van een aanbieding gebruik moeten maken. En dat allemaal om jou een ipod te bezorgen......zo maak je vrienden....... :cry:

jurrien
Berichten: 285
Lid geworden op: 16 jul 2004 21:25

Re: DoemaardieIpod

Ongelezen bericht door jurrien »

Ik las in de voorwaarden [ DoeMaarDie.nl behoudt zich het recht iedere voltooide aanbieding te weigeren ONGEACHT de reden.] Zomaar 1 van de vele voorwaarden waar ik in ieder geval nooit accoord mee zou gaan. Eigenlijk staat er dus, als zij geen trek hebben jou de ipod te geven, Heb je geen poot om op te staan. :shock:

Doe mij maar geen ipod
Jurrien.

snookerfreak
Berichten: 8
Lid geworden op: 16 jan 2006 01:24

Re: DoemaardieIpod

Ongelezen bericht door snookerfreak »

@jurrien : lees jij dan ook gelijk de volgende regel...
De 2 bovenstaande voorwaarden zijn alleen van toepassing mits op gegronde reden. Welk zijn aangegeven in deze algemene voorwaarden en/of elders op deze site.

Je denkt toch niet dat ze zomaar dingen kunnen flikken nu ze zo groot en bekend aan het worden zijn. dan hebben ze zo tig rechtzaken aan hun broek. dacht het niet he.

maar euhh, leuk dat je dit niet afkraakt als piramidespel of mlm, want daar kan je nogal wat van... :wink:

snookerfreak
Berichten: 8
Lid geworden op: 16 jan 2006 01:24

Re: DoemaardieIpod

Ongelezen bericht door snookerfreak »

@chima : een ipod krijgen voor de fractie van de prijs van 1 in de winkel vind ik wel de moeite waard. en je vrienden die mee doen, doen dat natuurlijk niet voor jou maar voor zichzelf he... anders doen ze het niet eens. zo simpel is het.

Frankkk
Berichten: 416
Lid geworden op: 28 dec 2005 09:12

Re: DoemaardieIpod

Ongelezen bericht door Frankkk »

Het is gewoon weer een piramide-spel, waar het topje van de piramide wel iets krijgt en de rest gewoon helemaal niets...
Laatst gewijzigd door Frankkk op 01 feb 2006 20:01, 1 keer totaal gewijzigd.

snookerfreak
Berichten: 8
Lid geworden op: 16 jan 2006 01:24

Re: DoemaardieIpod

Ongelezen bericht door snookerfreak »

@frankk : wat een onzin, blijkbaar weet je zelf niet wat een piramide spel is en zeker niet hoe die site werkt. Want wat jij suggereert is helemaal niet waar. Eerst onderzoeken voordat je gaat raadskalken, aan vooroordelen hebben we niks.

Frankkk
Berichten: 416
Lid geworden op: 28 dec 2005 09:12

Re: DoemaardieIpod

Ongelezen bericht door Frankkk »

@snookerfreak:

Uit http://tinyurl.com/77wk5

-------------------------
Wat zegt de Wet over kansspelen?
Regels die gelden voor het organiseren van kansspelen zijn vastgelegd in de Wet op de Kansspelen en het bijbehorende Kansspelenbesluit.
De belangrijkste artikelen van de Wet op de kansspelen zijn:
- Artikel 1
Behoudens het in Titel Va van deze wet bepaalde is het verboden:
1. gelegenheid te geven om mede te dingen naar prijzen of premies, indien de aanwijzing der winnaars geschiedt door enige kansbepaling waarop de deelnemers in het algemeen geen overwegende invloed kunnen uitoefenen, tenzij daar ingevolge deze wet vergunning is verleend;
2. de deelneming hetzij aan een onder a bedoelde gelegenheid, gegeven zonder vergunning ingevolge deze wet, hetzij aan een overeenkomstige gelegenheid, gegeven buiten het Rijk in Europa, te bevorderen of daartoe voor openbaarmaking of verspreiding bestemde stukken in voorraad te hebben;
3. enzovoort.
- Artikel 1a.
1. Onder een gelegenheid als bedoeld in artikel 1, onder a, wordt tevens begrepen het piramidespel.
2. Onder het piramidespel wordt verstaan een gelegenheid waarbij deelnemers een goed afgeven of een verplichting aangaan teneinde daaruit een voordeel te verwerven dat geheel of ten dele afhankelijk is van de afgifte van een goed of het aangaan van een verplichting door latere deelnemers.
---------------------

Als ik zo naar Artikel 1a lid 2 kijk, dan lijkt stap 3 op http://www.doemaardieipod.nl/ toch erop te wijzen dat je voordeel 'geheel of ten dele afhankelijk is van de afgifte van een goed of het aangaan van een verplichting door latere deelnemers.'

Maar goed, ik kan het mis hebben. Ik heb mijn stelling met argumenten onderbouwd. Mocht je nog steeds menen dat het niet om een piramidespel gaat, dan ook graag onderbouwd met argumenten.

jermainelievendag
Berichten: 11
Lid geworden op: 11 jan 2006 06:46

Re: DoemaardieIpod

Ongelezen bericht door jermainelievendag »

Er zijn al een paar mensen die bericht hebben gekregen dat ze een I-Pod thuis krijgen gestuurd, ik probeer dan wel foto's online op dit forum te zetten!

http://www.ikwileenipod.blogspot.com/

Chima
Berichten: 215
Lid geworden op: 08 jun 2005 11:11

Re: DoemaardieIpod

Ongelezen bericht door Chima »

Allemaal wel leuk. Maar de mensen die jij uitnodigd en zicht opgeven als referral willen natuurlijk ook zo'n ding. Die hebben dus eerst moeten betalen om van jou aanbieding gebruik te maken, dan betalen om van een eigen aanbieding gebruik te maken.
Dan gaan hun referrals zoeken en geven jou natuurlijk ook op. Dus als jij zo sociaal bent ga je ook op een aanbieding in om hun een ipod te bezorgen. Als je dat bij alle 9 of 14, afhankelijk van welke ze wil hebben, mensen doet die jij ook als referral hebt dan wordt het toch nog een dure ipod he..........

Gesloten