LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Dutch Pharma

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
Zevenprovinciën

Dutch Pharma

Ongelezen bericht door Zevenprovinciën »

Hallo,

Ik wil graag weten of meer mensen hiermee te maken hebben.
Via een aanbiedingensite/mailing (weet niet meer precies welke, ga ik nog napluizen) 1 "gratis" zending aangevraagd en vervolgens zit ik volgens hun voorwaarden vast aan een jaarcontract. Achteraf bleek er sprake van "kleine" lettertjes bij de "proef"zending. Nooit eerder zoiets meegemaakt via die Site. T-shirts besteld van Fruit o the Loom, HDMI kabels enzovoort. En nu zo'n slinks proefpakket. Nooit de bijgeleverde brief gelezen en zelfs de spullen ook nooit gebruikt. Die brief doet eer aan de welbekende uitspraak "Kleine Lettertjes". Bleek dat er in die brief stond dat je, binnen een maand of twee, jezelf moest afmelden. Anders zou het een contract van een Jaar worden. Echter ik heb een Rechtsbijstandsverzekering en heb hen erin betrokken. Toch zit het me niet helemaal lekker. Heb het SRK gevraagd om een retouradres op te vragen zodat ik die spullen kan terugsturen. Blijkt nu in de voorwaarden dat dat niet kan en als het retour wordt gestuurd ze het pakket moeten vernietigen. Ik denk eerder dat ze hierover van te voren hebben overlegd om terugzendingen te voorkomen. Dit riekt naar ouderwetse oplichtingspraktijken. Ik snap ook niet dat zo'n aanbiedingensite dit toelaat. Allemaal goede aanbiedingen en dan dit ertussen. Dit kan je een slechte naam opleveren als dat vaker gebeurd.
Ook mijn eerste slechte ervaring met die Site waar deze aanbieding tussen stond.
Tot overmaat van ramp krijg ik ook nog pakketten voor 2 personen toegestuurd. € 59,95 per 2 Maanden.

Ik zou graag van jullie horen als jullie in hetzelfde schuitje zitten.

Met vriendelijke groet,

Arjan Kers

Jolijn

Re: Dutch Pharma

Ongelezen bericht door Jolijn »

Ff de zoekfunctie van dit forum gebruiken en het kopje 'Consumentenhulp' lezen.
Ook via Google kom je een heel eind.

eleven

Ongelezen bericht door eleven »

Via een aanbiedingensite/mailing (weet niet meer precies welke, ga ik nog napluizen) 1 "gratis" zending aangevraagd en vervolgens zit ik volgens hun voorwaarden vast aan een jaarcontract.
Het is altijd goed om ergens te bestellen en achteraf niet meer te weten waar en wat.
Als je de website hebt gevonden, laat het weten, dan kijk ik eens of het "gratis" in de voorwaarden echt een jaarcontract is.

dhc

Ongelezen bericht door dhc »

En waarom kleine lettertjes lezen.....

encore

Ongelezen bericht door encore »

"gratis", klik hier :mrgreen:

sephora30

Ongelezen bericht door sephora30 »

dhc schreef:En waarom kleine lettertjes lezen.....
Nooit doen, volkomen nutteloos :lol:

Lizette

Ongelezen bericht door Lizette »

Beste Arjan,

Ik zit nu ook vast aan een jaarcontract. Ik moet zeggen dat je dit kan weten, omdat er wel bij staat dat je je op tijd moet afmelden. Ik was hier ook te laat mee.

Wat mij opvalt is dat ze blijkbaar standaard voor 2 personen leveren, ook als je maar voor 1 persoon aanmeld. Ze hebben bij mij het pakket omgezet naar 1 persoon en ik zou dan de eerste levering voor 2 personen wel moeten betalen. Hier ben ik het natuurlijk niet mee eens. Ik ben benieuwd hoe bij jou de levering voor 2 personen tot stand is gekomen en hoe ver je bent met je advocaat.

Groeten, Lizette

Regggy

Ongelezen bericht door Regggy »

Maaaarr... is het mooi spul?

Gesloten