Half juli 2008 heb ik een pakket met Internet 10Mbps, Bellen Onbeperkt en Digitale TV Royaal met DVR aangevraagd.
Tot december was alles perfect. Eind december bekeek ik de factuur eens goed en ontdekte dat ik vanaf het begin niet de Pakketprijs van 45 euro betaalde. In plaats daarvan staat alles los op de factuur en betaal ik bijna 15 euro per maand teveel.
Hier heb ik begin januari over gebeld. De medewerker die ik aan de telefoon had zou het direct in orde laten maken (uiteraard met terugwerkende kracht). Begin februari zag ik de nieuwe factuur waar wel het telefoontje van januari op stond maar niet de verrekening van het teveel betaalde. Dezelfde dag heb ik een webformulier naar upc gestuurd met nogmaals mijn klacht.
Wat gebeurde er toen, ik weet niet of het hiermee te maken heeft, maar mijn email deed het ineens niet meer. Een medewerker vertelde me dat mijn email account niet bestond/actief was of zoiets.
Als iets vandaag de dag vervelend is, is het wel om niet per mail bereikbaar te zijn. Wanneer het morgen (dinsdag 17-2) nog niet in orde is moet ik weer contact opnemen.
Ik wacht maar weer af.....
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] E-mail-adres bij UPC verdwenen
Re: E-mail-adres bij UPC verdwenen
Klinkt alsof je account verwijdert is, nu is het hopen dat er niet toevallig iemand met dezelfde voorletter en achternaam een abbo afsluit. Je raad vast wel wat er dan gebeurt.
Gisteren weer met de helpdesk van UPC aan de telefoon gezeten.
De problemen zouden nu zijn opgelost. Er is een creditnota gemaakt en deze wordt met de eerstvolgende factuur verrekend. Een nieuw wachtwoord was al naar me verstuurd. Dit kwam mooi uit want toevallig was ik vandaag vrij. Kan ik mooi mijn email-aliassen die ook verdwenen zijn opnieuw instellen.
De post is net bezorgd.....
Maar geen post van UPC.......
Oja, het volgende heb ik bij m'n vorige bericht niet eens verteld.
De snelheid van het internet was de laaste tijd ook waardeloos.
Dit lijkt echter opgelost. Kunnen we ook nog een klein beetje lachen.

De problemen zouden nu zijn opgelost. Er is een creditnota gemaakt en deze wordt met de eerstvolgende factuur verrekend. Een nieuw wachtwoord was al naar me verstuurd. Dit kwam mooi uit want toevallig was ik vandaag vrij. Kan ik mooi mijn email-aliassen die ook verdwenen zijn opnieuw instellen.
De post is net bezorgd.....
Maar geen post van UPC.......
Oja, het volgende heb ik bij m'n vorige bericht niet eens verteld.
De snelheid van het internet was de laaste tijd ook waardeloos.
Dit lijkt echter opgelost. Kunnen we ook nog een klein beetje lachen.
Vandaag wederom geen wachtwoord bij de post 
Vandaag toch maar weer gebeld en......

Alles via de telefoon opgelost. Nieuw wachtwoord gekregen.
Nu alleen nog wachten op de creditnota.
Alles via de telefoon opgelost. Nieuw wachtwoord gekregen.
Nu alleen nog wachten op de creditnota.