LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Door tele 2, abbo opzeggen en ook nog moeten betalen!!!!!!

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
lunoris8

Door tele 2, abbo opzeggen en ook nog moeten betalen!!!!!!

Ongelezen bericht door lunoris8 »

Ik heb sinds december 2008 een abb. bij tele2.
Sinds 5 weken storing op de tv waarbj het beeld constant stil staat.
Ze weten het niet te verhelpen en nu kan ik mijn contract zonder kosten opzeggen.
Maar ik dec. 2008 kreeg je een "gratis" laptop.
Toen gisteren alles geregeld was vertelde de man aande telefoon mij dat het per 8 april kost en dat ik dan nog wel 10 euro p.m. zou kosten. Het ging hierbij om de laptop. Nou oke nog over heen te komen. Hierin heb ik mondeling toegezegd.
Nu wordt ik vandaag gebeld dat die man het verkeerd heeft gezegd en ik nog 339 euro moet betalen voor de laptop.
Doordat hun de storing niet kunnen verhelpen, zeg ik voortijdig mijn abonnement op en nu moet ik opeens een bedrag voor een "gratis" laptop van 339 euro betalen.
Hier ben ik het totaal niet mee eens.
Maar ze zeggen niets voor mij te kunnen doen.
Ze kunnen toch niet de ene dag dit zeggen en de andere dag weer wat anders terwijl ik al een mondelinge overeenkomst heb gesloten!
Please kunnen jullie mij HELPEN?!

Alvast bedankt Esther Ebing

Bob Schurkjens

Re: Door tele 2, abbo opzeggen en ook nog moeten betalen!!!!!!

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Neem nooit iets van Tele2 aan dat "gratis" is. Je had beter de actievoorwaarden moeten lezen om te snappen dat je hier nooit aan had moeten beginnen.

Uiteraard hoef je niets aan Tele2 te betalen omdat Tele2 wanpresteert. Maar als je Tele2 niet betaalt zullen ze incassobureaus op je afsturen en je dreigen met dagvaardingen. Zo werkt Tele2 namelijk.

Vaste werkwijze van Tele2. Zie een vergelijkbare zaak:
http://kassa.vara.nl/tv/afspeelpagina/f ... t/speel/1/

Tele2 Webcare

Ongelezen bericht door Tele2 Webcare »

Beste Esther,

Graag wil ik je klacht hierover in behandeling nemen. Zou je alsjeblieft je gegevens zoals je postcode en huisnummer of klantnummer naar mij toe kunnen sturen zodat ik dit kan behandelen?

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2

Tele2 Webcare

Ongelezen bericht door Tele2 Webcare »

Beste Lunoris

Ik heb begrepen dat je mijn collega hebt gesproken en dat het volgende is afgesproken. Je hoeft de laptop niet af te kopen, alleen de openstaande facturen te voldoen. Ik hoop dat ik je hiermee naar behoren van dienst ben geweest en indien ik nog iets voor je kan betekenen dan verneem ik dit graag van je.

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2

Gesloten