LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] één al problemen bij zonnet!!

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
dvanbergem

één al problemen bij zonnet!!

Ongelezen bericht door dvanbergem »

Sinds 1 november ben ik aangesloten bij zonnet family,
ik heb tot op de dag vandaag nog niet kunnen internetten met zonnet.
Als eerste kreeg ik mijn gegevens van e-mail adres en wachtwoord niet door, ik heb hiervoor moeten bellen en gemaild waarna ik na een tijd eindelijk mijn gegevens kreeg (heb ze overigens nog niet per brief, thuis gehad)
Met aansluiten lukt het niet, het modem staat goed aangesloten en de bekabeling ook (weet zelf een hoop van comp. en internet af). Ik ontvang helemaal geen goed ip adres en ik krijg niks binnen van internet. Ik heb dit probleem voor gelegd aan zonnet klanten service waarna ik een heel stom mailtje krijg met algemene dingen die ik al uitgeprobeerd had. Ik heb ook andere mensen gevraagt hoe ik internet toch voor elkaar krijg en die manieren lukken ook al niet. :evil:
het liefst zou ik zonnet uit het raam willen gooien.
Deze maand hebben ze ook al geld afgeschreven voor deze perioden terwijl ik nog steeds niet van hun internet gebruik heb kunnen maken, ik heb ook hierover een mailtje gestuurd om eventueel mijn geld terug te kunnen krijgen, ik heb hier helemaal geen reactie van terug gehad. je krijgt steeds standaart mailtjes waar je echt helemaal niks aan heb. Aan de telefoon konden ze mij ook niet helpen.

Ik zou nu uit nood iemand moeten laten komen van zonnet kost 90EURO!! omdat het gewoon niet goed werkt. en dan is het nog de vraag of mijn internet het dan wel doet.

Heeft een van jullie nog een andere oplossing en eventueel ook deze problemen???? reageer dan op dit bericht aub!!

Ik weet wel bijna zeker dat meerdere mensen er de duppen van zijn, als je niet veel verstand er van heb dan zou je het zelfs helemaal niet kunnen aansluiten.

begin nooit aan zonnet!!! PROBLEEEEMMM NAAAAAA PRRROOOBLLLEEEEMM en klantvriendelijk zijn ze ook niet!

macrobody

Re: één al problemen bij zonnet!!

Ongelezen bericht door macrobody »

Welkom bij Zonnet!

Het enige wat je kan doen is meteen opzeggen en niet meer betalen. Je hebt geen internet dus waarom zou je dan betalen? Maar er zal wel weer iets in de kleine lettertjes staan om ze hier tegen in te dekken. Bij mij hebben ze te vroeg het abonnement afgesloten en volgens artikel 2.1 heb ik een vergoeding gevraagd. Dit komt erop neer dat als zonnet een grove fout maakt je een claim kan doen op een vergoeding, maar dan zeggen ze doodleuk dat het geen grove fout is. Tja dat ligt er maar aan aan welke kant je staat!

Dumpen die handel. En afraden aan ieder die er maar over denkt om zonnet te nemen...

:x

kees klef

Ongelezen bericht door kees klef »

Ik ben van mening dat je van een computer moet afblijven als je er geen verstand van hebt.

Heel veel problemen met verbindingen worden nu eenmaal veroorzaakt door de gebruikers zelf.

Ik heb een tijdje terug ook zonnet gehad toen ik begon. Gewoon GRATIS. en dat ging geweldig alleen errug langzaam.

Ik weet verder niet wat je probleem is en als je zegt dat je er veel verstand van hebt geloof ik je meteen. Maar, als ik zie hoe eenvoudig het aansluiten via Multikabel ging, geloof ik niet dat Zonnet daarin anders zou zijn. Dat kunnen die mensen zich toch niet veroorloven! Neem nou van mij aan dat je waarschijnlijk gewoon je kabel in de verkeerde poort aan de achterkant van je computer hebt zitten ofzo. Of er is iets anders aan de hand. Volgens mij was het bij Zonnet ook zo dat je wat software voor die Realtec gedoe moest installeren. Misschien staat er in je register wel een instelling verkeerd dat je 0 connecties mag maken met het net. Heb je dat al gekeken?
Ik kan denk ik nog wel even doorgaan met diverse pietepeuterige dingetjes die echt mega uitmaken als je wilt kunnen internetten.

succes ermee.

spone

Ongelezen bericht door spone »

nou, ik heb zonnet adsl family (1024/320) en het werkt perfect. Hoge snelheden, lage ping, nooit uitval.

Dat is het betere werk. Dus zeg niet dat zonnet altijd slecht is, want in dit forum lees je alleen maar negatieve reacties :evil:

Inter

Ongelezen bericht door Inter »

Het werkt bij mij ook perfect maar daar hebt een ander niks aan.
Kom je via een ander provider wel op je privé pagina
Dan bij Abonnement op je Abonnementnummer (dat moet er ook staan ) klikken en daar zie je alles over de orderstatus van je abonnement.

Klopt dat niet dan ben je gewoon (nog) niet gereed.
Een brief moet je altijd krijgen dat is op zich al vreemd .

Verder weet ik niet of dit de oorzaak is je moet wel precies de aanwijzingen in het boekje opvolgen .
Inderdaad zoals gezegd software instaleren maar ik zit zonder router .
Het is niet echt handig maar ik moest ook dingen handmatig selecteren om het toen voor elkaar krijgen.

De klantenservice is wel niet echt klantevriendelijk maar dat is een ander verhaal. Ze zeggen maar wat of van je af te zijn.
Maar dat is maar net wie je aan de lijn krijgt.
Mails zijn standaard maar als je maar aan de gang blijft en zegt dat ik een antwoord wil lukt het wel .
Dat was ook toen ik het voorjaar een prijsverlaging wilde .

Radar
Site Admin

Ongelezen bericht door Radar »

Dit onderwerp bestaat al en is daarom gesloten.

TROS Radar internetredactie

Gesloten